Ráno sem se probudila Lukáš ležel vedle mě ale otočený zády. Vstala sem a šla dolů si udělat kafe a vypít si ho na balkón. Kafe sem měla vypitý takže sem šla zpět do ložnice šla sem si naskládat všechny věci do kufru a do tašek Lukáš se nevzbudil takže to bylo v klidu. Chtěla sem mu napsat dopis na rozloučenou ale nedokázala sem udělat ani čárku takže papír zůstal prázdný a nechala sem mu tam klíčky od auta ostatně byli jeho. Šla sem se rozloučit s Chrisem ten ještě spal tak sem si sedla na postel Chrisi já už teda odjíždím bylo to s vámi strašně krásný ale na tohle já nemám pokud mě budeš chtít vidět můžeme se domluvit ale teď už jedu mějte se tu krásně ahoj. Taxík už stál před domem takže sme všechny věci naskládaly do kufru a vyjely sme na vlakové nádraží. Tam sem si koupila lístek, vlak jel za půl hodiny takže sem měla čas mohla sem si jít ještě zapálit. Bylo docela brzo takže domů dojedu zhruba na oběd. Nechtěla sem volat bráškovi aby mi šel naproti nechtěla sem ho rozčílit vím jak by to dopadlo. Cesta utekla docela rychle měla sem puštěný písničky. Dojela sem do Vyškova taxík stál před vchodem takže sem si ho hned odchytla. Dojela sem před náš dům zazvonila sem vyšel taťka tak mi pomohl s kuframa dovnitř.
Z Lukeho pohledu:
Ráno sem se probudil měl sem kocovinu jako nikdy předtím. Pája vedle mě nespala asi už bude vzhůru. Sešel sem dolů ale tam nikdo nebyl kluci za chvilku došly dolů hele kluci nevíte kde je Pája?, no ta už bude asi pryč Chris měl smutný výraz co jak pryč, no pryč odjela, a proč co se stalo?, ty si to nepamatuješ co si udělal včera večer v tom klubu, ne to si teda nepamatuju já myslel že sme jenom pařily, no to teda nepařily, a co se teda stalo, znásilnil si Páju v nějaké uličce a odešel si od ní pryč měla totálně rozervaný oblečení a byla v šoku, cože to není možný to určitě nebude pravda, si myslíš že Pája si to vymyslela nebo co, ne to určitě ne ale já bych ji tohle nikdy neudělal, no tak jak vidíš tak asi jo bylo toho na ní už moc odjela pryč, ale kdy, no nejspíš hned ráno aby nás už neviděla, no to je super takže teď už bude doma takže se k ní nedostanu. Šel sem si udělal kafe vypít si ho na balkón a dát si cigaretu zkoušel sem Páje volat nebrala mi to psal sem jí i smsky ale neodepisovala. Pojedu za ní musím zjistit co se vážně stalo co můžu udělat proto aby se ke mně vrátila. Když sem měla kafe vypitý a dokouřený tak sem šel dovnitř kluci seděli na gauči mlčeli co se děje, podívej se do kuchyně na stůl šel sem do kuchyně a na stole ležel prázdný papír a na něm klíče od golfa no to ne auto si měla nechat nechal sem jí ho, ale ona ho asi nechtěla když si jí provedl to co si jí provedl no to ne jedu za ní musím jí to vysvětlit, nemyslím si že je to dobrej nápad nebude s tebou chtít mluvit a jestli už to ví i její brácha tak tě k ní nepustí, ale musím to aspoň zkusit, šel sem se převléct a vyjel sem chtěl sem tam být co nejdřív takže sem šlápl na plyn. Dojel sem do Vyškova před jejich dům zvonil sem nikdo neotvíral po chvíli vylezl její bratr čau můžeš prosím tě zavolat Páju potřebuju jí něco vysvětlit, ty se k ní už nepřiblížíš necháš ji na pokoji myslím že si s tebou prožila to nejhorší co mohla, prosím já si s ní chci jenom promluvit pak už ji nechám na pokoji ať se rozhodne sama, no tak fajn počkej tady hned ji zavolám, děkuju. Šel do domu a já si zapálil před domem měl sem nervy na pochodu kouřil sem jednu cigaretu za druhou. Vyšla z domu byla krásná jako vždycky ale měla červené oči bylo mi jasný že brečela, přišla k brance nedívala se mi do očí a já se jí ani nedivím ahoj miláčku jak ti je, jak myslíš přijdu si zneužitá, mě to strašně mrzí já si to vůbec nepamatuji kluci mi to řekli až ráno když sem to zjistil chtěl sem vyskočit z balkónu, no to by ti moc nepomohlo není to moc vysoko, já vím ale nic jinýho mě nenapadlo, no a co si mi chtěl, víš prvně sem tě chtěl přesvědčit ať se vrátíš za námi ale po cestě se mi to rozleželo v hlavě a uvědomil sem si že by to bylo asi zbytečný tě překecávat vlastně sem ti přivezl jen klíčky od auta dal sem ti ho měla sis ho nechat, ale já ho nechci, prosím nech si ho kvůli mně nebo ho dej bráchovi ať tě vozí ale prosím nech si ho, no tak fajn nechám ale ten prstýnek ti vrátím teď mi bude asi k ničemu, kdyby sis to rozmyslela v domu je pro tebe místo pořád, jo díky za nabídku ale budu tady stejně se musím učit na ty opravky za chvilku budou, dobře tak kdyby si měla nějaký problém tak se ozvi a já dojedu klidně i s klukama když to bude potřeba, jo dobře a dík za to auto, nemáš za co tobě se bude hodit víc než mě. Odešla do domu měl sem pocit že sem ji ztratil na dobro sedl sem do auta a odjel do Prahy. Kluci čekali s čím sem přijel moc je to nepotěšilo ale dalo se to čekat po tomhle sem nemohl chtít aby se vrátila. V ledničce sem našel pár flašek tak sem se napil a pili sme s klukama až do večera byli sme všichni smutní z toho že Pája odešla ale to bylo na ní. Šel sem si lehnout ale nemohl sem usnout postel mi přišla strašně prázdná když tam semnou nebyla Pája.