23. kapitola

234 15 2
                                    

Ráno sem se vzbudila dřív než nás vzbudily, jelikož už sem tu byla předtím jenže operace se nepovedla kvůli tomu že sem byla nachlazená a poslali mě domů. Byla sem už vzhůru od 5 a nemohla spát byla sem na facebooku ale tam nikdo nebyl jak jinak bylo ráno nikdo tam není. Napsala sem Lukáškovi zlatíčko od 5ti sem vzhůru a nemůžu spát :( myslím na tebe měla bych napsat kolem poledne to už bych měla být zpátky ze sálu a vzhůru miluju tě. Sestřičky nás v 6 přišly vzbudit, museli sme si udělat hygienu já si nemohla jít zapálit byla sem trošku vystresovaná měla sem jít první a ta spolubydlící hned po mě. Nesnídala sem nemohla sem ale to mi nevadilo stejně bych asi nejspíš nic nesnědla. Kolem půl osmé přišla sestřička mi dát nějaký oblbovací prášek a v 8 že už pojedu. Napsala sem Lukáškovi a mamce že mě v 8 berou už na sál a že se strašně bojím. Nic mi nedošlo asi neměli čas. Bylo 8 a už mě vezly na sál já už byla oblblá z toho prášku přišla sem si jak zhulená hlava se mi motala kdybych chtěla utíct tak asi nikam neuteču. Dojely sme na sál musela sem se převlíct z pyžama byla sem úplně nahá sem stydlivá takže mi to trochu vadilo ale hned na mě hodily nějakou plachtu co se dává na sál musela sem přelíst na ten operační stůl byla sem úplně mimo takže ty sestřičky co tam byli mi pomohly bylo to strašně úzký takže sem se bála že spadnu ani sem se nehýbala dovezly mě na sál a už tam byli rozsvícený ty světla co bývají a já najednou začala brečet bála sem se jak nevím co. Sestřička ke mně došla Páji co se děje? Nic sem neříkala nemohla sem nic říct asi z toho prášku ty se bojíš že? Sotva sem ze sebe dostala jo sestřička mě začala hladit po vlasech a říkala mi neboj to bude dobrý nemusíš se ničeho bát, jiná sestřička mi vzala levou ruku a položila ji na nějakej stůl píchla mi kanilu tak Pavli počítej do 20 a usneš napočítala sem sotva do 6 a už si nic nepamatuju.


Z pohledu Lukeho:


Tyjo už sou 2 odpoledne a Pája pořád nepíše nevolá nic, kluci já mám strach že se něco pokazilo došel ke mně Chris a říká neboj brácho za chvilku se ti určitě ozve. Čekal sem ještě asi hodinu a půl a už sem to nevydržel zavolal sem Páji mamce Ahoj Ali prosím tě nevíš co je s Pájou? Ještě se mi neozvala a už je to docela dlouho, no víš Luke Pája už je po operaci ale leží na JIP a tam nemůže mít telefon takže ti nemůže napsat. Hned sem zavěšil a jel sem do Brna za ní. Jel sem rychle skoro sem nesundal nohu z plynu přece jenom z Prahy do Brna je to docela dálka, byl sem už před nemocnicí zamčel auto a skoro sem utíkal, došel sem na oddělení kde Pája byla naposledy tam mi vysvětlily že leží na JIP a vysvětlily mi kde leží ať tam trefím, našel sem to rychle.


Z pohledu Páji:


