26

206 9 3
                                    

Azt hittem, hogy valami nagy busszal fogunk menni együtt 7-en de kiderült, hogy még sem. Az egyik kocsit Jessica fogja vezetni a másikat pedig Dj. Nem annyira volt választási lehetőségem, hogy hol utazzak meg reggel 6-kor nem is éppen érdekelt viszont végül Javonnal, Jessicával, és Jayjával lyukadtam ki egy autóban. Kicsit sajnáltam, hogy Jadennel nem tudok együtt utazni de végül is együtt fogunk tudni tölteni 9 napot szóval nem baj.

Elől ült Jayla és nyilván Jessica, hátul pedig mi ketten Javonnal, mivel unblock 5 személyes volt az autó így elég kényelmesen elfértünk hátul. 12 órányi kocsi útra kellett felkészülnünk szóval mindenki hozott magával párnát és takarót is, eléggé bekuckóztunk.

Őszintén nem is annyira maradt meg semmi az útból, annyi hogy köszöntem mindenkinek reggel majd bevágtam magam a kocsiba és majdnem elfogott az álom. Néhol figyeltem arra amit Jayla mondd, néhol pedig elszundikáltam. 1x megálltunk egy benzinkútnál pisilni de többnyire azt hiszem ennyi volt a kitérő. Arra viszont emlékszem, hogy Javon felajánlotta, hogy nyugodtan aludjak a vállán, ő is kibaszott álmos volt és mindketten elaludtunk.

Jayla szemszög

-AAA anya!! Nézd milyen édesek!-fordultam hátra amikor megpillantottam Zsófit Wanna vállán aludni vagyis inkább az ölébe dőlve, mindketten aludtak.

-Nemtudok hátra nézni kicsim, vezetek. Mivan elaludtak?-mosolyodott el anya majd szava ellenére de hátrafordult ő is.

-Aa tényleg édesek, de most Javon nem Cocoval van?-kérdezte anya.

Igen ő is eléggé tisztában van a magánéletünkel, meg van neki is tiktokja lát, ezt azt.

-Nemtudom, de az biztos, hogy nyár végére összejönnek.-kicsit bűntudatom van amiért Zsófi háta mögött ilyeneket mondok anyának de ha Zsófi nem lenne makacs, és végre be ismerné, hogy bele zúgott az öcsémbe nem kéne kibeszélnem.

-Javonnal nemtudom mivan, nem tudja mit akar, hol Coco kell neki, hol Zsófi, de jó lenne ha elmondaná Zsófinak, hogyha semmit sem akar tőle mert nem szeretném ha emiatt nem lennénk jóban.-fejeztem ki a véleményem.

-Ne butáskodj, ismered, tudod hogy nem bántana meg egy lányt sem.-válaszolt anya.

-Tudom, de Javon akarata ellenére is már sok lányt megbántott, pl Jennát általánosban, téged hivogatott a csaj anyja mert egésznap Javon miatt sírt, nem emlékszel?-kérdeztem miközben vissza emlékeztem.

-Az már rég volt, Javon nem játszadozna senki érzéseivel szerintem, de majd szólok apátoknak, hogy beszéljen vele.

-Azért ennyire nem deep.-feleltem majd eszembe jutott egy hirtelen ötlet.

Megfogtam a telefonom és gyors lefotóztam Javont és Zsófit együtt hisz annyira édesek voltak majd mehetett is insta sztori.

Akkor még nem gondoltam bele, hogy ezzel elég sok gondot okozhatok.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
interesting neighbour /Javon Walton/Where stories live. Discover now