Visszamentem Jayla szobájába mivel az volt az egyetlen hely a házban amit tudtam, hogy merre van. Mire visszaértem Kylie még mindig az ágyon ült és a telefonját nyomogatta, szerintem tiktokozott.
-Szia, mizu, hallottam, hogy veszekedtetek lent. A poszt miatt?-nézett rám érdeklődően majd látta, hogy eléggé fel vagyok zaklatva szóval a tekintete átváltott kérdőről aggódóba.
Egyébként nagyon empatikus lánynak tűnik.
-Igen kicsit összekaptunk, de szeretnék kibékülni, végtére is velük jöttem nyaralni szóval elég kínos lenne ha rosszban lennénk.-mondtam neki őszintén Jaylára utalva.
-Figyelj ne legyél Javonra se mérges emiatt csak jönnek belőle néha a szavak, születése óta ismerem és egyébként jó srác. Ezzel a Cocoval lesz köztük valami de egy hónap múlva el is felejti.-legyintett viszont a szavai olyanok voltak mintha tört szúrtak volna a szívembe.
Rámosolyogtam keservesen majd vissza indultam a szobámba de rájöttem, hogy nem tudom hogy melyik a szobám.
-Amúgy nem tudod, hogy van-e saját szobám, vagy hogy van ez? Mert igazából Jaylával egy szót se beszéltünk.
-Ó basszus nem mondta?-nézett rám hirtelen.
-Mit?-kérdeztem teljesen megijedve a legrosszabbra gondolva.
-Hát az a helyzet, hogy enyém ugye a vendégszoba szóval neked vagy Javonnal vagy Jadennel kell aludnod.-nézett rám a reakciómat fürkészve, ami nyilván a csalódottság volt.
-Miért nem aludhatok Jaylával?-kérdeztem.
-Mert neki tudtommal egyszemélyes az ágya és ha nem akarsz a padlón haldokolni akkor én azt ajánlom hogy gyorsan mennybe Jadenhez, mert már mindjárt mindenki megy aludni.-felelt a kérdésemre.
Fogtam a fejem majd bele temettem a kezemet az arcomban. Miért történik ez mindig velem?
Olyan mindegy, a fejemben már rég eldöntöttem, hogy nyilván Jadennel fogok aludni és nem pedig Javonnal a történtek után szóval nagy hezitálás után elindultam a szobája felé. Mivel voltak név feliratok a szobák ajtaján így elég könnyű volt megtalálni.
Kopogtam egyet kettőt majd lassan benyitottam.
Székében ült majd felkapta a fejét a mobiljáról és elmosolyodott. Rögtön letette a mobilját, nagyon aranyos volt.
-Mizu?-kérdezte.
Teljesen nem volt tisztában történtekkel de igazából örültem neki mert nem szerettem volna erről beszélni senkivel sem, kicsit kínosnak éreztem.
-Semmi extra most közölte velem Kylie, hogy vagy veled vagy Javonnal kell aludnom és gondoltam megkérdezem, hogy mennyire lenne baj hogyha ide beférkőznék.-néztem rá amolyan "légyszi engedd meg" fejjel.
Az arckifejezése az érdeklődőből teljesen átváltozott meglepettbe.
-Most megleptél.-mondta.
-Mert?-nevettem el magam kínosan majd ledobtam a nehéz táskámat vállamról a szoba sarkában és közelebb ültem hozzá mivel már komfortosan beszélgettünk.
-Hát csak azt hittem, hogy Javonnal aludnál és nem velem.-mondta.
Egy percet el gondolkodtam, hogy most vagy elmondjam neki az őszintét, hogy azért alszok vele mert a tesójával konfliktusba kerültem vagy pedig hazudjak neki és mondjam azt, hogy amúgy is vele akartam aludni ami ugye hazugság.
-Veled akartam amúgy is, hát te vagy a kedvenc Waltonom.-feleltem neki vigyorogva ami kicsalt belőle is 1-2 mosolyt.
-Oké akkor helyezd magad kényelembe.-mondta majd ledobta a táskáját az ágyról ezzel helyet hagyva nekem.
YOU ARE READING
interesting neighbour /Javon Walton/
RomanceMi történik ha egy nap arra ébredsz, hogy egy híresség a szomszédod?