Ráno když sem se vzbudila tak už v pokoji nebyl ani bráška ani Lukášek tak sem v rámci možností slezla schody, když sem slezla ze schodů chytila mě nádherná vůně vedla z kuchyně takže sem se vydala tím směrem, když sem uviděla v kuchyni kluky jak tam vaří tak sem jenom stála a usmívala se na ně. Chris mě zahlídl tak mě musel pozdravit krásný ráno Páji, dobrý ráno bráško, ahoj ségra, ahoj bráško Luke zamnou došel chytil si mě kolem pasu a přisunul si mě k sobě byly sme od sebe sotva 5 centimetrů podíval se mi do očí a řekl krásný ráno sluníčko jak ses vyspala, krásný ráno miláčku vyspala sem se docela krásně v rámci možností v tu chvíli mě tak něžně políbil věděla sem že mu tohle chybí nebyli sme chvilku sami furt tu sou kluci a teď když tu je bráška tak to nepřichází v úvahu. Pustil mě a šel mi odsunout židly od stolu abych mi mohla sednout sedla sem si a Luke mi vzal berle a opřel je o zeď co tu tak krásně voní? Děláme palačinky ségra, to je super ale já si dám jenom jogurt doufám že vám to nevadí, nevadí miláčku dej si na co mám chuť Vojta šel do lednice a podal mi jogurt bráška mi podal lžičku s čajem teda čím sem si to zasloužila takovej servis? Sestřičko k tomu potřebujeme nějaký důvod abychom tě rozmazlovali?, no nepotřebujete ale i tak je to zvláštní ale děkuji palačinky už byli hotový tak je Chris položil na stůl kde už bylo nachystané všechno k tomu popřáli sme si dobrou chuť a kluci se do toho pustily. Měla sem dojezeno ale počkala sem až budeme všichni nasnídaní protože kluci budou chtít jít určitě semnou na balkón si dát ranní kafe s cigaretou, zapnula sem si telefon a podívala se na messenger a tam byla zpráva od Nikče ahoj Páji tak co jak ti je? Kdy budeš moct jít ven už se na tebe všichni těšíme hned sem jí začala psát odpovědět ahoj Niki je mi skvěle akorát ta noha mě teď trochu bolí protože jsme v pátek byli na koncertě a tam byla taková příhoda ale to ti povyprávím pak, sem teď u Lukeho v Praze i s bráškou a domů pojedeme příští týden, zkusím se s nimi domluvit že bychom jely v sobotu abych s tebou v neděli mohla jít ven všechny pozdravuj že se na vás těším pa. Nic zvláštního tam jinak nebylo tak sem to vypla a dívala se na kluky jak do sebe cpou ty palačinky ti mají asi velký hlad už to bylo skoro všechno snězeno už nemohly tak to nechali, Ondra šel udělat kávy Luke mi podal berle a šlo se na balkón sedly sme si do kolečka abychom na sebe viděly stolek byl uprostřed. Bráška si dal prda a pak sme si všichni zapálily, kecalo se tam zase asi půl hodiny, poté sem potřebovala na záchod takže sme se všichni přesunuli zpátky dovnitř. Když sem se vrátila ze záchodu tak všichni uklízeli Vojta umýval nádobí bráška zametal a zbytek uklízeli všechen ten nepořádek okolo tak jo co mám dělat já?, zlati ti si sedni ať nespadneš až to tu bude mokrý, broučku ale já nechci sedět a dívat se na vás jak něco děláte a já bych nedělala nic, ale nic jinýho ti nezbyde ty trdlo sedla sem si na gauč a pustila sem óčko dávali tam zrovna písničky který se mi líbili takže to bylo v pohodě pobrukovala sem si a čekala sem až si zamnou kluci půjdou sednout, trvalo to moc dlouho tak sem si šla zapálit když sem měla dokouřeno a šla sem dovnitř přišla mi sms na mobil kouříš tak i něco jinýho? Bylo to ze skrytého čísla takže sem nemohla odepsat šla sem rychle dovnitř, kluci už seděli na gauči a bráška umýval zem v horním patře. Seděla sem a přemýšlela kdo mi to poslal a jak mě asi mohl vidět dívala sem se na balkóně ale nikdo tam nebyl Luke viděl že mě něco trápí zlato něco se stalo?, ne zlatíčko v pohodě nic se neděje nechtěla sem mu přidělávat další starosti. Bráška už měl vrchní patro umyté i to spodní že půjde umýt venek přede dveře bráško počkej já půjdu s tebou, ségra neblbni teď sem to umyl chceš aby ti to podjelo?, neboj to je v pohodě, tak to ne zlato tady budeš sedět já tam s ním půjdu jestli se o něj bojíš ale ty zůstaň tu Chrisi máš ji nastarost Chris si zamnou přisedl věděla sem že teď už nemůžu vůbec nic udělat. Bála sem se aby se jim něco nestalo postupně mi došlo kdo to asi může být proto sem se bála.