48. kapitola

148 7 0
                                    

O 1 měsíc později:

Opravky sem udělala vymazala sem si z hlavy i Lukáše i když mi to dělalo hodně velký potíže ale bráška s kamarádama mi pomohly. Škola už začala a já si ani neuvědomovala že sem měla zpoždění začalo mi po ránu bývat strašně zle, pochopila sem o co jde udělala sem si test vyšel pozitivní objednala sem se na gynekologii aby mi to paní doktorka potvrdila, měla sem tam jít za dva dny takže sem musela počkat nikomu sem nic neříkala nechtěla sem aby to někdo věděl. Lukáš mi pořád psal ale já sem mu neodepisovala nevěděla sem co mu odepsat. Za dva dny sem šla k doktorce ta mi po vyšetření řekla úžasnou zprávu tak Pavli mám pro tebe krásnou zprávu seš v začátku druhého měsíce, no tak vám pěkně děkuju paní doktorko, no mě neděkuj poděkuj tatínkovi, no to nevím můžu jít ještě na potrat?, ano ale bylo by dobré se rozhodnout co nejdříve, dobře já se vám ozvu, nashledanou. Vyšla sem z ordinace jela sem domů byla sem v šoku. Musela sem to říct Lukášovi nemůžu to rozhodnout za nás oba. Rozhodla sem se že pojedu za ním do Prahy nic sem si nevzala jenom věci do kabelky. Dojela sem do Prahy v domě byl Chris takže sem nemusela nikde čekat ahoj Páji dáš si něco, ahoj jestli můžu poprosit tak kafe hned to bude dám si ho s tebou jestli ti to nebude vadit, ne určitě ne. Sedla sem si ke stolu v kuchyni a počkala až ho udělá. Kafe bylo hotový takže sme si šly sednout na balkón zajímalo ho proč sem dojela, nakonec to ze mě vytáhl byl v šoku stejně jako já sem zvědavá co to udělá s Lukášem. Byli tři hodiny a Lukáš dojel ze školy ahoj Páji co tady děláš, přijela sem protože si s tebou potřebuju promluvit osamotě, no já jdu do pokoje odešel Chris. Sedla sem si na židly v kuchyni Lukáš si sedl taky byl napnutý jak provaz na prádlo tak co se stalo, no já nevím jak bych ti to řekla sem těhotná začátek druhého měsíce, aha no tak to gratuluju ale co já s tím, to dítě je tvoje, ne to není možný já sem měl vždycky ochranu, no ale v té uličce si žádnou ochranu neměl a já od té doby sem s nikým nespala když to nebudeš chtít zařídím se podle sebe, a to by bylo jak, šla bych na interupci nic jinýho by mi nezbývalo takže je to na tobě, takže já sem táta, jo ale jestli to nechceš tak řekni ne a já pojedu, no tak to ne žádné zabíjení dítěte nebude hezky si ho necháš přestěhuješ se sem a budem bydlet tady, a jak se sem chceš vlíst i s klukama, tak fajn zatím budeš bydlet u vás uděláme přístavbu a pak se sem nastěhuješ, no tak fajn a teď ten nejhorší úkol, jakej?, říct to našim a bráchovi, aha no tak to bude bojovka tak pojď pojedem jim to říct. Každý sme sedl do svého auta a vyjely sme tentokrát sem nezávodila nechtělo se mi. Dojely sme k nám do domů všichni už byli doma což bylo fajn nejvíc sem se bála co to mu řekne bráška protože ten věděl proč sem od něj odešla ahoj rodino, ahoj Páji kde si byla, v Praze za Lukášem, aha a proč si tam nezůstala, no víš mami já vám musím něco říct všem takže se posaďte. Sedly si do kuchyně měli stejný výraz jako Lukáš když nevěděl o co jde. Víte nebudu chodit kolem horké kaše sem těhotná s Lukášem, no to je teda bomba brácha začal hned vyvádět začal startovat po Lukášovi jak mi to mohl udělat atd.. bráško klid nemůže za to jenom on, ale jo může za to on kdyby se nestalo ty víš co tak teď nejseš v tom, tak se uklidni řekla mu mamka a co máte teď v plánu? ptala se nás obou no zatím budu bydlet tady Lukáš chce udělat přístavbu v domě tak aby se mi tam něco nestalo, dobře a jak to bude se školou, no budu to muset říct třídní a nějak se s ní domluvit, aha dobře takže máš zákaz cokoliv dělat, jo díky mami to je vážně super, a budeš muset za ortopedem jestli ti vůbec dovolí rodit normálně nebo císařem, jo já vím, bude to složitější ale určitě to zvládnem, no nic mi pojedeme teda zpátky do Prahy nevím kdy přijedu zpátky, v pohodě nespěchej a hlavně jeď opatrně, neboj mami já to ani jinak neumím, vím jak jezdíš tak bacha, dobře slibuju že pojedu opatrně. Pobalila jsem si pár věcí Lukáš mi je vzal a mohly sme vyjet jeli sme každý zase svým autem já s ním pořád nechtěla moc mluvit, pustila sem si písničky na repráky a vyjela sem po cestě sem vykouřila asi 4 cigarety což je normální cesta je dlouhá. Dojely sme k brzkému večeru, Lukáš udělal jídlo sedly sme si k televizi s klukama ti začali plánovat jména ale nevěděli jestli to bude kluk nebo holčička tak se dohadovali. Po únavném dni sem si šla jednu fouknout poté se osprchovat a spát bylo zvláštní vedle něj ležet potom co mi provedl.


New Element - Lukáš CestrKde žijí příběhy. Začni objevovat