Vešly sme do nákupního centra a šly sme hned do prvního obchodu který sme zahlídly protože nemám nějak moc ráda nakupování. Našly sme pár plavek Luke řekl ať si je du zkusit že počká tak sem si jedny oblíkla samozřejmě jenom vršek že spodek se nezkouší z hygienických důvodů. Byly růžové, pěkné slušeli mi a Luke že to chce vidět taky, já sem se styděla ta sem mu řekla že ne že až potom na bazéně. Ty další sem si zkoušet nemusela bylo rozhodnuto tyhle. U pokladny to zaplatil a jely sme na ten bazén. Šatny byly samozřejmě oddělené takže sme se měli potkat až uvnitř v bazéně. Takže já sem se převlíkla a sprchla se že to se musí před bazénem. Vyšla sem ze sprch a Luke už čekal na lehátku u bazénu s otevřenou pusou, tak sem došla k němu a ptám se ho co se děje vypadá jak kdyby viděl sedmej div světa. A on že se tak dívá na mě že sem tak nádherná že mám postavu kterou v životě neviděl myslel to samozřejmě v dobrým. A že ty plavky mi vážně seknou a moc. Tak sem si sedla vedle jeho lehátka a on mi říká že dojdou i Vojta Chris a Ondra jestli mi to nevadí říkám že určitě ne že budu jenom ráda že je zase uvidím. Ale teď že bych si už ráda skočila do toho bazénu. On že půjde semnou stouply sme a že tam půjdem nakonec spolu,vzal mě do náruče a hodil mě do toho bazénu já sem lekla tak sem trošku zapištěla. Vyspala sem ven a vidím Lukeho jenom jak se usmívá, tak sem na něco šplíchla a říkám to není k smíchu víš jak sem se lekla. A on že to bylo dobrý a skočí hned vedle mě a voda šplíchne všude tak mě trošku nahodí. Vyplave a plave hned vedle mě a dá mi pusu že se myslím že se v té vodě roztaju. Ještě chvilku tam plaveme jen tak a schválně se potápíme. Pak jdeme na lehátko se osušit máme tam nějaký koktejl. Tak ho ochutnám a byl strašně dobrej takovej sladkej a zachvilku došly kluci tak sme se pozdravily a že půjdeme zase do bazénu kluci se proti mně samozřejmě spikly a hodily mě znovu do toho bazénu tentokrát už sem se na ně ale naštvala hlavně na Lukyho ten ke mně doplaval a políbil mě ale stejně sem na něj byla naštvaná ale usmála sem se na něho a potopila sem ho pod vodu a začala sem plavat co nejrychleji ke břehu aby mě zase nepotopil. No jenže sem zapomněla že oni čtyři drží při sobě a nejblíž byl Vojta takže ten mě potopil a já plavala pod vodou pořád ke břehu, už sem skoro byla jenže Luky mě stihl doplavat a znovu mě potopit tak sem vyplavala a políbila ho a on se na mě tak usmál že ještě nikdy. Nakonec sem vyplavala a šla na lehátko se usušit kluci došly zamnou a Vojta že mám strašně pěknou postavu že bych mohla klidně fotit jako modelka tak sem mu poděkovala a Luke si sedl na lehátko vedle mě a že to není pravda že mám vážně nádhernou postavu a políbil mě tak sem mu poděkovala a chvilku sme se na sebe usmívali. Už byl čas aby sme šly tak že půjdem ale kluci si chcou udělat večírek jenže já už sem dnes měla je domů že zítra du do školy. Tak mě kluci překecávali abych tu zůstala až do neděle že mají už program semnou. Tak sem nakonec povolila a volala mamce jestli by mohla ještě zavolat do školy že tenhle týden do školy nedojdu že půjdu až na praxi. Mamka mi říkala že v pohodě že už sem plnoletá tak že je to moje věc jen jestli mám co jíst a tak. Tak sem ji uklidnila že ano že se tady mám jako v bavlnce. Tak sme rozloučily a já to šla říct klukům. Ti už chystali večeři samozřejmě Luke vařil protože je mimochodem taky na kuchařovi takže to měl jako praxi do školy, šla sem mu pomoct, kluci už to měli přichystané tak si sedly do obýváku a dívali se na telku dávali tam nějakou komedii tak se u toho smáli jako střelení. My s Lukem sme byly pořád v kuchyni a povídali si, měli sme to už hotové tak sme to nandali na