16.bölüm

916 64 11
                                    

Gözlerimi ovuşturarak kapıyı açtım. Büyükçe esnerken bebeğimin uyuduğu odaya yöneldim.
"İşin bitti mi?"
Solumdan gelen sesle duraksadım. Daphne elindeki bebekleriyle birlikte ayağa kalkmaya çalışırken ona yarıdmcı oldum.
"Beni mi bekledin?"
"Evet. Sensiz uyumak istemiyorum."
Bebeklerini yere bıraktıktan sonra kollarını havaya kaldırarak onu kucaklamamı bekledi. Sıkıca kucaklarken boynumu öptü.

Odama ilerlerken elleriyle omuzlarımı sıkıp bıraktı.
"Masaj mı yapıyorsun?"
"İşe yarıyor mu?"
"Evet ama yorulmana gerek yok."
"Güzel yapamıyor muyum?"
"Güzel yapıyorsun."
"O zaman devam edeceğim."
İtiraz edemeyeceğim.

Yatağa bırakıp yanına oturdum. Kafamı yatak başlığına yaslayıp yarı yatar bir pozisyona geçtim. Kafasını karnıma yaslarken bacağını bacağımın üstüne attı.
"Başka günler de böyle çalışman gerekecek mi?"
"Büyük ihtimalle..."
"Ben de yanında durabilir miyim?"
"Maalesef bebeğim."
"Sana engel olmayacağım. Söz veriyorum."
"Olmaz."
"Başka yerde oturayım."

Tek elimle iki yanağını kavradım ve sıktım. Kafasını yukarı kaldırırken büzülmüş dudaklarını hafifçe öptüm.
İki haftadır her gece uyumadan önce öpüşmemizi istiyordu. Tabi bunda günlerdir meşgul olmamın da etkisi olabilirdi. Proje çizmek fazlasıyla uzun sürüyordu ve Daphne yanımda kalamazdı.

Bileklerimi tutarak doğruldu ve dizlerime oturdu. Masum ve bir o kadar da sevimli bakışlarla yüzüme baktı. Ellerimi kavradı ve okşadı. Avuç içlerimi bir çok kez öptü.

"Proje çiziyorsun. Biliyorum. Ben de görmek istiyorum."

Huysuz KediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin