45. kapitola

168 8 0
                                    

                Dovolená skončila:

Když sme se vrátily z dovolené všechno bylo tak krásný Honza nás čekal na letišti s velkým autem abychom všechny věci vůbec odvezly. Přijely sme k Lukáškovi domů vyskládali všechny věci tak kluci prosím vás odneste to k pračce hodím tam hned jednu várku aby to bylo hotový. Pračka už jela takže sem si to namířila přímo do kuchyně udělat si kafe. Kluci už byli rozvalení u televize jako vždycky, odnesla sem si kafe na balkón a podívala sem na Facebook a Instagram co je novýho, pár fotek z dovolené sem na dala na Facebook. Kafe sem měla dopitý tak sem šla zpátky sedla sem si za klukama než dopere pračka. Za nějakou hodinku měla pračka dopráno tak že sem tam šla dát další várku a chtěla sem to pověsit jenže sem nevěděla jak to mám odnýst když mám obě berle, rozhodla sem se že jednu odložím a půjdu s jednou jako vždycky. Pračka už jela a já to brala ze schodů dolů s prádlem nechtěla sem aby mi kluci pomáhali vždycky sem to zvládala sama proč teď by měla být vyjímka. Už sem byla dole teď to dostat na dvorek Páji nepotřebuješ s něčím pomoct zeptal se Chris, ne to je v pohodě dívejte se dál, sunula sem to po podlaze ke dveřím. Venku krásně svítilo sluníčko a trošku i foukalo takže to bude rychle suchý, pověsila sem to a nevěděla co dělat nudila sem se. Najednou mi pípnul telefon zpráva na messengeru od Honzi, šla sem si sednout zpátky za klukama k televizi a psala sem si s Honzou. Luke se pořád díval a nejspíš doufal že uvidí s kým si píšu ale neviděl, navíc neměl na co žárlit psát si s někým přece zakázaný není. Najednou zapípal mobil Lukáškovi nevím kdo to byl a ani sem se na to nezajímala nebudu na něj přece žárlit, za chvíli se zasmál hele kluci jdete volal na Skype s Ondrou?, no jasně proč ne, šly do kuchyně a já s bráškou zůstala v obýváku ten byl unavenej takže trošku pospával. Musím si ho ještě týden užít pak odjede domů, na jednu stranu ho chápu stýská se mu po kamarádech to mě taky ale já si vybrala. Za týden jedu na kontrolu s tou nohou takže rovnou pojedeme i s bráškou Luke pojede semnou. Kluci s Ondrou kecali asi hodinu a mě mezitím dopralo prádlo tak sem to šla pověsit, zbývala ještě poslední pračka a pak už budu mít pro dnešek hotovo. Pověsila sem prádlo a šla dovnitř má někdo hlad?, joo máme a moc, já vám udělám párky ale musíme zajet do ochodu v ledničce nic není musí se nakoupit, tak pojedeme dvouma autama ať máme na chvilku klid Vojto pojedeš s náma?, no jasně tak jedem. Jely sme jenom já Lukášek a Vojta nikoho jinýho sme nepotřebovali. Dojely sme před obchod kluci si každý vzal jeden nákupní vozík budu toho potřeba asi hodně dům je plný takže se to spotřebuje rychle. Kluci s těma vozíkama blbly přišlo mi to legrační byli jako malý děti. Už sme měli nakoupeno naskládali sme to do dvou aut a jely sme domů, po cestě sme se museli stavit na benzince protože kluci už neměli moc benálu ŕovnou tam koupili i cigarety. Dojely sme domů kluci už čekali před domem a pomohly klukům všechno odnést domů, já se mezitím sama dostala domů. Pračka už byla dopraná takže sem to šla hned pověsit, poté sem klukům udělala večeři no nedalo se tomu říkat večeře párky ale klukům to nevadilo najedly sme se koukly se na nějaký film a šly sme spát.

New Element - Lukáš CestrKde žijí příběhy. Začni objevovat