26. kapitola

245 14 2
                                    

Ráno mě probudila sestřička že mě musí umýt a zase převlíct postel. Bylo brzo ráno, pustila sem si televizi ale nic tam nedávali jen staré díly „Ordinace" tak sem na to dívala pak tam byla „Snídaně s novou". Kolem sedmé došel doktor a řekl že mě dneska dají zpátky na normální pokoj byla sem ráda. V 8 sem dostala snídani, chodila tam uklízečka a uklízela tam. Kolem desáté mě převezly zpátky na pokoj, spolubydlící se zrovna dívala na film, řekla mi Páji tvoje operace se v pondělí protáhla tak sem šla domů operovaly mě až v pátek a před chvilkou mě sem taky přivezly. Povídaly sme si jenže mě bolela strašně noha tak sem si radši dala sluchátka a poslouchala písničky. Když sem si zapla telefon měla sem fotku s tím klukem který zamnou včera by na JIP tyjo my spolu asi vážně chodíme. Bylo to selfie měl kartáček v puse a já stála za ním, měl pravdu chodíme spolu. Napsala sem mu na facebooku ahoj promiň ale vážně si nepamatuju že bysme spolu byli ale ty fotky co mám v mobilu souhlasí, omlouvám se časem si snad vzpomenu a bude to dobrý.

Z pohledu Lukeho:

Ráno sem se vzbudil šel sem si udělat snídani pak hygienu a šel sem si sednout k televizi, kolem půl dvanácté mi došla zpráva na facebooku byla od Páje asi už ji daly na normální pokoj bylo tam ahoj promiň ale vážně si nepamatuju že bysme spolu byli ale ty fotky co mám v mobilu souhlasí, omlouvám se časem si snad vzpomenu a bude to dobrý. byl sem šťastný napsala mi tohle a já ji odpověděl lásko budu doufat že si vzpomeneš, co sme spolu zažily se nedá jen tak popsat, seš můj život pokud by si semnou nechtěla být já bych bez tebe nežil. Zrovna došel Vojta viděl jak se připitoměle usmívám co se děje že se směješ? Pája mi napsala už je ani na normálním pokoji, no to je super snad si vzpomene co nejdřív a ty budeš v pohodě mrknul na mě a šel dělat rovnou oběd bylo už totiž před dvanáctou a mě se vařit nechtělo psal sem si s Pájou, pomáhal sem jí aby si vzpomněla. Během 10 minut došly i kluci Vojta moc vařit neuměl takže udělal jenom rychlej oběd. Najedly sme a Honza už musel jet měl nějaký povinosti. My s klukama sme se dívaly na televizi zase. Asi za hodinu Chris najednou vykřikl co kdybychom jely za Pájou? Jako všichni? Řekl Vojta. ano jako všichni, si se zblázdnil ne řekl Ondra, ne nezblázdnil třeba si vzpomněla nebo kdyby ne tak jí pomůžeme si vzpomenout. No ok ale po cestě zajedeme do nějaký obchodu řekl sem. A proč? Ptal se Ondra, protože chci Páje koupit kytku a nějakou čokoládu má to strašně ráda hlavně jahodovou. Aha ok tak deme se nachystat a vyjedem. Šly sme se všichni převlíct a vyrazily sme. Došly sme do nemocnice vešly do Pájinýho pokoje ta jenom vykulený oči ahoj Páji pozdravily kluci, já k ní došel blíž a řekl sem ahoj miláčku dal sem jí pusu tentokrát neuhnula to sem byl rád. Ahoj zlato, ruky co sem měl za zády sem dal před sebe zlati tady sem ti něco dovezl, ježiš děkuju to je od tebe milý ale tu čokoládu si nemusel jak teď budu pořád ležet tak akorát stloustnu. Miláčku ať stloustneš jak chceš pro mě budeš pořád moje princezna kterou miluju a nikdy tě neopustím. Měli tam jenom dvě židle takže sme se tam nějak poskládaly. Já si sedl na postel za ní a Vojta s Ondrou si sedly na židle a Chris že postojí. Tak co Páji pamatuješ si nás? Začal Vojta. Noo vím že ste kluci z NewE a že chodím s Lukem ale zatím sem si na nic dalšího nevzpomněla. Chris vytáhnul telefon a něco tam hledal, za chvilku ho dal do ruk Páje, Páji tak se podívej na tyhle fotky třeba ti to pomůže, byli to fotky z našich večerů kdy se pilo, byli tam dobrý momentky ale i selfička a všechno možný co každej vyfotil. Pája si to prohlížela a usmívala se u toho doufal sem že si třeba vzpomene. Hele tohle sem fotila já že? Ukázala nám fotku, ano to si fotila ty miláčku, bylo tam jak Vojta má na zádech Chrise. To sem myslel že umřu dodal Vojta, no jo měl bys nabrat bráško řek Chris, hele ticho jo řekl to se smíchem Vojta. Prohlížela dál by už na konci, vrátila Chrisovi telefon, tak co zlato pomohlo ti to aspoň trošku? Jo trošku jo. To sem rád a políbil sem ji. Byli sme tam ještě tak hoďku, hele kluci už pojedem ne? No jasně nebudeme už rušit určitě seš unavená řekl Chris. Ne to je v pohodě nejsem unavená ale jo radši běžte ať vám nenadá sestřička. Pa zlatíčko miluju tě, já tebe taky a políbily sme se, vypadalo to že si vážně začíná vzpomínat. Napíšu ti jak dojedeme domů ano, dobře hlavně jeďte opatrně ať neležíme v nemocnici všichni, neboj Páji pojedu nejvíc opatrně jak to jde řekl Chris kterej řídit. Dobře mějte se ahoj. Vyšly sme z pokoje, oddělení a šly do auta, ty jo kluci ona je skvělá, ano to je dodal Vojta. Dík Chrisi že si jí ukázal ty fotky, není za co brácho sem rád že jí trochu pomohlo. Nasedly sme do auta a jeli sme zpátky do Prahy já seděl ve předu vedle Chrise a Vojta s Ondrou vzadu oba dva usnuli tak sme s Chrisem udělali selfie i s klukama jak spí. Dal sem to hned na facebook s textem jedeme od mýho sluníčka, ale kluky to nějak unavilo :D. Asi za nějaký dvě a půl hoďky sme byli v Praze cesta utekla rychle byli puštěný písničky a s Chrisem sme kecali a smáli se. Bylo to fajn, všechno se vracelo do starých kolejí teda krom toho že Pája teď s náma nebude moci chodit na žádný akce, vždycky tam budu jenom dokud to bude důležitý a pak hned pojedu za ní. Došly sme ke mně domů a šly sme všichni spát kluci rozespalí ještě z auta a já s Chrisem sme byli unavení z toho smátí se. Šel sem si dát sprchu a pak sem zalehl do postele a napsal sem Páje zlatíčko už sem doma osprchovanej ležím v postýlce, myslím na tebe. Du spát dobrou beruško moje. Odeslal sem to zhasl sem telefon a šel sem spát usnul sem hned takže žádný přemýšlení což bylo fajn.

New Element - Lukáš CestrKde žijí příběhy. Začni objevovat