19

263 7 6
                                    

Egy újabb unalmas suli hét eltelt. Semmi érdekes nem történt. Írtam biosz dogát ami szerencsémre elég jól sikerült. Lili egész héten beteg volt szóval nem találkoztunk, Alexxal lógtam ahogy szokásom. Regináék különösen kerültek engem aminek más esetben örülnék de most megölt a kíváncsiság, hogy miért hagyták hirtelen abba a szekálásom. De mindegyis, akkora figyelmet nem akartam szentelni a dolognak, lehet csak meguntak vagy pedig felnőttek.

Javon nem írt egyik nap sem, ami kissé elszomorított hisz azt hittem vagyunk már annyira jóban, hogy írjon, de ezek szerint nem. Jaylával mindennap beszéltem telefonon pár percet és kedd délután még összeis futottunk 15 percre.

Jaden rám írt tegnap este, hogy Regináék békén hagynak-e és minden rendben van e velem. Nagyon jól esett, hogy legalább őt érdeklem szóval elmondtam neki az igazat, azaz hogy mostanában le vannak rólam szállva.

Éppen haza fele sétáltam a suliból és a köves utcánkat megközelítve éppen a naplementét néztem. Gyönyörű volt.

Olyan utcában lakok ahol nem sok ház van, és vannak mezők és rengeteg cseresznye fa illetve orgonák. Mindig szerencsésnek tartottam magam, mert olyat láthatók itt mindennap amit a városban lakok nem.

Ekkor megcsörrent a telefonom.

-Mivan?-szóltam bele, Alex hívott.

Szó szerint, 10 perce búcsúztunk el erre már is felhív.

-Lili rám irt, hogy holnap lesz valami buli, megyünk?-kérdezte.

-Kinél?-feleltem.

-Öhm...nem fogsz örülni de Regina, azt mondta Regina nagyon bánja ahogy veled viselkedett és ki akar engesztelni.-magyarázott.

-És te ezt elhiszed?-nevettem fel.

Időközben már a házunkhoz értem de nem akartam még bemenni szóval a kapu előtt ácsorogva beszéltem.

-Figyelj nemtom, de lesznek vagy 100-an nem velünk fognak foglalkozni Liliék, szerintem menjünk el aztán max ha szar haza jövünk.-nem láttam, viszont tudtam, hogy éppen vállant vont.

-Jó megkérdezem anyám, aztán felhivlak, hogy mivan.-reagáltam le beleeggyezően.

-Jóvan.-mondta a srác majd köszönés nélkül letette a telefont.

Chh mekkora köcsög.

Bementem a házba majd ledobtam a táskámat az ágyamra, utána pedig magamat is. Kifújtam a levegőt majd a gondolataim kezdtek el csatázni egymással.

El kéne mennem? Nem kéne elmennem?

****

Éppen a piros ruhám pántját igazgattam miközben az ujjamal végig húztam a vállamra omlott hosszú frissen mosott szőke hajamat. A fehér színű convers cipőm ékeskedett a lábamon. Egy halványabb sminket dobtam föl, de szerintem így volt jó.

Végül úgy döntöttem, hogy kilépek a konfort zónámból és elmegyek a rohadt bulira, vagy ez, vagy Alex valószínű 1 hétig pipa lenne rám, hisz nélkülem nem menne el. Anyáék azzal a feltétellel engedtek ugyan csak el, hogy ha nem iszok és hajnalra otthon leszek, hisz a buli csak este 9kor kezdődik. Nyilván ívós buli, szóval valószínű szobafogságot fogok kapni ha anyámék rá jönnek, de héj, egyszer élünk nem?

A tükörbe pillantottam majd elégedetten néztem a hajamat, hisz látszik sok időt töltöttem az egyenesítéssel de megérte,szép voltam.

Kár, hogy Javon nem láthat...

interesting neighbour /Javon Walton/Où les histoires vivent. Découvrez maintenant