► Daichi Sawamura
◈ Drużyna - Reakcje i zachowania poszczególnych członków były różne, ale ogółem każdy się cieszył. Długo wyczekiwali tego momentu i nareszcie się doczekali. Wszystko jednak dzięki Sudze, który napisał fałszywy list i włożył go do twojej szafki. Oczywiście nadal nie wiesz, kim był tajemniczy Ciecierad...
◈ Twoje rodzeństwo - Kiyoko cieszyła się twoim szczęściem. Wielką przyjemność sprawiało jej obserwowanie waszej relacji, a gdy w końcu udało wam się dojść do finału była szczęśliwa. Co prawda czuła się dziwnie, że znalazłaś od niej szybciej chłopaka, ale jakoś to "z cierpiała".
► Tetsurō Kuroo
◈ Drużyna - Yamamoto nie chciał z tobą rozmawiać, ale udało mu się przełknąć fakt, że z nim nie będziesz i wszystko wróciło do normy. Zespół znów został podzielony na entuzjastów i pesymistów. Koniec końców, cieszyli się, że ich kapitan ma kobietę, o której tyle marzył, a Pan Naoi nareszcie mógł zobaczyć was razem!
◈ Twoje rodzeństwo - Chryste Panie, co się działo! Yaku był w takim szoku, że o mało nie spadł ze schodów, na które wchodził. Zrobił ci niezłą awanturę przy rodzicach, ale ojcu udało się opanować gniew Morisuke. Patrzył na ciebie z byka i był trochę zły, że jesteś z Kuroo mimo że, ci to odradzał. Tylko, co on ma do gadania?
► Kōtarō Bokuto
◈ Drużyna - Chłopcy byli pod dużym wrażeniem, na tak zuchwały czyn jakiego dokonał podczas meczu. Sami chyba, by się na to nie odważyli...Ogółem wszyscy się cieszyli, bo dobry humor kapitana trwał i trwał w najlepsze, a oni nie musieli ogarniać jego emo-mode. W dodatku robiło im się miło na sercu, gdy na was patrzyli.
◈ Twoje rodzeństwo - Akinori nie zaakceptował Bokuto. Jeszcze...nadal nie może uwierzyć, że ktoś taki może ci się podobać. Mocniej zaciskał usta, gdy widział was razem, ale gniew szybko wyparowywał, kiedy dostrzegał, jak na siebie patrzycie. No, a w dodatku miał lepszy kontakt z Kaori...
► Tōru Oikawa
◈ Drużyna - Zgodnie z obietnicą, jako pierwsi o waszym związku dowiedzieli się Hajime, Yahaba i Akira. Radoście poklepali go po plecach i życzyli szczęścia. Reszta chłopców była trochę sceptycznie do tego nastawiona. Znali jego charakter i to, że wokół niego zawsze będą kręciły się dziewczyny, a nie chcieliby widzieć, jak przez niego cierpisz.
◈ Twoje rodzeństwo - Ajajaj...szok Issei był tak potężny, że bałaś się, że przestał oddychać! Gapił się na ciebie do momentu, aż nie pomachałaś mu ręką przed twarzą. W życiu by nie pomyślał, że ty tak na serio kręcisz z Oikawą! Było mu trochę żal Takashiro, który bezskutecznie starał się zwrócić twoją uwagę na siebie...
► Wakatoshi Ushijima
◈ Drużyna - Cieszyli się z tego faktu, jakby to oni wyznali ci miłość! Większość wam kibicowała, a widząc powolne zmiany w zachowaniu kapitana na bardziej człowiecze byli zachwyceni! Satori oczywiście chodził dumnie jak paw, bo to w większości dzięki niemu pchaliście waszą znajomość do przodu.
◈ Twoje rodzeństwo - Miał trochę na to wywalone, bo już wcześniej pogodził się z faktem, że Wakatoshi będzie was częściej odwiedzać. Nie chciał wtykać nosa w twoje życie prywatne, dlatego życzył ci szczęścia i poszedł do siebie odrabiać lekcje.
► Shinsuke Kita
◈ Drużyna - Zazdrosny Atsumu szybko zapomniał o swojej irytacji, bo za bardzo skupił się na planowaniu waszej przyszłości. Oczywiście Osamu nie chciał się do niego przyznawać, a drużyna pławiła się w tęczy, gdy widzieli, jak Kita się do ciebie uśmiecha i ogółem, jaki jest radosny.
◈ Twoje rodzeństwo - Akagi nie widział żadnych przeciwskazań, żebyście nie byli ze sobą. Podziwiał swojego przyjaciela i cieszył się, że to on będzie za jakiś czas dobierał się do ciebie. Już woli Kitę niż jakiegoś lamusa z innego liceum!
CZYTASZ
Ahoj, kapitanie! - Haikyu!!
RandomTrochę scenariuszy, trochę preferencji z kapitanami drużyn z Haikyuu!!