31. kapitola

196 7 2
                                    

Ráno sem se probudila ale Lukášek nikde, protáhla sem se co to šlo a čekala sem až za mnou někdo přijde do obýváku někteří ještě spaly tak sem nechtěla křičet přes celý dům. Za chvíli přišla mamka i se snídaní a s ní i Lukášek dobré ráno lásko a dal mi pusu na čelo. Dobré miláčku kdepak si byl? Já sem si byl zapálit nasnídat se a udělat si hygienu nechtěl sem tě budit, to je v pohodě zlatíčko nevzbudil si mě. Taťka mi dal snídani a já se najedla vyčistila si zuby a zase nebylo co dělat, teda jako bylo ale já sem nic nedělala musela sem jenom ležet a dívat se na ostatní jak něco dělají, pustila sem si televizi a dávali tam zrovna „Volejte Novu" tak sem se dívala a Luke semnou nechtěli ho k ničemu pustit já se jim nedivím já bych ho taky nepustila bráška uklízel a taťka byl s Ritou a mamka spala protože ráno došla z noční. Lukášek se chtěl tulit ale já sem mu to pořád nechtěla dovolit protože by mohl dojít taťka a to by se mu nelíbilo i když sem nemohla nic dělat, nakonec si sedl jenom vedle postele a držel mě za ruku. Taťka došel z procházky a začal chystat oběd, najedly sme se ale Luke šel normálně do kuchyně. Pak sme si všichni odpočinuly a jak jsme byli přejezení tak sme usly. Luke si mohl lehnout za mnou do postele taťka to dovolil takže jsme spinkaly vedle sebe a já byla spokojená. Když sem se vzbudila Lukášek už byl taky vzhůru čekal až se vzbudím aby mě nevzbudil. Došla mamka taky už vyspaná, šla se převléct a najíst. Lukášek měl chuť na cigaretu tak si šel zapálit a taťka ten pořád spal. A já se nudila jako celou dobu, ležení v posteli mě už vážně nebaví. Taťka se vzbudil a šel taky pryč a Lukášek došel zpátky zamnou, pustily jsme si film a dívaly jsme se, nic jiného se dělat nemohlo. Taťka šel louskat ořechy a mamka vařila na další den protože zase půjde na noční a mi bysme neměli co jíst, já sem uvařit nemohla protože sem musela ležet a nikdo jiný by to neudělal a Lukáška s tím otravovat nebudu. Dívaly sme se s Lukáškem na „Karate Kid". Vzbudil se bráška, jak si to poznala zlato? to neslyšíš ten rachot nahoře? ajo, jo už ho slyším to tak dělá normálně? No bohužel jo ale to je naše já si pustím písničky na plno jenom když není nikdo doma teda hlavně když není doma taťka protože ten vždycky nadává, aha jo tak to potom jo ale má vážně dobrý vkus na hudbu, to tím chceš jako říct že já mám špatný? Ne to sem neřekl zlatíčko jen to je prostě něco jiného než zpíváme my, ale zlatíčko mě se ty vaše písničky líbí strašně moc vaše hudba mi vždycky zlepší náladu, to je milý zlatíčko a za to tě taky tak strašně moc miluju :*. Chvíli jsme se líbaly dokud nás z toho nevyrušil bráška. Dobrý odpoledne ty ospalče, dobrý sestřičko moje, čau Luke, nazdár. Je fajn že si spolu rozumněli, nepřežila bych to kdyby mezi sebou vedly boj nebo něco podobnýho. Pepan se šel najíst a my s Lukáškem jsme dokoukávali film. Najednou byl zase večer zase večeře najedly sme se a šly jsme spát.




Omlouvám se za krátký díl :))

New Element - Lukáš CestrKde žijí příběhy. Začni objevovat