Halii!! az a helyzet hogy veletlen elobb publikaltam a 6. reszt mint az 5.-et aki elolvasta a 6.-at annak bocsanat, ez a kozotte levo resz!Zsófi szemszögből
-Bruh megzavartam valamit?-kérdezte mire mindketten elnevettük magunkat kínunkban.
Jayla ezt egy "nem-nek" vette igy SAJNOS leült közénk de sebaj, neki megengedem.
-Amùgy Zsófi így unblock mit gondolsz a családunkról?-Kérdezte a semmibol Javon.
Már vissza némítottuk a livet szóval angolul kérdezte így angolul válaszoltam.
-I really like your family actually, your parents are really cool and Daelo is so adorable!-Feleltem.
(Nagyon birom a családod és a szüleid nagyon menők! Daelo pedig nagyon cuki)
-Thank youu.-Mondták Jaylával egyszerre majd nevettek az akcentusomon amire durcásan elfordítottam a fejem.
Ezután még vagy fél óráig olyan kérdésekre válaszolgattunk mint például "Mi a hobbid?" "Sportolsz valamit?"
A nézőknek adtunk ezekkel választ, viszont eközben mi is ismerkedtünk úgy mond, hisz még mindig nem ismerem őket annyira.
-Kimegyek inni valamit.-szólaltam meg angolul majd kisétáltam a konyhába.
A házban már csak a konyhában világított a lámpa így szerencsére nem volt olyan sötét. De a folyosók így is félelmetesek voltak.
Jadent találtam meg a konyha pultnak dőlni a telefonját nyomkodva inni narancslevet.
Jaden az eggyetlen akivel az egész Walton familyából egy percet sem töltöttem el és egy szót sem váltottunk még így kicsit kínosan indultam el felé.
Ő amint észrevett kisebb mosolyra húzta a száját majd köszönt mire vissza köszöntem.
-Mizu?-kérdezte mire vállat vonva azt feleltem, hogy semmi érdekes.
-Velem se, nincs kedved videójátékozni a szobámban egyett? Alapból Javonnal szoktam de most látom elvan Jaylával.-fordította felém a telefonját ahol láttam, hogy az előadást nézi.
A képernyőn éppen Javon és Jayla szakadtak a nevetéstől ami mosolygásra késztetett. Majd vissza Jadenre fordítottam a tekintetem.
-Menjünk.-mondtam vállat vonva mire ő letette a poharát a mosogatóba és elindultunk a szobájába.
Nem egymás mellett sétáltunk hanem ő ment elől én meg mögötte mint egy kiskutya a gazdája után.
De próbáltam pozitív maradni, itt az esélyem hogy az utolsó Waltonnal is beszélgetni tudjak szóval minden erőmmel mosolyogni próbáltam.
Kinyitotta előttem az ajtót amit megköszöntem majd beértem a szobájába.
-Kurva jó a szobád.-néztem végig az egész helyiségen ámuldozva.
Baloldalon a falnak támasztva egy élénk piros babzsák nyomorgott ami mellett egy fehér színű író asztal rajta egy laptoppal és különböző írás szerekkel. Oldalt egy tévé ami alatt konzolok sokasága és CD-k hevertek.
Az mellett egy számítógép egy zöld-fekete díszítésű gamer székkel. Jobb oldalon pedig egy hatalmas francia ágy amin ruhák és cipők voltak hanyatul rádobva. Ez mellett egy kisebb gardrób ami zárva volt és utána már az ajtó.-Kösz, de ha látnád az Amerikai szobám akkor tényleg elájulnál.-mondta ami nevetésre késztetett.
Beljebb mentünk a szobájába majd én -mint aki otthon érzi magát- levetettem magam az agyára arrébb tolva a cipőit.
YOU ARE READING
interesting neighbour /Javon Walton/
RomanceMi történik ha egy nap arra ébredsz, hogy egy híresség a szomszédod?