33- nikdy nic😔

73 1 0
                                    

Takže to asi nebral se mnou úplně vážně, když si tak rychle našel náhradu....nebudu lhát, tohle mě strašně bolí...
Mobil jsem odložila a šla spát. Ráno bylo jako každé jiné. Když jsem došla do školy, Janek byl u skříňky a líbal se s Denisou. Dobře, tak už má dvě náhrady. Prošla jsem kolem nich a on si mě všiml. Rozloučil se s Denisou, a pak se na mě podíval.
J: čau Týno
T:...

J: ty zase nemluvíš?
V tom se k nám přiřítil Roman.
R: Janku tyvole to musíš videt, pojď dělej
Janek se na mě podíval, zasmál se a odešel. Tak teď vůbec nechápu, co se stalo....
Neřešila jsem to.. mně už to je vlastně jedno. Ve skříňce jsem si vzala věci a šla do třídy. Janek měl věci v lavici, kde sedím já.. ale byl teď u lavice Romana, stejně jako všichni ostatní.
R: a hele dcera alkoholičky přišla
Nechápavě jsem se na ně podívala

R: píšou u tvé matce v novinách, včera vykradla večerku o dvě ulice vedle ještě s nějakým chlapem
...Wau mami děkuju, víc jsi mi pohnojit život nemohla. Šla jsem si sednout na své místo.
R: lidi bacha, až se vám něco ztratí, víte za kým jít.. někteří to mají prostě v krvi no.
Zrovna zazvonilo. Všichni se rozešli na svoje místa, dokonce i Janek šel k naší lavici a posadil se vedle mě, když už byla ve třídě i učitelka.
Hodina byla docela nudná.. učitelka pouštěla prezentaci a mi jen opisovali.

Zkusila jsem s Jankem hodit rozumnou řeč.
T: můžu se tě zeptat?
J: hm
T: ta blondýna.. nebo Denisa.. vy teď jako jste spolu nebo
J: co ti je do toho
T: chtěla jsem jen vědět.. na čem jsem
J: ty u mne na čem jsi? Strašně rád bych vrátil čas a tebe nikdy nepoznal, ty jsi moje největší životní chyba a zklamání.. a jinak jo.. chodím teď s Denisou.. je sakra dobrá, má pěknou figuru, kurwa dobře líbá a v posteli jsme totálně sehraný..

J: má totiž dost zkušeností narozdíl od tebe. Ty máš zkušenosti možná tak ve lhaní
T: ahaa.. tak to vám přeju.. snad s ní budeš šťastnější než jsi byl se mnou
J: my dva jsme spolu nikdy nebyli... byl to omyl.. dva dny.. nic jsme spolu ani neměli
T: jo jasně.. vždyť jsi to i říkal se mnou bys nikdy nic neměl
J: a jsem za to rád 🙃
Nic jsem mu na to neřekla, jen se snažila zadržet slzy. Celou hodinu jsem se přemlouvala k tomu, abych to Jankovi zkusila ještě jednou vysvětlit.


Ale ne. Nestojí o to, a podle toho co řekl, tak nestojí ani o mě. Když hodina skončila vzala jsem si mobil a šla na wc. Cestou mě ale zastavila učitelka.
Uč: Týnko? Stalo se něco?
T: ne proč?
Uč: celou hodinu si byla taková smutná
T: stěhuju se takže...
Uč: je to kvůli Jankovi?
T: jak to...


Uč: celou dobu vás pozoruju a všimlo si toho víc lidí...zkus si s ním ještě jednou promluvit
T: dobře..




.

Between love and hateKde žijí příběhy. Začni objevovat