O týden později:
Bylo pondělí ráno. Vzbudila sem se a podívala se kolik je hodin bylo půl desáté tak akorát. Sešla sem dolů šla sem se obléct a nasnídat pak sem si udělala kafe a šla sem si zapálit, bráška ještě spal tak sem ho nechala vzbudím ho až tak za hodinku. Sedla sem si na křeslo které máme na půdě zapnula notebook a zapálila si měla sem tam pár zpráv a upozornění zprávy byli od Lukáška od Nikče a zase od pár holek co fandí klukům. Bylo před půl jedenáctou tak sem šla vzbudit brášku ať je taky nachystanej na odpoledne protože jedeme za klukama a zítra na dovolenou konečně nemohla sem se toho dne dočkat. Všechno sme měli zbaleno hlavně sem potřebovala papíry od operace pro letištní kontrolu když začnu pípat aby mi věřily že nemám nic nebezpečného. Bráška vstával bez problému jinak mi vždycky nadal co ho budím. Nevěděla sem co dělat takže sem celé dopoledne seděla na půdě až před obědem sem vylezla. Bylo zhruba půl druhé tak bráška už všechno pakoval do auta já se mezitím loučila s Ritou. Mamka byla v práci takže jedině sem se mohla s rozloučit s taťkou mamce zavolám večer. Ve dvě sme vyrazily do Prahy po cestě sme se museli stavit na benzince nečekaně, zase sem šla zaplatit a koupit cigára. Nemohla sem se dočkat Lukáška bráško prosím přidej trochu jedeš jak posera, hele neser se mi do řízení nebo ti to přenechám, tak fajn až bude někde místo kde můžeš zastavit a prohodíme se, tak fajn. Za chvíli sme potkaly parkoviště tak sme si přesedly a jely sme dál přidala sem trochu na plyn ségra zpomal já na tu dovolenou chci odjet a ne ležet v nemocnici, neboj mám to pod kontrolou, tak fajn. Zapálil si a mě taky byli sme už kousek před Prahou tak sem trochu zpomalila a za chvíli sem zabočovala k Lukáškovi měl tam jenom rovinku a nikdo tam nebyl tak sem tomu dupla dojela sem před jeho dům a v tom vylítly kluci úplně vyděšení tak brácha vystoupil podal mi berle abych mohla taky ahoj kluci něco se děje že ste tak vylítly, ne mi se jen lekly co to sem jede za hovado, aha no tak to sme byli mi :D, Páji prosím tě proč jedeš tak rychle ty blázne zeptal se Chris protože sem se nemohla dočkat Lukáška a už sem byla u něj a tulila se k němu. Ahoj lásko chyběla si mi, to ty mě víc broučku tulily sme se tam asi pět minut než kluci všechno odnosily dovnitř pak mě Lukášek vzal do náruče a odnesl do domu samozřejmě berle zůstali před domem tak je brácha vzal. Ááá konečně zase tady, lásko chceš něco?, no já myslela že si dáme všichni kafe a půjdeme si sednout na posezení ven je tam docela hezky, super nápad Páji ale udělej nám to prosím ty zase ledovou kávu prosím žadonil Chris no tak fajn kdo chce ještě? Všichni se hned přihlásily že já se vůbec ptala Šla sem do kuchyně nachystat to, došel Lukášek že mi pomůže oni už šly ven sme tu sami, to je možný zlatíčko ale musím udělat ty kávy, dobře a jak to vidíš s tou nohou?, no já myslím že dobře proč se ptáš, jen tak ale myslím že tvůj brácha zvládne spát v obýváku sám ne, no asi jo ale pořád nechápu proč se ptáš, ty trdýlko moje nedělej že nevíš vidím ti to na očích na co myslíš, tak fajn prokoukl si mě ale nech to až na večer ano, dobře. Chystala sem kávy a Luke to skládal na tác že to odnese já bych to asi nezvládla když musím mít ty berle. Byli hotové tak sme šly za klukama na zahradu co ste tam dělali tak dlouho vy naše hrdličky vyzvídavě se ptal Vojta, nestarej se bráško odpověděl mu Luke. Kluci já sem tak ráda že vás zase vidím, to sme rádi Páji ale neboj za chvilku tě budeme štvát když nás uvidíš měsíc v kuse, neboj nebudete a měsíc v kuse to nevím, pročpak zlato máš jiný plány?, no mám nějak na začátku srpna kontrolu s tou nohou, neboj odvezu tě tam a přivezu zpátky, dobře lásko, tak jo a co budeme dnes dělat netrpělivě se ptal Ondra no já nevím vy máte něco v plánu když zítra jedeme?, no něco malýho, aha a co to