Ráno sem se vzbudila celá rozlámaná bylo mi strašně blbě udělalo se mi až tak nevolno že sem musela utíkat na záchod a všechno ze sebe vyhodit ven sakra včera sem to asi trošku přepískla musela sem se opláchnout studenou vodou a vyčistit si zuby když sem se vrátila zpět do pokoje Luke už byl vzhůru asi ho vzbudilo moje naříkaní na záchodě zlato dobrý? jo jen sem to včera asi trošku přepískla chceš s něčím pomoct? Ne děkuju půjdu si dát kafe a cigaretu a snad se to zpraví. Sešla sem dolů udělala si kafe a že půjdu na balkón teď sem uviděla na gauči Lucku s Chrisem jak spí sakra doufám že je nevzbudím, ale i kdyby už je deset už by mohly pomalu vstávat šla sem dál nakonec sem je nevzbudila vypila sem si kávu a rovnou zatelefonovala mamce ahoj mami dojedu domů asi kole šesté je to docela daleko, z druhé strany telefonu se ozvalo ahoj Páji počítám s tím že dojedeš nějak tak všichni už se na tebe těšíme hlavně Rita a Pepík já se už taky moc těším tak zatím pa ahoj a jeďte opatrně neboj pojedeme ahoj. Když sem dotelefonovala měla sem dokouřeno i dopitou kávu a Chris s Luckou už byli vzhůru dobrý ráno ahoj Páji ty seš ranní ptáče ti teda povím povídá Chris to se ti zdá už je podesáté vstávám tak normálně jenže dneska ráno se mi udělalo nevolno a už bych neusla tak sem tady chcete něco ke snídani? Jojo rádi děkujeme. Šla sem do kuchyně a Luke byl bez trička mimochodem Chris taky lásko sedni si já to udělám, dobře mě stačí prosímtě ale jenom jogurt a čaj hned to bude princezno. Mezitím sešly dolů i kluci s holkama sedly si zamnou ke stolu a Ondra chjooo škoda že už dneska jedeš domů,, to víš Ondry já musím taky ještě do školy usmála sem se ale vůbec se mi do školy nechtělo tak jako asi nikomu spíš mi vrtá hlavou hlavou co bude dělat Luke celou dobu co budu ve škole, neboj miláčku ráno tě tam hodím odpoledne si tě zase vyzvednu a mezitím se budu učit u vás doma no to abych ti dala klíče od baráku ať se tam máš jak dostat no to by bylo docela fajn. Snídaně už byla hotová tak sme se všichni nasnídaly já si šla zase dát cigáro a Luke s Vojtou šly semnou došly sme na bakón a já se podívala na prázdnou krabičku rozdělanou krabičku a nerozdělanou tyjo je to dobrý takový kuřáci nejsme jedna zbyla, no a tu ty si vezmeš povídá Luke tak fajn a usmála sem se na rozlučáku sem měla sebou dvě krabičky a ještě mi bráška musel s kámošem jet pro další a to sem živila jen sebe a toho kluka u kterýho to bylo, to máš vážně hodnýho brášku že ti zajel i pro cigára jo to je moje zlatíčko nikdy na něj nedám dopustit to je nám jasný usmál se Vojta. Šly sme do obýváku a ostatní už seděli u televize zase jak jinak já sem šla uklidnit po včerejšku ostatní to viděli tak mi šly pomoct zlato ty flašky vyhodíme někde na po cestě asi že, no tady je kontejner na plasty na konci cesty tak to tam pak hodíme až pojedem, ale tak já se půjdu projít, dobře ale hned se mi vrať neboj hned sem zpátky. Šla sem a měla sem divný pocit že mě někdo sleduje a taky že to byla pravda byla to nějaká holka nejspíš asi fanynka tak zastavila otočila se a stála kousek odemě ahoj hledáš něco chceš poradit? Jo hledám tebe, co si dovoluješ Lukáše přivlastňovat je můj a ne tvůj, promiň ale to asi ne Luke se rozhodl pro mě miluje mě. Ale je můj a začala vyšilovat a začala mě mlátit upadly mi i igelitky s flaškama spadla sem na zem a začala do mě kopat kopla mě do té pravé nohy ty kr*vo seš blbá, s tou nohou mám jít na operaci. Tak si zalez zpátky tak od kud seš a Lukáše nech na pokoji! Kopla do mě ještě jednou a utíkala pryč. Začala sem volat POMOC POMOC ale nikdo mě neslyšel nikdo tam nebyl, nemohla sem vstát ta noha mě strašně bolela.
