-Ez semmit sem jelent!- Ültem vissza mellé a csempére, miután közöltem vele, hogy két teszt pozitív, egy pedig negatív.
-Ja, semmit..- Zokogta el magát.
-Az a biztos, hogy ha holnap elmegyünk orvoshoz.- Mondtam neki, hiszen tényleg az a biztos.
Sóhajtva megszólalt. -Oké, igazad van. Olyan is volt már, például Joanne nénikémnél, hogy a teszt azt mutatta terhes, de nem volt az!- Csillant fel a szeme. -És nekem egy pedig negatív!- Állt fel.
-Szóval nyugodtan menjél, én el leszek, de azért remélem, hogy holnap elkísérsz..- Állt meg velem szemben.
-Persze, hogy elkísérlek, de ha gondolod tényleg itt maradhatok.- Tápászkodtam fel én is.
-Nem, menj nyugodtan, úgy is jönni fog majd Matteo, mert elmegyünk valahová..- Sütötte le szemeit.
-Elmondod neki?- Kérdeztem.
-Neem, nem! Még nem is biztos. Majd ha az, akkor kénytelen leszek.- Bement a szobájába.
Én is bementem a szobámba, és elkezdtem be pakolni pár dolgot egy táskámba.
Amint elkészültem be ültem a kocsiba, és elindultam Damian felé.
Be sötétedett és alig voltak az utakon.
Egy kicsit rá tapostam a gázra, amikor láttam, hogy egy autó követ.
Pár perc után megcsörgettem Damiant, hogy most mégis hova menjek, és mit csináljak.
-Gyönyörűm, úton vagy?- Kérdezte.
-Hát, igen úton vagyok..- Mondtam.
-Baj van?- Kezdett aggodalmaskodni.
-Szerintem követnek.- Néztem bele a visszapillantó tükörbe, és még mindig a nyomomban volt a fekete luxus kocsi.
-Basszameg...- Hallottam, ahogy káromkodik.
-Hozzám tartasz?- Kérdezte.
-Igen.- Válaszoltam.
-Rendben. Taposs bele a gázba, de óvatosan! És ne aggódj, nem lesz baj, csak gyere hozzám!- Nagyon aggódott, hallottam a hangján.
-Rendben, mindjárt ott vagyok.-
Majd leraktam.
Gyorsabban mentem a szokásosnál, de az én kis bogaram nem ért semmit a mögöttem jövő járműhöz képest.
Volt, amikor egy nagy kanyarnál majdnem kiment a kocsim, de gyorsan vissza hoztam.
Féltem, de bennem volt az a megmagyarázhatatlan adrenalin, amely nem hagyta volna, hogy ne szálljak bele ebbe a játékba.
Pár perc elteltével megérkeztem Damianhez, és ami fogadott, egy kicsit ledöbbentett, de sejtettem, hogy ez fog fogadni.
Az udvar tele volt Damian fegyveres embereivel.
Amint megálltam a kocsival, Damian kinyitotta az ajtóm, és segített kiszállni.
-Csak gyere.- Fogta meg a kezem, és vezetett az emberei mögé.
Nem sokkal később a fekete autó is célba ért.
-Rossi! Remélem élvezni fogod a vendég szeretetem!- Lépett pár lépést előre Damian, és automatikusan lépett vele egyszerre pár körülöttünk lévő fegyveres ember.
YOU ARE READING
Tehetetlen szerelem
RomanceÚj életet kezdtem, Szicíliában, mert mindig is vonzott ez a város. A kultúra, a természet szépsége. Persze nem egyedül, a legjobb barátnőmmel, Kathrynnal. Amint letelepedtünk, újabb célunk munkát keresni. Álmomban sem gondoltam volna, hogy az lesz a...