14

311 9 0
                                    

A hétvégém úgy nézett ki, hogy apa úgy volt hogy dolgozik szokás szerint viszont ezúttal otthon maradt szerelni a mosogató gépet. Anyám egy barátnőjével ment kávézni és utána elmennek színházba míg a bátyám fogalmapm sem hol, de valószínű iszik a barátaiival. A húgom pedig a nagyinál. Én pedig terveztem át menni Javonhoz, és Jadenhez mivel ugye ketten vannak otthon.

A tervem akkor kezdett befuccsolni amikor rájöttem, hogy apa sosem engedne el kettő sráchoz, még akkor is ha 3 hete a szüleikkel sörözgetett a verendán.

Gondolkodnom kellett valamin.

-Héj apa, átmehetek Jaylához ma?-kérdeztem tőle az elsőnek legésszerűbbnek tűnő kérdést.

-Mikor?-pillantott fel miközben a szerszámos ládájában kutakodott.

-3-4 fele?-mondtam egy kis gondolkodás után.

-Menjél.-adott kielégitő választ.

-Köszi.-habogtam majd felsprinteltem a szobámba.

Becsaptam a szoba ajtóm majd rögtön a mogyoró barna gardróbóm ajtajához nyúltam. Elkezdtem outfiteket össze rakni majd végül találtam egy megfelelőt.

(ha nem tetszik válasz mást)

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

(ha nem tetszik válasz mást)

Ezután ledőltem az ágyamra majd elkezdtem tiktokozni. Akaratom ellenére valahogy a telefonom magától rá keresett arra, hogy Javon Walton szóval kénytelen voltam róla nézni videókat.

De anyám! HOGY nézhet ki ennyire jól? És még élőben is! Egyszerűen tökéletes ez a srác.

onwardwanna

eyooo

Amint megláttam,hogy Javon írt felsikítottam hiszen konkrétan nyálcsorgatva bámultam a jobbnál jobb editeket róla erre rám ír a közepén.

csaaaaa

akkor at josz?

aha ha Jadent
nem zavarom

sztmn eleg messze
all attol h zavarni tudd

🤨🤨oke

NA gyere mar

jovan

Ezután kiléptem az igen "tartalmas" beszélgetésből majd megindultam az ikrekhez.

Megborzongtam a tudatra, hogy Javon szeretné hogy oda menjek. Én? Egy átlagos -de szó szerint semmi különleges sincs bennem- lány és csak menjek át hozzá? Ez nagyon fura. De örülök persze. Az égiek megszántak.

interesting neighbour /Javon Walton/Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora