29.bölüm (S!)

829 44 5
                                    

Kapıyı çaldım. Birkaç saniye sonra hızla açıldığında gülümsedim. Omzumdaki çantamı kapının girişine bıraktığımda Vina tedirginlikle yüzüme baktı.
"Nasıldı?"
Yanaklarını kavrayarak dudaklarını öptüm.
"Geçtim. Sınavı geçtim."
"Yaşasın!"
Vina kollarını boynuma dolayarak dudaklarımı büyükçe öptü. Kalçasından kavrayarak kucakladım. Eve girdiğimde kapıya sertçe vurdu. Kapı kapanmadığında geri çekildi. Ayağımla kapının eşiğindeki çantamı ittim. Ayakkabılarımı çıkartırken kapıyı kapattı ve kilitledi. Sırtını kapıya yaslarken kıkırdadı.
"Mezun oldun."
"Evet. Yarın törenim var. Ondan sonraki gün de balo."
Vina dudağını ısırdı.
"Ben de gelebiliyor muyum?"
"Tabiki geleceksin bebeğim."

Mezun olmam için son sınavım kalmıştı ve sabah ona girmiştim. İki haftadır sınavlar yüzünden çok stresliydim. Vina da beni mutlu etmek için çok uğraşmıştı.
"Seni çok özledim."
Boynunu öptüğümde ensemi okşadı.
"Ben de seni özledim."
Doğru düzgün öpüşememiştik bile.
"Conroy..."
"Hm?"
"Odamıza gidelim."
Vina'nın üstündeki tişörtümü sıyırırken bana sıkıca sarıldı. Odamıza adımlarken bacaklarını, sırtını ovuşturdum. Saçlarını hızlıca ördüğünde bileğimdeki tokasıyla sabitledim. Yatağa yatırıp üzerine çıktım. Üstümdeki tişörtü sıyırarak yere bıraktı.
"Seni tatile götürmek istiyorum."
Şaşkınlıkla dudaklarını araladı. Dudaklarını sertçe öptüm.
"Seçtiğim ve beğeneceğini düşündüğüm birkaç yer var."
Ellerimi kavradı. Parmaklarımı parmaklarının arasından geçirerek yatağa bastırdım.
"Yanımda sen olacaksan her yeri beğeneceğim."
Gülümsedim. Eli pantolonuma uzandı.

Tişörtünü çıkarttığımda kıkırdadı. Güzel vücuduna baktığımda elini yüzüme uzattı.
"Sana gelirken haber ver demiştim."
"Bir şey mi isteyecektin?"
"Hayır. Güzel ciciler giyebilirdim."
Göğsünü sıkıştırdığımda titrek bir nefes aldı.
"Yarın giyersin. Olmaz mı?"
"Hm hm olur."
Parmaklarımı karnına sürterek aşağıya indirirken çenesini kavrayıp dudaklarını öptüm.
"Immhh..."
Parmağımı içine ittiğimde kafasını geriye attı. Boynunu öptüm. Isırdım. Dilimi sürterken bir parmağımı daha ittim. Omuzlarıma tutunurken kendini bana doğru itti. Göğsüme dokundu. Karnı titriyordu. Dudaklarımı boynuna sürterek göğüslerine indirdim.
"Çok güzelsin Vina."
Göğüs ucuna dilimi sürttüğümde ürperdi.
"Ç-Çok yavaş."
Ona narin davranyordum. Yavaş yavaş tadını çıkartmak istiyordum.
Göğüs ucunu ısırdığımda kıvrandı. İçindeki parmaklarımı çıkartıp tekrar ittiğimde belini büktü. Göğüslerine öpücükler bıraktıktan sonra sıktım. O kadar güzeldi ki daha çok ilgilenmek istiyordum. Kopamıyordum.

"Conroy..."
Saçlarımı çekiştirip kafamı kaldırdıktan sonra eğilip dudaklarıma yapıştı. Sertçe yutkunurken dudağımı ısırdı.
"Seni çok özledim."
Ben de onun dudağını ısırdım. Kalçasını oynatmaya başladığında dudaklarımı ıslattım. İnlemeleri artarken elini göğsümden aşağıya indirdi. Kasıklarımın yanına dokunurken parmaklarımı içinden çıkarttığımda sarsıldı.
"D-Dur!"
Bileğimi tuttuğunda karnını öptüm. Bacaklarının arasına girip üstümdekileri çıkarttım. Vina doğruldu. Baksırıma uzandı. Elleri titriyordu. Dudaklarımı öperken baksırımı aşağıya çekti. Bacaklarımdan çıkartarak yere bıraktım. Elini uzattığında bileğini kavrayıp avuç içini öptüm.

"Emin misin?"
"Dokunacağım."
Bileğini bıraktım. Penisime dokundu. Okşadı. Dizlerinin üstünde yükselirken diğer elini de penisime koydu. Belini büktüğünde saçlarını okşadım. Tek elimle topladım. Karnımı öptükten sonra geri çekildi.
"Conroy lütfen..."
Kollarını bana doğru uzattı. Daha fazla kıvrandırmak istemedim. Penisim sızlıyordu. Kollarının arasına girdiğimde beni büyükçe öptü. Bacaklarını gevşekçe belime sardı. Penisimi kavrayarak kadınlığına sürttüğümde omzumu tırnakladı. Gözlerinin içine baktığımda utançla dudaklarını ıslattı.

Kendimi iterken kasıldı. Gözlerini sıkıca yumduğunda canının acıdığını düşünerek içinden çıktım.
"Üzgünüm. Çok mu acı-"
Gözlerini araladı. Kaşlarını çattı.
"Conroy devam et lütfen."
"Hızlı mı olmalıyım?"
Kafasını şiddetle olumlu anlamda salladı. Derin bir nefes alarak hızla içine girdiğimde çığlık attı. Kafamı boynuna koyup ellerini kavradım. Bacaklarını belime sıkıca sardı.
"Immhh!"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 17, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Huysuz KediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin