Vzbudila sem se a bylo už moc velký světlo tak sem se podívala na hodiny a bylo 11 dopoledne Luke se vzbudil taky asi sem ho vzbudila promiň zlati jestli sem tě vzbudila, nevadí miláčku jak ti je? Popravdě? Příšerně hlava mě bolí mám šušku jak kdybych týden nepila jo tak to sme dva broučku daly sme si pusu a chvilku ještě leželi v posteli nechtělo se nám vylízat. Tak po půl hodině už sme vylezly a šly dolů dobrý poledne vy ospalci ahoj mami, dobrej paní Vondřichová prosímtě nemůžeme si tykat? Já sem pro Lukáš, Alena podali si ruku. Včera to asi bylo velký že? Noo trošku jo ale bylo to super teda až na to že mi Pepan volal ať pro něho dojdu že by to asi netrefil tak sme pro něho museli od Dana do parku a pak ho dotáhnout dom ale v pohodě nic se mu nestalo no aspoň že tak ten by s tím pitím měl taky už přestat tyjo, jo to asi jo já už pro něho teď chodit nebudu. No jo v pondělí už jedem já vím nechce se mi tam udělala sem smutnej výraz ale Luke mě pohladil abych se nebála. Jo mami dneska kluci mají koncert tak musím jet s nima jo v pohodě, neboj naobědvám se dám se do kupy a uklidím dobře seš nejhodnější taky sem tvoje jediná dcera a po tobě a dala sem jí pusu na tvář. Šla sem se do koupelny převlíct a musela sem se opláchnout studenou vodou ať se proberu bylo mi vážně blbě nic se mi nechtělo ale musela sem bráška by to neudělal ten bude spát až do bůhví kdy pak se nají a půjde ven. Luke se taky oblíkl opláchl vodou a už byl oběd. Polívka mi nechutnala jako vždycky po kocovině musela sem si ji přisolit Lukemu to nevadilo. Najedly sme se a šly sme nahoru museli sme mluvit polohlasem ať nevzbudíme brášku zlato du si dát cigáro dobře zlati du s tebou, dobře šly sme na půdu a daly si cigáro pak sem se šla podívat na facebook jako vždycky sme tam měla jen pár upozornění a fotky ze včera a zprávu od Nikče Páji Lukeho nemám v přátelích tak ho tam označ kde je, ok dobře označím neboj. Byla sem úplně vyřízená ale musela sem jít uklízet zlato buď tu já uklidím a pak za tebou dojdu jo, jo dobře zlati aspoň si můžeš přečíst ty zprávy co tam máš no pár jich stihnu než dojdeš daly sme si pusu a já šla. Uklízení mi šlo strašně pomalu tak sem si vzala mobil se sluchátkama aby mi to šlo líp. A taky že jo pustila sem si tam písničky a pobrukovala si je až sem byla ve sklepě tak sem zpívala nahlas. Už sem měla uklizeno tak sem šla nahoru a viděla Lukeho jak se tam trápí s těma zprávama zlato ty jich vážně hodně tyjo, no to jo teda je vážně sranda na všechny opovídat hlavně když ti nějaká holka napíše a pak ti napíše že sem namystrovanej že jí ani neumím odepsat chjo máš to těžký. Lehla sem si do postele a Luke zamnou bylo zhruba půl třetí taže byl čas zlato v kolik vyrážíme na ten koncert ve 4. Dobře do 3 ležím a pak se musím jít sprchnout vlažnou vodou ať sem v pohodě, dobře zlati já počkám tu a půjdu po tobě dobře? Dobře zlatíčko a daly sme si vetší pusu, bráška pořád spal ale nebylo to nic překvapujícího on tak spával normálně když přijde pozdě nebo pije. Byli tři a já si šla dát teda tu sprchu vzala sem si rovnou čistý oblečení to co předtím na koncerty kraťasy tílko a košily a samozřejmě i čístý spodní prádlo, košily sem tam nechala že si ji vezmu pak. Vlezla sem do koupelny vyslíkla se s dala si tu sprchu bylo to strašně příjemný trochu mě to probralo což bylo hodně fajn na koncertě už musím bejt v pohodě. Vylezla sem ze sprchy oblíkla se a znovu si vyčistila zuby nevím proč ale měla sem pocit že si je musím vyčistit znova. Došla sem nahoru do pokoje zlato už můžeš jít už je volno dobře zlati hned su, já šla s ním dolů musela sem si vyfoukat vlasy a v pokoji sem nechtěla rušit bratra. Měla sem je vyfoukané a Luke zrovna vylezl z koupelny krásný načasování zlato, že sem to měl naplánovaný usmál se a dal mi pusu. Musela sem se jít ještě namalovat ať se mě ostatní neleknou a Luke aby se za mě nemusel stydět. Už sem to mělo hotový podívala sem se na hodiny a byli 4, šla sem si nahoru pro věci rozloučila se s našima a mohly sme vyjet ale Luke musel prvně natankovat měl málo benálu (benzínu) benzínka byla kousek od našeho a směr kam jedeme takže to bylo v pohodě, šel natankovat a pak zaplatit dovnitř, byl tam už dlouho přišlo mi to divný ale třeba tam není prodavač tak musí počkat. Asi po 5 minutách vyšel a měl takovej otrávenej výraz nasedl do auta zlato co se stalo? Nic jen tam byla naše fanynka tak se chtěla vyfotit a podepsat to by mi tolik nevadilo ale ptala se jestli mám holku tak sem řekl že jo a ona na mě hned začala křičet že to nemůže být pravda že sem jenom její atd.. musel sem už odejít jak holky nemlátím tak tahle by si facku zasloužila. Zlati a v pohodě můžeš řídit? No tak i kdyby ne co jinýho mi zbývá kdo by nás tam dovezl, no víš já sem se tím nechtěla chlubit nebo tak ale taky mám řidičák, zlato a proč to neřekla dřív mohl sem ti půjčovat auto ať můžeš jezdit i do školy si mohla jezdit sama, promiň zlato ale jak sem řekla nechtěla sem se tím chlubit. Najednou vytáhl klíčky ze zapalování a dal mi je před nos tak řídíš počkej jak řídím já ani nevím kam jedeme pořádně neboj budu tě navigovat brouči. Vystoupily sme já šla na místo řidiče a Luke na spolujezdce hezky se tam uvelebil zlato ale jestli ti to rozbiju tak na nový nemám abych ti ho zaplatila seš si toho vědoměj, neboj zlati vím že to zvládneš a dal mi pusu. Nastartovala sem zmáčkla spojku, plyn a už sme se začali rozjíždět ty jo to je na mě moc velký auto tohle zlati musíš si zvykat aha to jako že tě teď budu vozit pořád? Pořád ne ale občas jo aby si nezapomněla řízení než ti nenašetřím na nový auto. Počkat počkat ty mi chceš kupovat auto? A ještě k tomu nový? Zlati mě stačí nějaký z bazaru, ne já chci aby si měla nový a věděl že s autem nic není že se ti nic nestane aha ok. Jely sme po staré přišlo mi to do Brna kratší, měla sem chuť na cigaretu navíc sem byla nervózní ať mu to nerozbiju zlati zapal mi prosím tě cigaretu dej mi ji. Udělal to podal mi ji a sobě zapálil taky, bylo to takový zvláštní jet na místě řidiče na autoškole mi to nevadilo ale teď s Lukem a ještě k tomu s Audinou která má dlouhej čumák i zadek ale zatím v pohodě. Zlati a co chceš vlastně za auto? No víš golfa a to by ti stačilo? Joo staršně se mi to líbí sice na audinu to nemá ale je to malý a mě by to určitě stačilo dobře budeš ho mít. Nemyslela sem na to že mi koupí auto ale na cestu dívala sem se pořád před sebe a do zrcadla kdyby nějakej vůl chtěl předjíždět jeli sme docela rychle ale s tímhle autem sem se nebála dojely sme do Brna, tak zlato a teď mě naváděj kam mám jet, začal mě navádět věděla sem jet že je to nějak 50 kilometrů za Brnem vyjely sme z Brna a jela sem po dálnici tam sem na to trochu musela šlápnout přece je to dálnice ne normální silnice kde se jezdí nanejvíš 90. Jela sem tak 120 pořád to skákalo, Luke se ale nebál jen se smál zlato jak dlouho že ten řidičák máš? No od 18cti takže 6 měsíců proč? Protože jako začátečník mi určitě nepřijdeš, zlato to auto jede skoro samo jen točím volantem řadím atd.. Už sme byli skoro tam bylo po páté takže to bylo akorát kluci museli tam před koncertem museli bývat o půl hodiny dřív než to začne asi aby se domluvily atd... Dojely sme tam zaparkovala sem kupodivu bylo místo, vystoupily sme z auta zamkla sem a chtěla sem Lukemu dát klíčky jenže před klubem už stály holky co šly na jejich koncert a jedna se rozběhla a skočila Lukemu kolem krku a začala ho líbat, já se jen podívala co to má bejt a Luke měl ruky ve vzduchu a nic nedělal já sem šla dovnitř trošku naštvaná že tu holku neodstrčil, ve vnitř sem byla holky tak sem šla za nima ahoj holky ahoj Páji kde máš Lukeho? Je venku a cucá se tam s nějakou holkou cože to si děláš srandu, ne nedělám se běžte podívat holky se šly podívat co se děje. Já sem šla do šatny a tam kluci ahoj kluci ahoj Páji kde máš Lukyho? To už sem nevydržela, utíkala sem na záchod, zamčela se na do kabinky a začala sem brečet.