26- the first💋

87 2 0
                                    

T: dobře, tak kudy?
J: tudy
Ukázal nějakým směrem, a oba jsme se tam rozešli.
T: ve škole nic?
J: tak normálka, takže ne
J: jsme tady
T: páni
Před námi se objevil obrovskej výhled na nádherný rybník. Nebo spíš lom.

J: nikomu jsem o tomhle místu neřekl
T: čím jsem si zasloužila, že o něm já vím?
Janek se na mě podíval a usmál se.
J: jsi pro mne něčím výjimečná.. s tebou je mi tak nějak líp prostě
Proč to samé.. mám v sobě taky trochu... nebo.. já nevím... je mi s ním fajn... moc fajn... ale zase na jednu stranu mu úplně nevěřím... nebo spíš nedůvěřuju, protože vím.. co všechno se dělo a nechci se spálit.
T: to je hezký
Janek se rozešel blíž k vodě a já ho pomalu následovala.


Když byl už v vody, ohnul se a ruce ponořil do vody.
J: není to zas tak studený.. nevykoupeme se?
T: nemám plavky
J: já taky ne
To jsem se na nej docela dost zaraženě podívala.
J: spodní prádlo máš ne?😂
T: no to jo
J: no tak pojďme
Janek si sundal tricko a následně i zbytek oblečení. Stál tam jen ve spodním prádle.


Šel do vody, a následně na mě zavolal.
J: tak jdeš?
T:  no...jo
Své oblečení jsem sundala také a zůstala stejně, jak Janek, jen ve spodním prádle. Pomalým krokem jsem šla do vody.
J: přidej trochu
T: Nojo prosím tě
I když ta voda byla pro mne celkem studená, překonala jsem se, a prostě se tam najednou ponořila.
Začala jsem plavat směrem k Jankovi. Když už jsem mu byla celkem blízko, zastavila jsem se.

Janek se na mne usmál a obplaval mě zezadu.  Zanedlouho jsem ucítila jeho pravou ruku, jak přijíždí po mém právem rameni, to následně udělala i jeho druhá ruka na levé straně.
T: c-co to děláš
Řekla jsem nervózně, když mě
Jeho ruce stále nepouštěly a byly zaseknuté na mých paží.
J: nic...
Naklonil se k mému krku, kde mě jemne políbil.
Otočil si mě celem k sobě, takže jsme si koukali hluboko do očí. Začal se ke mně přibližovat, byla jsem v tranzu a nevěděla, co dělat.

Nakonec se ale jeho rty ocitly na těch mých a my se začali jemne líbat. Jankovi ruce hladily mé boky a já ty svoje měla za jeho krkem a občas jsem sjela do vlasů.
Nedokážu popsat ty pocity, co mnou probíhaly. Nikdy jsem tohle nezažila... bylo to takový kouzelný?
Nevím jak to pojmenovat, nemohla jsem najít ty správný slova. V břiše jsem měla haldu motýlku a vlastně nechápala proč. Užívala jsem si ten pocit, který nevím, jestli byl správný... ta chuť jeho rtů... na ní jsem se stala OKAMŽITĚ závislá.

Najednou se ale naše rty od sebe odtrhly a my se jeden druhému podívali do oči. Z těch jiskřiček, co byly v jeho očích, rázem sešlo a jeho tvář nahodila takový neutrální mírně nervózní výraz. Voda kolem nás najednou jako by se zastavila, zmrzla a já s ní, protože jsem se vůbec nedokázala pohnout a natož z pusy vypustit nějakou hlásku. 






.

Between love and hateKde žijí příběhy. Začni objevovat