"Vina! Buraya gelir misin lütfen?!"
Üst kattan kapıyı sertçe çarptığında elimdeki çatalı masaya bırakıp derin bir nefes aldım.
Güzelliğim biraz hassaslaşmıştı sanırım.
"Bebeğim!"
Arkasından bağırarak merdivenleri çıktım. Yere düşmüş emziğini cebime koyduktan sonra koridordaki ayısının kolundan tutarak sürükledim.
"Güzelim!"
Kapıyı açacakken kapı kolunu tuttuğunu fark ettim. Tüm gücüyle tutsa da açabileceğimi biliyordum. Yine de açmadım.
"Bebeğim odaya girmeme izin verir misin?"Kahvaltı yaparken zorla yemek yedirmeye çalışmıştım. Çenesini tutarak zorla yedirince bana sinirlenmişti. Kucağımdan kalkarken gönlünü almaya çalışsam da belini sıkıca koluma tırnaklarını geçirmişti.
Beş dakikanın sonunda Vina kapının kolunu bırakınca içeri girdim. Kapının arkasındaki köşeye oturan Vina'nın kollarından tutarak kucağıma aldım. Hıçkırarak boynuma sarıldı.
"Lütfen böyle yapma."
Kulağıma fısıldarken konunun aşağıda yaşadıklarımız olmadığını anlayabilmiştim.
"Sana hep güzel şeyler yapmıyor muyum Vina?"
Üstümdeki kazağı sıkarak kafasını çevirdi.
"B-Ben... Ben üzgünüm."
Hıçkırıkları sözünü keserken kaşlarımı çattım.Sırtını okşayarak odanın içinde gezinmeye başladım.
"Tamam bebeğim. Sakinleş."
Ensesini öperken sakinleşmesi için uğraşıyordum.
"Uykusuz kalmışsın güzelim."
Odada gezinirken nefes alış verişleri derinleşti. Ağlaması dururken uykuya daldı. Kazağımı tutuşu gevşemezken biraz daha kucağımdan indirmedim.☆☆☆☆☆
"Conroy?"
Merdivenin başında Vina'yı gördüğümde ayağa kalktım.
"Uyandın mı bebeğim?"
Şişmiş gözlerini ovuştururken belinden tutarak kucakladım. Dudaklarını öptüm.
"Günaydın."
Dudaklarına fısıldarken gülümsedi. Geri çekilirken yanaklarımı öptü.
"Üzgünüm Conroy. Sana öyle davranmak istemedim."
Elini tutarak avuç içini öptüm.
"Üzülme bebeğim."
"Seni seviyorum."
Göğsüme gömülürken saçlarını öptüm.
"Ben de seni."Çenesi kasılırken dudaklarını açıp kapadı.
"Sanırım regl oldum."
Hafifçe gülümseyerek boynunu öptüm.
"Karnın ağrıyor mu güzelim?"
"Biraz."
"Gel bakalım ilgilenelim seninle güzelce."
Dudaklarını çokça öperken mutfağa ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Huysuz Kedi
Short Story(Daddy issuess) (Psikolojik bir kitaptır.) "Bunları hak etmiyordum." "Bunları kim hak eder ki zaten?" Sesimize bulaşmış acıdan rahatsız olarak kafamı salladım. "Buradayım. Senin için hep burada olacağım." Elimi sıkıca tutarken beresini düzelttim. ...