[...] - rozdział nie mający powiązania z głównymi scenariuszami i preferencjami!
► Daichi Sawamura
W DZIEŃ: Liceum Karasuno. Jedno miejsce, a milion wspomnień. Nie wyobrażał sobie zostawić to miejsce, po ukończeniu edukacji, dlatego wpadł na pomysł. Po ukończeniu kursu i specjalnej szkoły przygotowawczej, zatrudnił się w placówce i objął stanowisko trenera. Pan Ukai stracił jakoś zapał, więc nie miał nic przeciwko, by jego miejsce zostało zastąpione przez siatkarza. Siatkówka nigdy mu się nie znudzi, tak samo jak monitorowanie dzieci, które nie pokazały jeszcze pełnie swoich możliwości, ale...
W NOCY: ...nie potrafił oderwać wzroku od młodych ciał nastolatków. Czuł, że robi źle wypytując ich o sprawy prywatne i zapraszając na spotkania. Było mu trudno, bo w liceum jego zainteresowanie tą samą płcią nie przeszkadzało Sudze, a teraz jego przyjaciel zajął się swoim życiem. Zdarzało mu się robić zdjęcia, gdy przebierali się w szatni lub w sali gimnastycznej. Wieczorami miał czas dla siebie, by snuć różne scenariusze. Tchórzył i odwlekał jednak rozmowę ze swoją dziewczyną, bo nie chciał jej stracić.
► Tetsurō Kuroo
W DZIEŃ: Tetsurō Kuroo wiedział, że w życiu dorosłym chce związać się z jakimiś służbami mundurowymi. Nie wiedział skąd taka myśli, więc nazywał to kaprysem. Mimo że, od gimnazjum liczyła się dla niego tylko siatkówka, nie chciał całkowicie się jej oddawać. Spotkało się to z niezadowoleniem jego drużyny, która liczyła, że ich skład będzie legendarny. Świadomość, że w razie zagrożenia może wyciągnąć broń lub zakuć kogoś w kajdanki, napawały go falą spokoju. Chłopak wiedział, że ten zawód pozwoli mu na...
CZYTASZ
Ahoj, kapitanie! - Haikyu!!
De TodoTrochę scenariuszy, trochę preferencji z kapitanami drużyn z Haikyuu!!