Másnap stresszelve értem be a suli kapun. Csak imádkozni tudtam, hogy Regina ne találjon meg és vegye el a maradék önbizalmam amit Jaden kisebb nagyobb sikerrel belém tukmált.
Átöleltem a legjobb barátom miközben leültem mellé a padunkra, majd elkezdtem neki mesélni a hétvégén történt dolgokat.
Egyetlen egy dolgot viszont nem meséltem el neki, mégpedig azt a részt, hogy Regina fenyegető üzeneteket szokott küldeni, hisz Alexról tudni kell ő nem az a típus aki ezeket csak úgy annyiban hagyja, ő elkezdene veszekedni a csajjal, és azt nem szeretném.
A nap viszonylag gyorsan telt és délután egy kedves osztalytársam Renivel röhögtünk a mosdóban majd mikor lépteket hallottunk paranoiásan elsiettem mert féltem, hogy Regináék azok.
-Várj..szerintem az osztályteremben hagytam a telóm!-jutott eszembe.
-Gyorsan, keressük meg.-indultunk el Reni kijelentésére.
Szerencsére a helyén volt a telefon de feloldva hagytam, csak remélni tudtam senki sem olvasott bele de átfutottam az instámat és semmi gyanúsat nem találtam szóval annyiban hagytam.
Javon szemszögéből
-Hallod.
-Na?-pillantott fel Jaden.
-Szerinted nem fura mostanában Zsófi? Olyan kicsit másabb.-kérdeztem meg felvonva a szemöldököm.
-Hogy érted, hogy másabb? 1 hónapja ismerjük, csomó dolgot nem is tudunk róla.-vont vállát felpillantva a telójáról.
-Ja csak tegnap is eltűnt a wcbe vagy 1 órára és a pizzából sem akart enni holott biztos geci éhes volt.-gondolkodtam hangosan.
Hétfő reggel volt és mindketten a müzlinkent zabálva bámultuk a telefonunkat. Anyáék és Jayla meg Daelo ma délután érnek vissza a nagyitól, addig ketten csövülünk Jadennel.
Jaden felpillantott majd láttam, hogy elgondolkodik. Jobban ismerem mint saját magam és láttam rajta, hogy mintha el akarna valamit mondani de még sem.
-Ah hagyjad, nőből van.-legyintett szexista módon ahogy szokása.
-Jah igazad lehet, csak mondom fura volt.-vezettem vissza a tekinteten tiktokra.
Mintha az univerzum hallott volna meg minket és pont egy insta értesítésem jött Zsófitól.
Szia Javon, A barátod Zsófi vagyok
Mit csinálsz Szombaton?
Egy aranyos és gyönyörű szép
osztalytársam Hb-t csinál
és gondoltam ha van kedved jönni
akkor gyere!
A cím Akác utca 7!
Várlak, és hozd nyugodtan Jadent😘Felhorkantottam az utolsó üzenetre, abba hagyhatná ezt a Jaden mániát mert már néha idegesítő...Mármint Zsófi mit eszik Jadenen? Én boxolok, én vagyok színész, én nézek ki jobban, és én vagyok a jobb iker! Nemtudom mit lát Jadenbe...
Amúgy meg az üzenet teljesen meglepett hisz Zsófi nem így szokott írni, de ahogy Jaden mondta még alig ismerjük, sok dolgot megtudhatok még róla.
-Hallod, most írt Zsófi, hogy egy osztálytársa szombat Hb-t szervez, megyünk?-kérdeztem meg.
-Naná! Már jól jönne egy bebaszás, de engem miért nem hivott?-pillantott maga elé.
-Nemtom de gyere, egyedül nem akarok random nők közé.-vontam vállat, nem akartam megemlíteni neki, hogy valójában Zsófi őt is elhítva, nem csak engem.
-Mióta nem akarsz te nők között lenni?-mosolyodott el Jaden.
-Nemtom Cocoval a dolgok kezdenek komolyodni és azt mondta, hogy srácokat offolt ki miattam..-magyaráztam ikremnek.
-Tesó hülye vagy? Fejemet rakom rá az a lány minden élő lényre rámászik, csak manipulál, de te tudod.-adott szokása szerint "tanácsot" Jaden.
-Mit tudsz te róla?-horkantottam fel.
-Semmit de azt igen, hogy sosem nevettél úgy vele mint tegnap Zsófival.-vont vállat.
Teljesen meglepődtem, hogy jön most Zsófi ide?
-Tudod mit? Te vagy az akinek minden mondata már Zsófi nevével kezdődik geci, gondolkodj el kinek jön be ki.-vágtam vissza majd sértődötten elvonultam a szobámba.
Kb mindennap veszekszünk, holnapra úgy is kibékülünk viszont Jaden mostanában tényleg mindenre is harap, és egyfolytában Zsófiról dumál.
És ez engem zavar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
interesting neighbour /Javon Walton/
RomantizmMi történik ha egy nap arra ébredsz, hogy egy híresség a szomszédod?