Uyandığımda yanımda yoktu. Ona giydirdiğim pijama takımı da yerde duruyordu.
"Vina!"
Yataktan hızla kalkıp tişörtümü giydim.
"Daphne!"
Odadan çıkıp koridora bakındım.
"Vina, neredesin?!""Burdayım."
Kısık çıkan sesini mutfak masasının yakınından geçerken fark ettim.
Hızla eğilip masa örtüsünü kaldırdım.
"Vina, ne yapıyorsun yerde?! Hasta olacaksın."
Kollarını tutup kendime doğru çektiğim sırada elinde tuttuğu boncuklar yere saçıldı. Dudakları aralanırken kollarını sıkmayı bıraktım.
"Bunu dün takıyordun. Önemli gibiydi. Tamir edec-"
Gözleri dolarken dudaklarımı yaladım. Kollarından narince çekerek masanın altından çıkmasını sağladım."Sana almıştım uzun bir zaman önce. Bunları toplamakla uğraşma. Yenisini alabiliriz."
Dudağı titrerken belinden tutarak havaya kaldırdım. Elimi kalçasına koyarak kucağıma aldım.
"Üşümüşsün. Ne kadardır yerde oturuyorsun?"
"Çok olmadı."
"Ah, Vina... Güzel bebeğim benim."
Saçlarını öperken kollarını sımsıkı boynuma doladı.
"O bana mıydı cidden?"
"Elbette. Başka kime alacağım?"
Kafasını kaldırırken kıkırdadı.
"O zaman sana teşekkür etmeliyim değil mi?"
"Hm... Buna asla hayır demem güzelim."Elini yanağıma koyarak yükseldi ve dudaklarını dudağımın kenarına bastırdı. Ayağım koridordaki ince halının kenarına takılırken bedenini sıkıca kavradım.
"Dur , Daphne."
Yatak odasının kapısını sertçe açarak içeriye girdim. Daphne başını boynuma koymuştu.
"Bugün bana çok bağırıyorsun."
Dudaklarım aralanırken yorganı açarak Daphne'yi yatırdım. Üstüne çıktıktan sonra yorganı çekiştirdim. Dudaklarını öptükten sonra alnımı alnına yasladım.
"Üzgünüm. Sadece düşeceksin ve canın acıyacak diye çok korktum."
"Aşağıda da bağırdın."
"Orda da hasta olacaksın diye... Üzgünüm. Gerçekten üzgünüm."Gözlerimin içine tatlış tatlış baktıktan sonra dudağını ısırdı.
"Kabul ediyorum."
Omuzlarımı kavrayarak beni yatağa yatırdı ve üstüme çıktı.
"Şimdi sana teşekkür etmeme izin ver."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Huysuz Kedi
Short Story(Daddy issuess) (Psikolojik bir kitaptır.) "Bunları hak etmiyordum." "Bunları kim hak eder ki zaten?" Sesimize bulaşmış acıdan rahatsız olarak kafamı salladım. "Buradayım. Senin için hep burada olacağım." Elimi sıkıca tutarken beresini düzelttim. ...