Šly sme do kuchyně a přiťukly si šampaňským, kluci lépe řečeno Vojta začal zpívat tak kluci začali s ním i Luke. Sedla sem si a koukala na ně jak zpívají, vždycky když se na Lukeho dívam jak zpívá tak mě to strašně fascinuje ale Vojtu obdivuju že má takovej kouzelnej zajímavej krásně zbarvenej hlas. Začali zpívat „Sdílení" musela sem začít zpívat taky protože mě tady ta písnička moc bavila a znala sem jí nazpaměť, kluci když viděli že zpívám taky tak se na mě pousmáli ale zpívali dál nepřestávali. Poté se mě zeptali jestli umím i choreografii tak sem řekla že trošku ale dává mi to zabrat se to naučit. Na váš koncert přece až budete zase v Brně abych mohla tancovat taky když jí budete zpívat. Šampáňo bylo vypitý tak se začlo pít lepší alko a Luke dostal takovej šílenej nápad. Co kdyby se to Pája naučila s námi a pak by mohla tancovat s námi a ještě s těma holkama jak mají dojít zítra. Tak sem se na něj dívala s otevřenou pusou jestli se náhodou nezblázdnil. Kluci aby nesouhlasily že tak sme si pustily choreografii a zašly sme tancovat no nasmáli sme na tom hodně já sem to furt motala ale kluci to semnou pořád neztráceli. Nakonec už sem nemohla musela sem si odpočinout. Kluci už nemůžu, půjdu si zapálit jestli vám to nevadí. Počkej půjdu s tebou, tak jo ale dej si něco na ruky je tam chladno odpoví Ondra. Oki díky za radu. Budu si muset jít koupit novou krabičku mám tam poslední dvě a to mi nestačí do rána, kousek odsud je hospoda tak tam skočím, hned budu zpátky. Luke vyšel a já se na něj dívala z balkónu a mávala mu. Když sem dokouřila i druhou cigaretu tak sem šla zpátky za klukama. Ti se na mě koukali jak kdybych jim sebrala hračku a usmívali se. Co se na mě tak koukáme ptám se, no víš Luke je šťastnej nikdy sme ho tak neviděli. Ty ho děláš šťastným. Víte kluci nevím co vám na tohle mám říct ale asi jen to že Lukeho vážně miluju nikdy sem nikoho nechtěla tak jako jeho je naprosto dokonalej. Vojta došel vedle mě a dal si ruku kolem mého krku a povídá, víš ty seš perfektní holka a doufám že vám to vydrží protože tohle Lukemu vážně sluší a potřebuje aby se teď soustředil. Neboj Vojti budu se snažit nenechám ho jenom tak jít. Tak sme si na to všichni připily a v tom přišel Luke a ptá se na co se pije, došel zamnou tak sem ho políbila celá šťastná, nic zlato jenom tak na tenhle večer. Tak to ste hodní že ste na mě počkali zasmál se, myslel to ze srandy. Tak to si musíme připít znova a do dna. Tak sme se napily a říkám Lukemu, tyjo jestli to tak budeme pokračovat tak se vám za chvilku tady budu válet na zemi. A všichni sme se zasmáli. No časem se to trochu víc rozjelo ale bavily jsme se a moc. Luke byl vážně šťastnej šlo to na něm vidět. Ale bylo už i moc hodin chtěla sem si jít už lehnout ale nechtěla sem klukům kazit zábavu, ale Luky to na mě poznal že sem unavená tak klukům řekl že už to dneska zapíchneme a půjdeme spát. Šly sme si lehnout ale já sem najednou nemohla usnout tak sem si šla zapálit v obýváku spal Chris , teda aspoň se chystat jít spát. Promiň nechtěla sem tě rušit jen sem si chtěla jít ještě zapálit nemůžu nějak usnout. To je v pohodě taky se mi ještě nechce spát odpověděl. Jestli ti to nebude vadit půjdu s tebou na balkón ještě sme si spolu sami nepopovídali. Jo dobře fajn. Doufám že ti to nevadí. Nene nevadí aspoň tam venku nebude takové ticho. Zjistila sem že Chris je fajn o víc než sem si myslela. No tak já už půjdu spát myslím už je moc pozdě. Jo měla bys už jít nebo mě Luke sežere za živa, a navíc abys měla energii na zítra. Byla sem zvědavá proč to řekl ale radši sem se ho neptala a šla jsem spát. Došla sem do ložnice a lehla si vedle Lukeho ten se vzbudil a ptal se co se děje tak sem mu odpověděla že nic se děje ať spí dál, dala sem mu pusu na čelo a obrátila se k němu zády a on se ke mně přitulil jako k nějakému plyšákovi cítila sem to teplo z jeho těla jeho tep jeho dech jak mi dýchal na záda měla sem z toho trochu husinu ale bylo to příjemné.