► Daichi Sawamura
✖ Jak się zachowuje?
Daichi do waszego związku oczywiście, podchodzi poważnie. To co się między wami dzieje, nie jest przecież jakąś zabawą na chwilę. Stara się zapewniać cię, że jesteś dla niego ważna i nie masz powodu, by w niego wątpić. Czasami chce cię skarcić za to, że specjalnie go prowokujesz.
✖ Co go zawstydza?
Odkąd jesteście razem nie przywykł do chodzenia za rękę. Z niewiadomych powodów onieśmiela go ten gest, ale nie ma zamiaru cię puścić, gdy już do tego dojdzie. Lekki róż atakuje jego policzki, gdy napotyka sugestywne spojrzenia drużyny, a już w szczególności Sugi.
✖ Jak o siebie dba?
Zawsze starał się dbać o swoje ciało, no ale wiadomo, że gdy ma się pierwszego partnera to jest to inna sprawa. Mimo że, po tylu treningach wyrobił sobie niezłą formę, postanowił ćwiczyć też w domu. Prawdopodobnie jest to spowodowane tym, by bardziej ci się przypodobać...
✖ Czego nie jest w stanie zaakceptować?
Choćbyś nie wiem, co robiła i co mówiła nie będzie w stanie zaakceptować podwójnej randki. Wasze romantyczne wyjścia mają pogłębiać waszą relację bez żadnych niepożądanych oczu i uszu. Jest to dla niego dość prywatne i nie zmieni swojego zdania.
► Tetsurō Kuroo
✖ Jak się zachowuje?
Praktycznie tak samo, bo zanim zostaliście parą bardzo się do ciebie lepił. Teraz może sobie jednak pozwolić na trochę więcej, bo odblokował kilka opcji, jak np. całowanie cię. Zdarza mu się też robić na złość Yaku, który ma odruchy wymiotne, gdy widzi, jak mocno cię trzyma i obdarowuje czułością.
✖ Co go zawstydza?
Prędzej to on wywoła u ciebie rumieniec niż ty u niego, ale nie oznacza to, że ci się to nie udaje. Kiedy odpowiesz na jego zboczoną zaczepkę równie perwersyjnie, a w dodatku złapiesz go za krawat przybliżając go do siebie bliżej - róż gwarantowany!
✖ Jak o siebie dba?
Jakoś specjalnie nie zmienił swojej wieczornej rutyny. Zawsze większą uwagę poświęcał włosom, ale zaczął to ograniczać. Powód? Odkąd jesteście razem dotykasz ich i robisz z nich kompletny chaos. Jaki jest sens ich układania, kiedy ty w dwie sekundy to rozwalisz?
✖ Czego nie jest w stanie zaakceptować?
Czarne rajstopy do mundurka. Po pierwsze nie może mieć bezpośredniego kontaktu z twoją skórą na nogach (nawet jeśli to tylko 8 den!), no a po drugie zwracasz tym niecodziennym ubiorem uwagę innych chłopców, co go szczerze wkurza.
► Kōtarō Bokuto
✖ Jak się zachowuje?
Oczywistym jest to, że Bokuto żyje w ciągłej beztrosce. Nie oznacza jednak, że cię ignoruje! Odkąd wyznał ci swoje uczucia stara się spędzać z tobą maksimum czasu. Często cię przytula, obejmuje, rozśmiesza i wiele innych. Czasami nie jesteś w stanie się od niego oderwać, ale mając takiego uroczego chłopaka, nie potrafisz się długo denerwować na jego zachowanie.
✖ Co go zawstydza?
Kiedy uda wam się usiąść w jednej ławce nie może ukryć radości. Zdarza mu się jednak trochę przysypiać, gdy ty jedną ręką przeczesujesz jego kosmyki, a drugą przepisujesz coś z tablicy. Rumieniec atakuje jego policzki, gdy tylko poczuje, jak składasz pocałunek na jego odsłoniętym karku.
CZYTASZ
Ahoj, kapitanie! - Haikyu!!
RandomTrochę scenariuszy, trochę preferencji z kapitanami drużyn z Haikyuu!!