Ráno mi zvonil budík, vypnul sem ho a spal sem dál. Do školy se mi nechtělo a doktor řekl žádný stres tak sem se nestresoval. Spal sem asi do půl desáté, šel sem si udělat snídani na stole byl lísteček s textem museli sme jet do školy odpoledne zase dojedeme Chris, Vojta a Ondra. Udělal sem si snnídani šel sem do koupelny, byl sem spocený ze spaní tak sem si dal sprchu vyčistil si zuby a šel si sednout k televizi. Celé dopoledne sem si psal s Pájou, začínala si vzpomínat co se stalo což bylo super byl sem rád. Dohodly sme se že za ní nepojedu ve středu by ji měli pustit domů. Psaly mi děcka ze třídy proč nejsem ve škole tak sem jim napsal že musím mít klidový režim, odpověděli mi že mi pošlou zápisy. Bylo před polednem tak sem si šel udělat oběd, neměl sem moc velký hlad tak sem si udělat jen salát. Sedl sem si zpátky k televizi, díval sem se na ní a zároveň sem jedl. Kolem čtvrté dojely kluci. Ahoj brácho, čauves kluci. Hele co kdybychom se šly někam projít třeba do obchoďáku? Noo super nápad soulasily všichni. Šel sem se jen převlíct a mohly sme vyrazit, jely sme autem, centrum od mýho domu bylo docela daleko. Vystoupily sme z auta ale bylo tam pár našich fanynek a hned nás samozřejmě poznaly, okamžitě začali ječet a doběhly za náma, chtěli podpisy a fotky. Měli sme čas nikam sme nespěchaly tak sme jim je daly a vyfotily sme se s nimi. Chvíli sme s nimi i kecali ale pak už sme měli žízeň tak sme si šly koupit pití. Kluci dem se podívat po obchodech ne když už sme tady. Šly sme hned do prvního obchodu co sme zahlídly. Každej sme si tam koupily pár věcí. Šly sme do dalších obchodů tak sme si koupily pár bot a ještě nějaký oblečení. Kluci deme na jídlo? Joo jasně už mám docela hlad prohlásil Vojta. Šly sme do meka, daly sme si každý podle chuti. Poslal sem Páje fotky s kabelama a co sme si daly. Zlato vy ste horší jak holky, to ani já tolik nenakupuju. Neboj zlato až budeš moct chodit tak půjdeme taky nakupovat a koupíme ti plno krásnýho oblečení který ti bude slušet :* no to nevím jestli mi bude slušet ale dobře. Miláčku sem si jistej že ti bude určitě slušet. Dobře :* Kluci co kdybychom si zašly na nějakej film? Navrhl Chris. No tak fajn a co dávaj řekl Vojta, to nevím se podíváme určitě tam bude něco normálního, ok dojíme a deme. Dojedly sme, vyhodily sme co bylo na tácku a šly sme směr kino. Za chvilku by měli dávat „Rychle a zběsile 7" bylo jasný na co půjdem. Koupily sme si lístky, ještě pití kluci si koupily ještě něco aby zaplnily pusu a nemluvily u toho. Film začínal za 5 minut, šly sme si sednout, byli sme zhruba v půlce kina takže krása uvidíme dobře na film. Napsal sem Páje miláčku budeme se dívat na Rychle a zběsile 7 miluju tě a myslím na tebe, lásko já na tebe taky, zrovna mám večeři není moc dobrá ale mám hlad takže to budu muset sníst. Lásko vydrž to až budeme spolu udělám ti všechno na co bude chuť, lásko tak to aby sis nakoupil kamion na to jídlo :D lásko koupím cokoliv hlavně že budeš spokojená. Dobře broučku tak já nebudu rušit hezky se dívej a pak mi povyprávíš jaký to bylo jo zatím pa, ahoj miluju tě zlato. Film byl dobrej nejlepší byl asi ten konec to se mi líbilo asi nejvíc. Byli sme už s klukama trošku vyřízení tak už sme pak nakonec jely domů. Zase spali u mě, pustily sme si film, ale já šel volal Páje zazvonilo a zvedla to ahoj lásko tak co jakej byl film? Byl úžasnej hlavně ten konec pak až budeš moct tak se na něj podíváme spolu, dobře miláčku už se těším. A co kluci? Noo sou unavení sedí u televize a díváme se na film aha tak je pozdravuj zavolal sem na kluky z kuchyně do obýváku mám vás pozdravovat od Páje jooo že ji taky zdravíme odpověděli zlati taky tě pozdravujou. A co jak to vypadá s tím tvým propuštěním? No snad dobře, doufám že mě ve středu teda pustí domů, to doufám taky prcku můj ale bohužel dojedu buď v pátek večer nebo až v sobotu, musím jít celý týden do školy stačí že sem nebyl dneska, já to chápu broučku to mi vůbec nevadí. Dobře ty moje princezno já už tě nebudu rušit sem stejně dneska nějakej unavenej tak se s klukama dodívám na film a půjdu spát, dobře zlati taky to asi za chvilku zabořím pokud mi půjde usnout, doufám že půjde tak dobrou noc ty moje princezno, pa ty můj princi. Zavěsil sem a šel zpátky k televizi za klukama, zrovna tam dávali vtipnou scénku měli sme puštěnou komedii tak nebylo divi, Vojta se z toho válel smíchy na zemi nebylo se čemu divit bylo to vážně srandovní. Film skončil a my šly s klukama spát já si šel dát ještě sprchu před spaním, ještě sem si nachystal věci do školy na zítra a usnul sem jak nemluvně.