teda je jestli to není tajný, no je takže se to dozvíš až večer, tak dobře tak mě ale musíte do večera rozptýlit, neboj lásko to nebude problém. Do večera to utíkalo strašně rychle Luke pustil jejich písničky a samozřejmě to bych nebyla já kdybych nezačala tancovat stoupla sem a zkoušela sem hejbat i s tou nohou ale nešlo mi to tak sem jen tancovala co to šlo a kluci se připojily tancovali zamnou a bráška se jenom díval. Ségra to sem nevěděl že umíš tak dobře tancovat, no pokud tomuhle říkáš tancování, Páji nedělej skromnou mi víme že to umíš, no to teda ne, tak víš co počkej chvilku Chris šel do domu donesl notebook a dal ho na stůl něco tam hledal jo už to mám koukej Pepku samozřejmě všichni se šly podívat bylo to video z jednoho jeho koncertu kde sem s klukama tancovala Chrisi prosím vypni to, ne počkej ségra chci se kouknout. Sedla sem si na židly naproti nic protože sem tam měla místo kluci se na to upřeně dívaly až mě to trochu znervózňovalo. Už byl konec písničky brácha jen otevřel pusu ségra a pak že to neumíš, dovoluj si podotknout že to umíš líp jak kluci nic proti, v pohodě Pepo mi víme že je dobrá jen škoda že to nemůže nikde ukázat, haha vy ste vtipní. Tak a teď se jdeme chystat už je dost hodin a kam se jde no prvně na večeři lásko aha tak dobře ale nevím co si mám oblíct, i když si na sebe vezmeš pytel tak budeš nádherná, no to nevím ale snad tam něco najdu. Šla sem do pokoje podívat se do kufru jestli tam něco mám, nakonec sem tam něco našla tak sem si to oblíkla šla sem si upravit obličej i vlasy vypadalo to docela dobře. Sešla sem dolů a kluci už čekali samozřejmě mi řekli že mi to zase sluší jako vždycky. Tentokrát se autem nejelo ale už nás před domem čekali dva taxíky tak sme se nějak domluvily kdo s kým půjde do auta já šla vedle řidiče protože se mi tam líp sedí skrz tu nohu. Dojely sme před restauraci už sme tam jednou byli no spíš víckrát než jednou, posadily sme se ke stolu a přišel za námi číšník tak co si dáte k pití? Byl docela mladej tak 25 mu mohlo bejt a byl docela hezkej ale nemůžu mám Lukáška ten strašně žárlí trdýlko. Kluci že si všichni dají pivo ale já sem byla vždycky ta která vyčnívala z davu tak já si dám jahodový džus s vodou do střiku a v ten moment kdy sem řekla to poslední slovo sem se začala strašně smát nevím proč ale přišlo mi to strašně vtipný a ten číšník se taky smál i kluci jedinej kdo se nesmál byl Luke, číšník odešel pro pití zlato co se děje že se nebavíš?, tohle mi teda zrovna nepřišlo moc vtipný. Zarazilo mě to protože to řekl vážně trošku naštvaně nechtěla sem aby se na mě zlobil. Číšník nám donesl pití pořád se po mě pokukoval trošku mě to znervózňovalo a hlavně sem doufala ať to nevidí Lukášek tomu by se to určitě nelíbilo. Jídlo bylo objednané předem takže nám ho za chvíli donesly a mohly se do toho pustit já moc neměla hlad takže sem toho moc nesnědla a kluci se na mě škaredě dívali co je nemůžu za to že nemám hlad číšník mi odnesl talíř a já si vytáhla mobil a přemýšlela jestli mám zavolat mamce nebo ne nakonec sem jí zavolala zazvonilo to třikrát a zvedla ahoj mami, ahoj Pavli tak co jak to zvládáte dobrý?, no docela ano zrovna sme na večeři a pak se někam jde ale kluci mi nechcou říct kam, neboj určitě to bude dobrý a bezpečný, no to doufám ale bohužel ti zavolám až dojedeme zpátky sem do česka doufám že ti to nebude vadit, nebude zlatíčko hlavně se tam opatrujte a dej pozor na bráchu, neboj mami budeme se hlídat jak oka v hlavě, dobře Páji tak já už vás nebudu rušit tak si užijte zbytek večera a ze zdravím bráchu, vyřídím mu to měj se mami pa, ahoj. Típla sem to a trošku mě trápilo že mamku nechám tak dlouho samotnou ale musím si zvykat jinačí už to asi nebude. Kluci měli dojezeno snědly to všechno nechápala sem jak se to mohlo vlíst třeba do Vojty nebo Lukeho takový drobečci. Číšník