39. kapitola

153 7 0
                                    

                Bylo pondělí ráno, neděle utekla docela rychle když sem byla venku s Nikčou a se zbytkem party. Nechtělo se mi vstávat ale musela sem škola nepočká a autobus už tuplem ne. Vstala sem a šla se obléct a nasnídat, když sem měla po snídani šla sem si zapálit musela sem po tichu protože bráška ještě spal, opatrně sem otevřela dveře od půdy abych ho nevzbudila pomalu sem vešla dovnitř, zapla sem si písničky a zapálila si, zapla sem si i wifi abych se podívala jestli mi někdo nepsal, měla sem tam zprávu jen od Lukáška psal mi po desáté takže to už sem spala bylo tam miláčku přeji ti krásnou dobrou noc aby si se hezky vyspala do školy a až si to přečteš tak mi odepiš miluju tě :* bylo to krásný hned sem mu odepsala krásný ráno miláčku snad se nezlobíš že sem neodepsala ale už sem spala, vyspala sem se docela dobře jen se mi nechtělo vylízat z postele přeji ti krásný den :* měla sem dokouřeno tak sem mohla jít zpět dolů, udělala sem si hygienu nalíčila sem se trochu jako vždycky dala sem si svačinu do batohu a mohla sem vyrazit na autobus zjistila sem že mi jede městská kousek od domu tak sem šla na zastávku autobus hned dojel, vystoupila jsem a šla na druhou zastávku kde měl jel bus do školy. Za nějakých 5 minut to jelo takže to bylo v pohodě sedla sem si na sedadlo schovala si zbytek peněz do peněženky vytáhla si sluchátka z batohu a pustila si písničky jako vždycky NewE, cesta utekla docela rychle už sme byli ve Slavkově autobus dojel na zastávku zastavil a všichni vystoupily já počkala až vystoupí ať se tam nervu mezi ně s těma berlama. Šla jsem do parku sedla si na lavečku a zapálila si pořád sem měla sluchátka v uších a psala si s Lukáškem kterej už dojel taky před školu a kecá tam s klukama, najednou mě někdo zakryl oči ze zadu sundala sem si sluchátka sahala sem na ruce ale nepoznala sem kdo to je tak jo nechám se podat kdo to je už sem zase viděla tak sem se otočila a tam Lucka (spolužačka) jéé ahoj Luci, ahoj Páji tak co noha dobrý?, ale jo ujde to a co ty ve třídě něco novýho?, ani ne jen Kuba s Jarkem příští týden jedou do toho Říma na tu praxi tak se jim uzavírají známky dřív, no ti se mají, jo docela jim to zavidím, jo já taky. Měla sem dokouřeno tak sme šly do třídy museli nám ji přesunout dolů skrz mě abych nemusela s berlami šlapat až do třetího patra což bylo docela fajn. Dala sem si batoh na židly a musela sem se napít podívala sem kolik bylo hodin 7:49 jo to stihnu ještě cigáro stejně máme ekonomiku i kdybych přišla pozdě. Vyšla sem před školu zapálila si tentokrát sem si už nesedala zrovna dojel pozdější autobus z Vyškova takže dojela i Nikča, šla zamnou ahoj Páji, ahoj Niki, tak co už dobrý?, jo docela fajn jen se mi do školy moc nechtělo, se ti nedivím po dvou měsicích co si nic nedělala, no asi tak. Měli sme dokouřeno a zvonilo už na hodinu tak sme šly do třídy učitelka tam ještě nebyla měla kabinet ve třetím patře takže v pohodě, sedla sem si do lavice a vytáhla si věci co budu potřebovat. Učitelka vstoupila do třídy pozdravily sme jí mohly sme si sednout, zapsala do třídnice a pak začala něco vykládat ale já ji nějak nevnímala psala sem si s Lukáškem kupodivu měli taky ekonomiku miláčku já se nudím, já taky lásko ale musíme to vydržet uvidíme se celý prázdniny, to ano ale ten měsíc to bude strašný :(, lásko budeme si volat neboj to přežijeme. Hodina už skončila musela sem si skočit na záchod byla tam fronta takže než sem tam stačila dojít tak už zvonilo na hodinu ale co jako byla fronta nemůžu za to. Vešla sem do třídy dobrý paní učitelko já byla na záchodě tam byla fronta dobrý jenom pokývla hlavou a já si šla sednout na místo. Zbytek dne utíkat docela rychle pořád sem si psala s Lukáškem. O polední přestávce když už sem byla po obědě mi volat bráška no ahoj Pepi stalo se něco?, čau ne jen v kolik končíš?, 14:20 jako vždycky nic nám neodpadá proč, jedu tam za klukama tak tě vezmu teda jestli si můžu půjčit auto, jo jasně fajn nápad tak já valím do školy zatím ahoj, čau. Poslední hodina se docela táhla už sem se těšila domů jako vždycky. Konečně zazvonilo a já mohla jít pryč ze školy, v parku už pár děcek bylo byla tam jedna velká skupinka a byl tam kluk kterýho už moc nemusím ale zahlídla sem tam bratra tak sem tam stejně za nimi musela jít čau ségra, ahoj pojedeme?, no tak dáme cigáro a pak pojedeme ne?, jo dobře fajn, hej uhni ať si může sednout, jo sorry sedla sem si vedle něj na lavičku a zapálily sme si a děcka mě docela brali nevím jestli to bylo tím že tam byl brácha ale s těmahle lidma sem se nikdy moc nebavila ale zdáli se docela v pohodě. No nic mi teda jedem ségra chceš vzít batoh?, ať se ti nepodlomí nohy nod ním, neboj to zvládnu vzal si ho na rameno ty kráso co v tom nosíš kameně?, já ti říkám že je to těžký, dobrý přežiju to pojď. Ještě s námi jelo zbytek kluků co bydlí taky ve Vyškově ale ti jely svými auty. Dojely smě domů měli sme hlad tak sme se najedly bráška šel ven a já byla doma a nevěděla co dělat. Nakonec Lukášek se taky nudil tak sme šly na Skype a celé odpoledne sme si volali občas tam byli i kluci ale nechtěli nás rušit. Byl večer a já se šla najíst okoupat a pustila sem si film a za nějaké půl hodiny sem usla.


New Element - Lukáš CestrKde žijí příběhy. Začni objevovat