13- důtka🫠

115 4 0
                                    

R: ale helemese kdo přišel, copak si dělala ty tele?
T: co je tobě do toho?
R: máš krámy nebo co, že jsi tak nepříjemná
J: jasně, že má
Řekl Janek a začali se smát. Bylo mi do breku. Prej že neví, proč se ke mně choval tak hnusně. A teď dělá jako co? Končím, fakt že jo. Sedla jsem si do lavice, a po tváři mi tekly slzy.


J: proč zase bulíš, člověk ti nic nedělá a ty se hned rozbrečíš
Ignorovala jsem ho a začala si chystat na hodinu.
Učitelka přišla po chvilce a hodina začala. V půlce po mě Roman hodil papírek. Kde stálo....
"Vypadá to, že jsem vyhrál"
Podívala jsem se na něj a on se opět zasmál a i s Jankem. Když hodina skončila, sbalila jsem si věci a chtěla jít pryč. Nebudu tady už ani minutu.
Sbalila jsem si svoje věci a byla ready na odchod.
R: škola neskončila pokud vím
T: dej mi pokoj



R: ty nezvyšuj na mne hlas
Rozešel se ke mně, dostala jsem strach, a tak jsem ho prostě majzla tou berlí přes lítko
R: au tyvole jsi normální
Zařval tak moc, že to muselo být slyšet až bůh ví kam.. což asi bylo, protože z chodby přilétla učitelka.
Uč: co se tady děje?
Zeptala se tak nějak do davu, mistr kretén se do toho musel vecpat ale.
J: Kristýna tady úmyslně flákla Romana, jen tak z dlouhý nudy


Uč: je to pravda Týno?
T: n..
R: samozřejmě že je, proč se jí ptáte
Uč: tohle se bude muset řešit s ředitelem Týno.. pojď.. nemůžeš jen tak mlátit spolužáky.
T: ale já ho neprastila jen tak! On mě tady od začátku šikanuješ! Nadává mi! A to si mám jako nechat libit?!
Uč: Romane?
R: to ji vážně věříte? Vždyť je tady nová



J: lže paní učitelko, Roman jí nic nedělá
Uč: Týno jdeme pojď
Tak tohle už přehnal. Došla jsem s učitelkou k řediteli. Ten mi řekl, že to zatím nechá být, ale pokud se to bude opakovat, bude to mít následky. Fakt paráda, teď budu ta špatná opět jen já. Janek mě strašně zklamal.
Řekla jsem učitelce, že mi je špatně a pustila mě domů. Táta tam bohužel byl.
Tt: co děláš doma?
T: nebylo mi dobře
Tt: ta noha? Bolí tě?
T: popravdě jo, a víc než jsem čekala



Tt: tak si jdi lehnout
T: jdu
Došla jsem do pokoje, kde jsem sebou flákla na postel a následně i usnula.
Vzbudila jsem se až ráno. Do té školy dneska vážně nechci.
Tt: Týno vstávej, ať nepřijdeš pozdě
T: Tati nemohla bych být ještě dneska doma?
Tt: furt je ti blbě?
T: jo, zítra už půjdu
Tt: dobře


Nevím, nechápu proč, ale ten den strašně rychle utekl. Byl hned další a já musela do školy.
Naštěstí jsem nemusela busem, to bych asi potkala Linharta... hodil mě Lukáš. Šla jsem si to normálně z šatny do třídy a na chodbě mě zastavila učitelka.
Uč: Týno můžeš na chvíli?
Šla jsem teda k ní.
Uč: byli za mnou Romanovy rodiče.. Roman má na noze velkou modřinu, jak si ho bouchla a chtějí to řešit.. dostaneš ředitelskou důtku..









.

Between love and hateKde žijí příběhy. Začni objevovat