12. kapitola

497 22 1
                                    

Dojely sme k němu a já měla strašnou žízeň tak sem šla hned do kuchyně a Luke se jen začal smát nesměj se mám sušku po tom včerejšku a vyplázla sem na něj jazyk. Došel zamnou do kuchyně a povídá nevyplazuj na mě ten jazyk proč vadí ti to a zase sem ho na něj vyplázla, ne jen mě tím strašně provokuješ a nejradši bych si tě odvedl do postele. Začervenala sem se a sklopila hlavu jako vždycky. Jenže nemůžu protože za chvilku tu jsou naši sem se na něj podívala s vykulenýma očima co to si mi ale neřekl že mají přijet tvojí rodiče, no víš chtějí tě poznat. Sakra Luke to si nemohl říct dřív musím se jít převlíct a hlavně se osprchovat po tom tréninku. Můžu s tebou? ne a proč nemůžu? protože chci být rychle hotová a vím jak by to dopadlo kdybychom šly spolu do sprchy. Máme ještě tak hodinku možná i víc čas takže v klidu a usmál se. No dobře ale žádný blbosti a zase sem na něj vyplázla jazyk a šla sem se vyslíct a on mě mezitím plácl po zadku tak sem trošku nadskočila. Nech toho tak ty toho nech s tím jazykem dobře dobře už nic nedělám. Tentokrát sem se nějak nestyděla chtěla sem být co nejdřív v té sprše a opláchnout se. Jenže Luke bych taky rychlý takže už tam na mě čekal. Po sprše sem si oblíkla župan a šla se dívat chvilku na televizi než chvilku uschnu ať se můžu oblíct a upravit Luke mi byl samozřejmě hned v patách máš žízeň zlato? strašnou donesu ti pití, stačí voda prosím tě. Sedla sem si ale trošku se mi zatočila hlava, Luke to viděl tak byl hned u mě i s tou vodou. Zlato co se děje můžu tu večeři zrušit jestli ti je až tak špatně. Ne to je dobrý broučku jen se mi zamotala trošku hlava. Dobře ale kdyby něco tak mi to řekni. Byla sem chvilku na mobilu a dívala se a najednou sem uviděla kalendář tak sem se do něj podívala a uviděla oranžový rámeček a pod tím bylo napsáno „měsíčky" pomyslela sem si co teď nemůžu mu říct jestli tu nemá tampóny nebo vložky to by bylo trochu hloupé když tu bydlí on sám a k čemu by mu byli. Zlato je tu někde poblíž otevřenej obchod? Jo tak 10 minut cesty autem proč potřebuješ tam něco? Jo mohly bysme prosímtě se oblíct a jet. Byly sme oblíkly hned a nasedaly do auta, a po cestě do obchodu se mi hlavou honilo tolik myšlenek že mě z toho rozbolela hlava. Dojely sme ke Kauflandu, počkáš prosím tě zlato v autě sem hned zpátky. No dobře ale vážně nemám jít s tebou vypadáš taková bledá. Ne to je dobrý zlato zvládnu to neboj. Dala semmu pusu a šla do obchodu. Sakra co mám teď dělat nemůžu mu říct že to mám dostat že sem si jela koupit tampóny a ty byli v tuhle chvíli nejlepší varianta protože vložky bych neměla kam strčit byly moc velký. Už sem stála u pokladny a platila a Lukeho sem viděla u vchodu a chystá se jít zamnou tak sem prodavačce řekla ať mi dá ještě cigarety a strčila sem oboje dvoje věci do mojí malé kabelky ať to nevidí. Máš co si chtěla? Jo mám, děkuju že si mě sem hodil to je v pohodě stejně sem tu měl objednanou pizzu tak sem jim aspoň ušetřil cestu. My budeme mít na večeři pizzu? Jo naši ji mají rádi aha tak to jo. Dojely sme zpátky a jeho rodiče už stály před domem, ahoj Lukášku jak pak se máš? Ahoj mami tati super, můžu vám představil Páju moji přítelkyni. Ach to ste vy ta která ho přímo okouzlila. Moc mě těší paní Cestrová pane Cestre. No půjdeme dovnitř ne je tu trochu zima. Vyslíkly sme si bundy já si musím odskočit omluvte mně, jasně zlato běž. Došla sem do koupelny a podívala se do zrcadla a zhrozila sem se co sem v něm viděla. Sakra musím se nějak upravit ať se mě neleknou, ať to bylo hotový všechno tak sem šla za nima dolů