odnesl talíře a já si objednala kafe a semnou zase všichni a poprosila sem ho aby donesl popelník. Za chvíli nám donesl kávy i s popelníkem poděkovala sem a už sem to nevydržela musela sem se zeptat kluci kam se teda potom jde?, já myslím že už ti to můžeme říct jde se na Majka Spirita kousek odsud bude vystupovat řekl Chris, ježiš to si děláte srandu na Majka? Bráško dej mi prosím tě facku jestli se mi to nezdá, nezdá ségra vážně se de na Majka. Číšník šel okolo a slyšel nás jak se o tom bavíme tak se trochu zarazil nechápala sem proč ale dál sem to neřešila. Chtělo se mi na záchod musela sem jít kolem baru ale tam byl ten číšník takže se mi moc nechtělo ale musela sem, šla sem kolem baru a ten číšník na mě zavolal hele vy jdete dneska na Spirita?, jo jdeme proč, jen tak že se tam asi potkáme, aha jakto, mám druhou směnu takže za 10 minut končím pak jdu domů a na Spirita, aha tak fajn. Došla sem na záchod a sakra on tam bude taky doufám že ho nepotkám nebo nesmím pít. Došla sem zpět za klukama a Luke byl pořád naštvanej zlato co ti je, nic hele co po tobě chtěl ten číšník, ale nic jen se mě na něco ptal, aha tak fajn. Už sme měli dopitý kafe a ten číšník mezitím odešel věděla sem kam de to mě znervózňovalo ještě víc. Zaplatilo se a mohlo se jít začínalo to v 9 ale bylo před osmou budeme tam dřív no nevadí aspoň snad seženeme fleka kam si sedneme. Vyšlo se z restaurace a ten klub byl necelých 200 metrů odsud tak sme šly pěšky sice mi to trochu trvalo ale kluci to chápali jen Luke celou cestu mlčel což mě docela mrzelo ale radši sem se ho na nic neptala. Došly sme před klub ale tam ještě skoro nikdo nebyl tak jo kluci jdeme ať si můžu sednout, jo promiň Páji já sem trochu zapomněl že máš berle neuvědomil sem si to promiň, v pohodě Vojti ale už běž nebo si sednu sem na zem. Sedli sme si přímo k prostřednímu stolu šlo krásně vidět na pódium tak uvidíme jak to bude až tu budou lidi třeba nebudu muset stát a uvidím ho odsud. Kluci šly pro pití zase trošku mě mrzelo že mě musí obskakovat ale nic sem s tím neudělala. Přiťukly sme si ano zase to byl alkohol no začínáme hezky ještě že zítra odjíždíme až ve dvě odpoledne. Bylo před devátou a klub už byl docela narvanej a my už měli pár panáků v sobě. A bylo to tu na pódium došel Majk Spirit viděla sem ho dobře takže sem seděla ale klukům sem řekla ať dou k němu blíž ať z toho něco mají. Zapálila sem si a Majk začal zpívat dozpíval a chtěl jednu holku na pódium bylo jich tam hodně rozhodně sem nečekala že by si vybral mě. Tak jo děvčata která z vás půjde sem zamnou nahoru? Všechny začala ječet a nevím co ještě ale pořád se díval na mě a co třeba ty nešla bys zamnou?, já nemůžu mám berle, pojď já ti pomůžu tak sem vstala a šla z boku k pódiu Majk sešel a pomohl mi nahoru byl vážně moc vysokej a nebo já moc malá. Tak jo jak se jmenuješ princezno?, Pavla, to je hezké jméno a tahle písnička bude pro tebe a začala hrát muzika ta písnička byla Ženy třeba lúbiť podívala sem se dolů z pódia byli tam kluci ale Luke byl naštvanej pořád nechápala sem proč ale v tuhle chvíli mě to nějak nezajímalo chtěla sem si to užít. Na konci písničky mi dal triko se stejným textem jak je písnička ježiš děkuju, nemáš za co pak si dojdi pro fotku teď to tu nebudeš držovat, dobře a děkuju pomohly mi dolů z podia to bylo horší než nahoru. Ale už sem byla dolů a šla sem si zase sednout na to sem si musela dát panáka a zapálit si, kopla sem to do sebe jenže co se nestalo došel zamnou ten číšník ne to nebylo dobrý sedl si vedle mě. Ahoj tak sem tady, no vidím že si nekecal, já nikdy nekecám,hele co piješ?, no skoro všechno, tak pojď zvu tě panáka, hele to není dobrej nápad mladej na tebe trochu žárlí, tak na panáka tě snad pozvat můžu ne. Došly sme k baru ale počkala u zdi nechtělo se mi tam mačkat mezi těma lidma, donesl vodku s džusem