2

768 31 23
                                    

Még mielőtt indultunk volna a szomszédba vendégségbe a nagy vacsorára, körbenéztem a házban hogy ki hogy öltözött fel és rájöttem hogy túl reagáltam az egész helyzetet. Mindenki abban volt amiben egész nap a házban sürgött forgott szóval lehet, hogy nekem is a melegítő nadrágomba kéne mennem.

Végül meggondoltam magam és átvettem egy fekete bő farmert aminek a térdénél ki volt lyukadva a varrás, és egy barna haspólót vettem fel, egy fekete kardigánnal, hogy ne teljesen látszódjon ki mindenem.
Pár ékszert feltettem magamra. Hajamat is megcsináltam, kissé be göndörítettem majd kisminkeltem magam.

Lementem, segítettem anyának az ételekkel, majd megvártuk a tesómat és apát amíg ők is lejönnek.

A nagymamám ebben az utcában lakik igazából pár házzal odébb. Általában a húgomat, hogyha nem tudjuk hova tenni akkor csak egyikünk leviszi hozzá és ő vigyázz rá.
Most is ezt tettük. A bátyám leszaladt a húgommal a nagyihoz, elvitte majd visszajött.

-Indulhatunk?-kérdezte apa.

-Aha.-feleltük egyszerre.

Lekapcsoltuk a villanyokat és bezártuk a házat, majd el is indultunk a szomszédba.

Egyébként hozzáteszem hogy amíg otthon voltam -miután már találkoztam ezzel az angol gyerekkel- rákerestem a családjára és rájöttem, hogy van egy nővére és egy ikre is, és még egy fiatalabb tesója is. Kinyomoztam még a szülei nevét szóval semmi sem lesz meglepetés amit megtudok. Hehe.

Már este 7 volt és annak köszönhetően hogy tél van -igaz február ami azt jelenti hogy már mindjárt tavasz- de még tél van, már elég sötét volt így kicsit reszketve mentem anya mögött mivel...igen tudom hogy milyen klisés de nagyon nagyon félek a sötétben. Általában soha sem megyek sehova egyedül, főleg nem akkor amikor már esteledik.

Jayla, Javon nővére nagyon szimpatikus. Szerintem ha beszélgetnénk akár jóban is lehetnénk. 16 éves szóval 2 évvel idősebb, remélem nem fogja majd zavarni a kor különbség.

Megnéztem azt is, hogy Javon meg az ikertesója Jaden csak 1 évvel idősebbek nálam. Elég helyesek.

Ne térjünk vissza a lényegre. Hol is tartottam? Ja ott, hogy éppen mentünk át a szomszédba már kissé beesteledett. Anya keze tele volt mindenféle tányérokkal,és belőlük jött a jobbnál jobb illat, Apa hozott üdítőt, míg a tesóim csak a telefonjukat fogták a kezünkben ahogy én is.

A segítőkészségemnek hála, oda sétáltam anyához és átvettem tőle egy pár tányért, de bárcsak ne tettem volna. Le merem fogadni hogy a legnehezebbek voltak az én kezemben! És majd nem leszakadt a karom, ha mentünk volna még pár lépést szerintem az egész fejem almáspités lett volna. Hogy bírta ezt el anya? Nem is értem..

Elektromos volt a kapu szóval egy picit vártunk míg végül kinyílt.

Azta rohadt de luxus ez a ház!
Még én is meglepődtem.
Kívülről sem tűnt ilyen luxusnak mint amennyire az udvar. Ezt nem is tudtam, hogy az öreg párnak ilyen háza volt. Igazából sose néztem erre a házra, de ha rájövök elég jól éltek. Bár nem tudtan hogy egy nyugdíj az ilyen sok Magyarországon ezek szerint..

Pár unalmas részletet kihagyva besétáltunk az ajtón és 2 szerető szülő -vagy legalábbis nekem ez jött le- fogadott. Nagyon szimpatikusak voltak. Az anyukának hosszú sötét haja volt, mint ahogy láttam hogy Jaylanak is van. Az apuka pedig magas volt és kopasz ráadásul tetovált, igazából ilyen Maffia beütést adott, de nekem szimpatikus volt.

Bemutatkoztak egymásnak a szüleink, majd én is elmormoltam egy
"Zsófi vagyok"-ott és a bátyám is bemutatkozott. Az anyjukat Jessicanak hívják és nagyon aranyos nőnek tűnik, az apjukat pedig azt mondta hogy DJ-nek nevezhetjük és ő is jó embernek tűnik.

interesting neighbour /Javon Walton/Where stories live. Discover now