do obýváku. Je ti vážně dobře zlato? no jasně broučku byla to jenom taková nevolnost menší nic to nebylo a usmála sem se na něj. Promiňte, ne to je v pohodě Luke nám to už vysvětlil že jste včera slavili takže to chápeme teda aspoň já taky to občas mívám po nějakém večírku řekl pan Cestr. Tak jo já půjdu ohřát tu pizzu, počkej půjdu s tebou. Došly sme do kuchyně. Zlato ale kdyby ti vážně něco bylo tak mi to řeknešžejo. Jasněže jo broučku, teď sem se byla jenom upravit ať se mě vaši celej večer nelekají, srdíčko kdyby se tě někdo lekl tak by musel bejt úplně slepej. Pizza byla ohřáta, zlato půjdeš prosím tě zavolat naše že už je to hotový. Jasně už jdu. Večeře už je hotová, jasně hned jsme tam. Už jdou hned sou tu, my s Lukem sme si sedly vedle sebe a naproti nám si sedly jeho rodiče tak jako seděli ráno kluci. Celou večeři sme si povídaly co má Luke v plánu dál a jak to vidí se školou. A co vy Pájo vy chodíte na jakou školu jestli to teda není tajné, já chodím do Slavkova na Integrovanou střední na Kuchař- Číšník. No výborně takže budeme mít v rodině dva kuchaře to se vždycky hodí, jenže Luke má výhodu že nebude muset chodit někam do práce zpívání ho vytěžuje už dost a ještě do toho škola když bude mít za chvilku závěrečky na krku. A co vy už se pomalu učíte na závěrečky Pájo? No víte já nevím jak bych vám to řekla v tu chvíli sem se podívala na Lukeho a nevěděla jak to mám říct, Luke to pochopil no mami víš ona Pája v prváku propadla takže je teprve ve druháku. A to ste nevěděla jak nám to máte říct? Prosím vás na světě sou horší věci nežže ste propadla z toho si nic nedělejte. Už sme měli dojezeno tak rodiče se šly dívat na televizi na nějaký film my s klukem sme to zatím uklízely, daly sme to do myčky aby nám to netrvalo tak dlouho a mohly se věnovat Lukeho rodičům. Šly sme za nimi do obýváku a Luke se jich ptá jestli tu budou spát jestli má jít nachystal postel. Ne broučku nebudeme vás tu rušit chvilku tu s vámi ještě posedíme a pak pojedeme. Dobře jak chcete Luke se na svoji mámu usmál. Za chvilku už bylo vážně moc hodin ani sem si nevšímala kolik je hodin jak ten čas letěl ale rodiče už naznaly že už pojedou že už jsou taky utahaní. Šly sme je vyprovodit ke dveřím tak Pájo bylo nám oběma velkým potěšením že sme vás mohly poznat mně také moc těšilo doufámže vás ještě někdy uvidím. No to je samozdřejmost jezdíme za Lukášem docela často. Dobře tak se mějte mami dobrou a dal jí pusu na tvář. V tu chvíli když zavřel dveře se mi udělalo zase špatně ale tentokrát to bylo až moc zlé prosím tě promiň a utíkala sem do koupelny ani sem nestihla zavřít dveře. Zlato tobě je zase špatně? A už mi držel vlasy ať si je nepozvracím Luke běž pryč tohle vidět nemusíš tohle jediný sem ze sebe stačila říct než se mi zase podráždil žaludek a všechno ze mě vyletělo ven. Ne zlato budu tu s tebou, doufala sem že už je konec protože mi z toho bylo vážně hodně špatně a rozbolela mě z toho hlava. Sedla sem si na zem vedle záchodu zavřela sem mísu a spláchla. Byla sem totálně hotová, zlato můžu pro tebe něco udělat? Pomoz mi prosím vstát potřebuju si vypláchnout a vyčistit zuby. Pomohl mi na nohy a celou dobu mě přidržoval a hladil po zádech. Až sem měla vyčištěný zuby tak sem si chtěla jít lehnout jenže věděla sem že kdybych udělala jen jeden krok tak že spadnu, Luke mě vzal do náruče a odnesl do postele a pomohl mi se vysléct a pak se vyslíkl sám a lehl si vedle mě a čekal a pozoroval jestli něco řeknu nebo jestli mi zase bude špatně. Byla sem z toho dne tak unavená že sem za chvilku usla.

New Element - Lukáš CestrKde žijí příběhy. Začni objevovat