Byla neděle ráno a mě se nechtělo vstávat Lukášek ještě spal ale nespal semnou spal na rozdělaném gauči. Za chvíli se vzbudil šel se najíst zapálit si a udělat hygienu, neděle byla vždycky taková pohodová, mamka vyspávala z noční a bráška byl v pokoji nechtělo se mu vstávat jako vždycky, zápas měl až odpoledne takže nebyl důvod aby vstával. Tentokrát mi nachystat snídani Lukášek protože taťka byl s Ritou na cvičáku. Dojedla sem vyčistila si zuby a pustily jsme televizi. Dívaly sme se na óčko nic zajímavějšího tam nedávali, opakovali zrovna očko chart takže to bylo v pohodě. Byl oběd najedly sme se ale tentokrát usnul jenom taťka mě se nechtělo a Lukáškovi asi taky ne, leželi jsme spolu na posteli a dívali se na pohádku po dávají vždycky v neděli na jedničce po obědě. Mamka vstala nemohla spát dlouho jinak by pak nespala večer. Dodívali jsme se na pohádku a Luke si šel zapálit na Nově dávali Výměnu manželek starý díly tak sme se na nic dívali, Lukášek došel a zase si lehl zamnou. Skončila výměna taťka už byl vyspanej tak šel něco dělat na zahradu a my s mamkou jsme balily věci na zítra ať to máme z krku, Lukášek mamce pomáhal aby tolik nemusela lítat po celém domě. Bylo dobaleno a mamka šla žehlit oblečení co už bylo vypraný a suchý, Lukášek chvilku volal s klukama no chvilku tak půl hodiny ale to nevadí už se na něj těším nedivím se. Přišel zamnou tak co lásko pustíme si zase nějakej film? A jakej broučku mě už totiž nic nenapadá, no co třeba Need for Speed díval sem se že to máš stáhlý, jo dobře dobrej nápad. Pustily sme si film a přišel taťka že si odpočine četl si ale nám to nevadilo. Bylo po šesté a taťka se šel chystat v neděli totiž vždycky chodí s kamarádama na pivo, mamka pořád žehlila a my s Lukáškem sme se dívaly už na konec filmu. No nic zlato půjdeš se dneska asi zase umýt že, no asi jo broučku aby si o mě nemysleli něco špatnýho, dobře broučku tak počkej tu já to jdu nachystat, jak kdybych ti teď mohla někam umýt ty trdlo :P. Za chvíli přišla mamka sundat mi ponožky a Lukášek mě odnesl zase na vanu kde byli desky protože do vany bych to asi nezvládla, musela sem si umýt i hlavu už sem ji měla strašnou. Bylo hotovo a Lukášek mě mohl odnést zase zpátky, mamka mi podala fén a já foukala hlavu a mezitím se šel okoupat Lukášek. Ach zase nádherně voněl. Mamka měla dožehleno a šla si sednout za námi do obýváku, dívali jsme se na Helenu. Lukášek si šel po seriálu zase zapálit chjo co sem ho to zase naučila. Dívali jsme se na zprávy a pak začala „Policie Modrava" poté následoval „Okresní přebor" ale to už přišel taťka osprchoval se, mamka taky a šly spát a my s Lukáškem jsme byli zase sami bohužel nám to bylo k ničemu. Pustily jsme si další film „21 Jump Street" a u toho jsme usnuly.