hele já sem kdyžtak Honza, jo těší mě Pavla jo prosím tě kolik ti vůbec je?, je mi 25, jo tipovala sem to tak, a tobě je kolik, mě je 18, vypadáš na víc, jo tak to děkuju, tak na co si připijem?, no já nevím na dnešní večer, tak fajn. Přiťukly sme si a chtěla sem se napít jenže nějakej nalitej člověk do mě drcl takže místo do sebe sem to vylila na sebe jo děkuju ty kreténe, sorry já ti koupím novýho, no to by bylo fajn, Páji seš v pohodě? Ptal se Honza jen ten kretén to na mě musel vylít, neboj to bude dobrý, no to nevím spíš doufám že mě nebude hledat mladej. Ten ožralej člověk mi donesl nový pití a odešel zase pryč a já tam s Honzou tak trochu koketovala no jo ale co se nestalo k baru došel Luke hned jak nás tam uviděl šel za námi jo tak ty si mě vyměnila za tohodle, zlato mi si jenom povídáme to snad můžu, no povídáte jasný to ti tak budu věřit, Luke prosím tě nech toho žárlíš úplně zbytečně, víš co dělej si co chceš já na to nemám a odešel pryč mě se nahrnuly slzy do očí Luke kam jdeš sedla sem si na židly co tam byla položila si hlavu do klína a začala sem brečet. Co sem tak chvilku byla v té poloze mě najednou někdo položil ruku na záda a něco na mě mluvil neslyšela sem ho tak sem si zvedla hlavu a byl to Vojta Páji prosím tě co se stalo Luke se tam hádá s tím číšníkem z té restaurace a ty tu brečíš, on se semnou asi rozešel, a proč?, jen sem si tady s Honzou povídala a koupil mi panáka, ajj Páji no to sis hezky zavařila ale neboj určitě to tak nemyslel má trochu upito jenže on je trochu víc žárlivej, já vím ale nevěděla sem že až tolik, počkej du za nimi to nějak vyřešit, Vojti dáš mi prosím tě klíče od domu jedu domů, tak počkej já pojedu s tebou jenom to řeknu klukům ať nás nehledají. Vojta šel za klukama a já si šla ke stolu pro věci ale došel tam Luke kam si myslíš že deš?, jdu domů, no jasný domů deš beztak za ním, ne jdu domů Vojta jede semnou, jo tak s Vojtou? Ty to střídáš teda často, co si to o mě myslíš jedu domů protože se na tebe nemůžu dívat jak seš na mě zbytečně naštvanej a myslíš si že s každým něco mám něco tam pořád říkal ale já ho už nechtěla poslouchat musela sem ven došla sem před klub ale Luke mě doběhl kam si myslíš že deš já sem s tebou ještě neskončil držel mě za ruku docela silně auu prosím pusť mě to bolí ale nepustil mě pořád mě držel a už se napřahoval že mi chce dát facku ale někdo mu tu ruku chytl hej pusť mě ty hajzle otočil se a za ním byl Spirit nebudeš ji mlátit je to holka moc pěkná holka jo tak tobě se taky líbí víte co běžte spolu kam chcete a s tebou sem skončil nadobro ale Luke jak ti mám vysvětlit že s nikým nic nemám jenže už to neslyšel šel zpět dovnitř seš v pohodě? Ptal se Majk, ne už podruhý mě přítel kopl do hajzlu, hele takovej je vždycky?, ne není je úplný zlatíčko nechápu co to do něj vjelo, neboj to bude tím chlastem se z toho vyspí a bude to fajn, no doufám máme zítra jet na dovolenou, určitě jo hele uděláme tu fotku než mi zmizíš?, seš rozmazaná to bude fotka, bude hezká tak sme udělali selfie a zrovna došel Vojta Páji pojď jedeme domů nebo bych tomu klukovi musel pár vrazit ať se vzpamatuje, dobře měl se hezky Majky, ty taky krásko. Zrovna dojel taxík tak sme do něj nasedly a jely domů celou cestu sem mlčela dívala se z okna. Dojely sme k Lukemu domů tak jo já si dám panáka, víš co běž na balkón a já donesu celou flašku, dobře. Než sem došla na balkón tak mě Vojta dohnal. Už sme měli půl flašky v sobě chjo nechápu co to do Lukeho vjelo, jo to já taky ne Páji ale neboj určitě se z toho vyspí a bude zase v pohodě, Vojti nevadilo by ti kdybych dneska spala s vámi v pokoji nechci spát vedle něj, určitě ne Páji chceš už jít?, jo už sem docela unavená, dobře tak pojď. Došly sme do pokoje a lehly si Vojta si chtěl povídat ale já byla tak unavená že sem hned usla spaly sme vedle sebe na posteli.