talíře a zavolali sme kluky že večeře už je hotová. Kluci přiletěli a měli hlad jako kdyby celý den nejedly asi jim vyhládlo z toho bazénu. Všichni sme dojedly a kluci to Lukymu pochválil že to bylo výborný ale Luke že to nebyla jen jeho práce že podíl na tom mám i já, tak kluci se mi omluvily a poděkovali jen sem se na ně usmála. Luke se mě ptal jestli ten večírek chci takhle soukromý nebo jestli mi nebude vadit pár lidí tak sem mu řekla že ne že sem stejně unavená tak že si půjdu brzo lehnout tak aspoň tu budou mít zábavu. Luke se samozřejmě zamračil a říkal že pokud sem unavená že žádný veřírek tu nebude. Tak sem mu řekla že kluci tu můžou zůstat určitě že sou jako jeho bratři jen jestli tu je dost místa na spaní. Povedal mi že jo ale že musím spát s ním na posteli jinak že Vojta nemá kam složit hlavu. Vojta na mě udělal takový smutný výraz tak sem mu odpověděla že jo klidně že mi to nevadí. Ale teď ať mě na chvilku omluví že si chci dát vanu ať se trochu uvolním, Luke že jestli mi to nevadí že by si ji dal semnou tak sem se na něj trochu začervenala a sklopila hlavu. Přišel ke mně blíž zvedl mi hlavu a řekl že se nemám za co stydět že sem dokonalá. Tak sem souhlasila šla sem se vysléct do ložnice a Luke šel napustit vanu, došla sem tam jen v županu a Luke už byl ve vaně úplně nahý a pobízel mě ať du za ním, tak sem ho ale poprosila ať zavře oči tak je zavřel ale druhým se díval tak sem mu řekla že se nevysléknu dokud ty oči nezavře pořádně. Tak je teda zavřel pořádně a zakryl si je i rukama. Vyslékla sem župan a vlezla sem si za ním do vany seděla sem k němu čelem takže jsme si viděli do očí. Řekla sem mu že už může otevřít oči, on si je odkryl a měl úplně rozzářené oči a já sem se zase trochu začervenala a znejistila sem, ale Luky začal povídat a já se teda zase uvolnila. Bylo to romantický všude okolo byly svíčky takže zas tolik toho vidět naštěstí nebylo. Bylo tam i víno tak nám nalil a přiťukly jsme si skleničkou. Byla sem zase jako omámená ten první večer. Bylo to dokonalý Luke se ke mně začal přiližovat a já se neměla kam odsunout a v další chvíli už sem byla u něj v náručí a celá jeho. Byl jako u vytržení a já se ho nemohla pořádně nabažit. Byly jsme oba jako očarovaní. Odtáhl se a zeptal se mě jestli bych nechtěla jít do postele tak sem mu odpověděla samozřejmě že ano. Vytáhl mě z vany a odnesl mě v náručí do postele, oba dva mokří až na kost ale to mu asi nevadilo položil mě jemně na postel a začal mě znovu líbat pokračoval po celým těle. V té chvíli se ve mně probudila moje druhá stránka a převzala sem vedení a měla sem povýšení nad Lukym a to mi přišlo ještě lepší a Luke se podemnou jenom rozplýval. Pak sme spolu leželi jenom v posteli nic neříkali a koukali se na sebe. A já se pak odvrhla a dívala se z okna. Ptal se mě co se děje tak sem mu řekla že nic, jen je škoda že tohle všechno bude trvat jenom týden. Miluju tě a nechci bez být. Luke se na mě usmál a pohladil mě a říká: Já miluju tebe a taky bez tebe nechci být chvilku tě nevidím nebo nejsem v tvé blízkosti a už je mi po tobě smutno. Políbila sem ho a šla se oblíct. Chce se mi kouřit půjdeš taky? No jasně taky mám teď po tom krásným čísle chuť. V duchu sem si řekla kéžby to číslo bylo jenom jedno, usmála sem se nad tím Luke to neviděl. Šly sme na balkón, museli jsme přes obývák a tam seděli kluci. Vojta musel popíchnout no tak asi ti nebude tolik vadit že obsadím tvojí postel. Ne nevadí mi to Vojti teď už ne. Kam dete ptá se Chris. Zakouřit si odpovídá Luke, připadala sem si teď jak proviněná že Luke de kouřit semnou. Nedívej se tak na mě říká Luke Chrisovi. Já už mlčím. A šly sme na balkón a zapálily si a povídaly a smáli se.