Z pohledy Lukeho:
Tyjo kde je to moje sluníčko nezdá se vám že je pryč nějak dlouho? Klid brácho to se ti zdá už je určitě na cestě zpátky uklidňoval mě Vojta šel sem na balkón a díval se jestli už nejde ale už uběhlo asi 15 minut a to už mi bylo vážně podezřelý hele kluci du jí naproti už je to vážně nějak dlouhá doba. Dobře brácho běž. Vyšel sem z domu a šel sem směr kde byli kontejnery asi půl kilometru předemnou sem někoho viděl ležet rozběhl sem se bál sem se že je to Pája, doběh sem k ní Páji Páji co se stalo? Jenže nevnímala, zavolal sem Chrisovi brácho prosímtě přijď sem Pája tu leží na zemi a nekomunikuje semnou Chris ani nic neřekl zavěsil do dvou minut u u nás. Co se stalo brácho? Já nevím šel sem a viděl sem že tu někdo leží tak sem se rozběhl a byla to Pája, brácho mám o ní strach. Klid zavoláme sanitku bude určitě v pohodě. Chris zavolal sanitku do pěti minut ty byli, prosím vás můžu jet s vámi? Bohužel ne ale můžete jet za námi dobře hned běžím pro auto a jedu. Brácho prosímtě postarej se o to u mě. Neboj bude to dobrý utíkej. Běžel sem do domu protože klíčky sem měl v kuchyni popadl sem klíčky Vojta na mě křičel co se stalo ale já nevníal hodil sem na sebe nějaký tričko co bylo v kuchyni a vyrazil sem za Pájou do nemocnice dojel sem tam doběhl sem na pohotovost prosím vás mám tu přítelkyni kde je? Teď ji přivezly Pavla Vondřichová, ano je teď na kontrole rozběhl sem se do ordinace doktore co s ní je? Bude v pořádku? A vy ste kdo? Její přítel, nebojte určitě to nic není ale projistotu jí uděláme CT hlavy abychom byli klidnější Pája se pořád neprobouzela musel sem počkat v čekárně sedl sem si na židly a byl sem zničený musel sem zavolat Chrisovi ozvalo se tak co už něco víš? Ne teď ji vezly na rentgen že jí musí udělat CT hlavy pro jistotu aby měli. Neboj brácho bude to určitě dobrý uklidíme to tu a hned jedeme za tebou vydrž. Zavěsil sem a na displeji sem měl zprávu ze skrytýho čísla DOBŘE JÍ TAK KR*VĚ NEMĚLA SI TĚ PŘIVLASTŇOVAT ACH CHCÍPNE MR*KA!! To mě položilo na lopadky ještě víc nevěděl sem co s ní je a kdo mi poslal zprávu o sebe strach nemám ale o ní jo. Dovezly ji z rentgenu ale pořád nevnímala šel sem zpátky do ordinace doktor se díval na CT tak naštěstí tam nic není, dáme ji napokoj a počkáme až se vzbudí, můžu tam být prosím vás s ní? Ano určitě to není problém. Převezly ji na pokoj byl prázdný což bylo dobře přendaly sme jí na druhou postel a já si sedl na židly co ta byla ale musel sem napsat Chrisovi kde leží ať ví kam mají dojít. Seděl sem tam úplně na dně držel Páju za ruku ale pořád nic žádná reakce. Po chvilce sem byl tak vyčerpanej že sem usl najednou mi někdo stihl ruku rychle sem se probudil a byla to Pája.