Avucuma aldığım suyu saçlarına dökerken elindeki oyuncak ördeği sıkarak o kulak tırmalayacı sesin çıkmasını sağladı. Islak ellerimle yüzünü kavrayıp ıslattım. Saçlarını son kez durularken uçlarına bakım kremi sürdüm.
Saçlarının arasından parmaklarımı geçirirken dizlerinin üstünde yükseldi.
"Ne yapıyorsun?"
Duş jeli kutusuna uzanıp bana doğru döndü.
"Bir daha?"
"Ama su soğuyacak bebeğim."
Bileğimi tutup kendine doğru çekti. Parmaklarımı açıp yanağını avucuma yasladı."Ben üşümüyorum."
Suyu en sıcağa çevirip açtım. Neyse ki küveti çok doldurmamıştım.
Pembe lifi elime alıp üstüne jeli döktüm. Suya sokup çıkardıktan sonra köpüren lifi ellerinin arasına bıraktım. Lifi tekrar bana uzattı.
"Sen yıka."
Omzuma tutunarak ayağa kalktı. Üstündeki siyah tişörtüm ıpıslak olmuştu, üstüne yapışmıştı. Elini kafama koyarken lifi bacaklarına sürttüm.
"Bu yara?"
Dizindeki yarayı okşadım.
"Küçükken cama çarpmıştım."Bacaklarını köpükledikten sonra tişörtünü kavradı.
Kollarını da köpüklerken tekrar yerine oturdu. Yanaklarına ve burnuna köpük sürdükten sonra ayağa kalktım.
"Güzel miydi?"
"Evet."
Yaklaşık bir saat daha banyodaydık ve parmakları buruşmaya başlamıştı."Gel bakalım."
Ördeklerini ellerine alırken belinden tutup kaldırdım. Küvetten çıkartıp halıya basmasını sağladım.
"Çok ıslak."
"Çıkmamı ister misin?"
"Hayır. Çıkma. İstemiyorum."
Arkasını dönerek tişörtünü sıyırırken bornozuma uzanıp kafamı çevirdim. Bornozumu giydikten sonra kemerini bağladım.Elmadan büyük bir ısırık aldıktan sonra tezgahtan aşağıya indi.
"Nereye gidiyorsun?"
"Sana yardım edeceğim."
"Gerek yok."
Tencerelerin yanına ilerleyip parmak ucunda yükseldi. Tencerenin kapağını açıp yemeği karıştırırken kıkırdadım. Doğradığım sebzeleri bir kaba aktardıktan sonra ellerimi silip yanına yaklaştım. Kuruttuğum saçlarını okşarken bana baktı.
"Bu pişmemiş mi?"
Yemeğe baktım.
"Birkaç dakika daha..."
Elindeki kaşığı çekip kenara bıraktım ve kapağını kapattım."Yardım etmek zorunda değilsin."
Buzdolabına ilerlerken iki eliyle elimi kavradı. Parmaklarını parmaklarımın arasına geçirdi.
"Bu gece de yanımda kalabilir misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Huysuz Kedi
Short Story(Daddy issuess) (Psikolojik bir kitaptır.) "Bunları hak etmiyordum." "Bunları kim hak eder ki zaten?" Sesimize bulaşmış acıdan rahatsız olarak kafamı salladım. "Buradayım. Senin için hep burada olacağım." Elimi sıkıca tutarken beresini düzelttim. ...