Probudila sem se ve velkým pokoji zrovna když mi dávali hadičku že nebudu moct chodit na záchod zatím ani na mísu. Začala sem jim tam řvát že mě to bolí a že mám žízeň a zase sem usla asi sem byla unavená. Pak sem se probudila bolest už taková nebyla ale žízeň sem měla zavolala sem sestřičku ale ta mi řekla že ještě pít nemůžu že by mi z toho bylo asi špatně. Ležela sem tam jenom tak, naštěstí tam byla televize takže sem se dívala na televizi. Kolem 6 večer došla sestřička že mám návštěvu jestli ji může pustit dál nevěděla sem kdo to je tak ji pustila a byl to Lukášek. Sestřička mi říká hlavně nevstávej Páji a nic nedělej jenom lež ano. Dobře. Zlati co tady děláš dyť máš bejt v Praze a učit se nebo dělat s klukama písničky, nojo ale už to bylo dlouho že si mi nenapsala tak sem se o tebe strašně bál tak sem zavolal tvojí mamce a tady mi řekla že ležíš tady tak sem okamžitě jel za tebou. Zlati ale to si nemusel, ale musel zlatíčko strašně sem se o tebe bál. A co noha bolí? Už ne dostávám kapačky od bolesti takže je to v pohodě jen mám strašnou žízeň ale napít se ještě nemůžu.Zlati vydrž to, nevím co to je nikdy sem na operaci nebyl ale určitě to je strašný. Zlati už je to vážně dobrý, jo zlati pozdravujou tě kluci, tak jim vyřiď že děkuju a že na ně myslím a hlavně ať vám dopadne ten koncert v sobotu dobře. Neboj miláčku určitě ano jen bude bez tebe, broučku budu to všechno fotit a nahrávat a pak ti pošlu ano, dobře zlatíčko. Ale neměl bys už jet domů? Než se dostaneš do Prahy bude moc hodin, zlati ale já tě tu nechci nechat takhle samotnou když vím že ti něco je určitě tě ta noha bolí, broučku ale nemůžeš tady semnou být vidíš sem v pořádku kdyby něco tak řeknu sestřičkám a ony mi určitě dají zase něco od bolesti neboj. Miláčku dobře já pojedu ale kdyby něco tak se domluvím se sestřičkou ať mi okamžitě zavolá, dobře zlatíčko ale už vážně jeď. Dobře srdíčko moje, miluju tě a sem s tebou. taky tě miluju zlato. Odešel a já sem byla ráda ta noha mě vážně bolela ale nechtěla sem to říkat před ním to by určitě neodešel. Byl večer a já se dívala na televizi dávali tam zrovna Ordinaci na kterou sem se dívala ráda, Ordinace skončila ale já nemohla usnout televizi sem si nechala zaplou a na něco sem se dívala myslím že na Prásk. Pak už sem to zhasla už bylo docela pozdě ale nemohla sem usnout, sestřička zamnou došla se skleničkou čaje že můžu pomalu upíjet čaj byl dobrej já to po kouskát usrkávala. Usla sem vždycky jenom na chvíili jenže pak sem se hned probudila když sem sebou cukla a začala mě zase bolet ta noha takže sem zase nespala bylo to tak celou noc. Ráno zamnou sestřička došla že sem vypila celou konvici čaje ale mě to nepřišlo. Začala mě umívat samozřejmě na posteli jen houbičkou a mísu s vodou měla na stole. Až sem byla umytá a měla sem převlíklou postel. Sestřička mi dovolila pustit televizi protože na JIP ani nikdo nebyl a jestli jo tak až na opačným konci ode mě. Zhruba v 7 zamnou došel pan doktor ptal se mě jak mi je tak sem mu řekla že mě ta noha bolí, dali mi další kapačku a pak to bylo v pohodě, pak došel můj pan doktor ke kterýmu s tím kyčlem už chodím od mala, samozřejmě mě i operoval. Dneska mě ještě na normální pokoj převést nechtěli chtěli si mě tam nechat na pozorování. Dostala sem snídani ale když sem včera celý den nejedla tak sem neměla ani hlad tak sem snědla jen něco málo. Dopoledne utíkalo docela rychle dávali tam Svatby v Benátkách kde mimochodem hraje i Ondra (zase) tak sem dodívala pak tam dávali opakování Ulice a Ordinace. Bylo poledne dostala sem oběd a pak sem zase dívala na televizi a bylo kolem 5 a začalo mi být nějak špatně a pak už si zase nic nepamatuju.


Z pohledu Lukyho:


Dojel sem večer domů osprchoval sem se šel sem spát. Ráno sem se probudil šel sem do školy utíkalo mi to strašně pomalu, odpoledne sme měli s klukama zkoušku. Zrovna sme měli chvilku oddych a někdo mi volal cizí číslo zvedl sem to a z druhé strany telefonu se ozvalo dobrý den u telefonu Lukáš Cestr? Ano to sem já, tady FD Nemocnice Brno přál ste si kdyby se něco dělo s vaší přítelkyní, ano a co se stalo? No víte vaší přítelkyni se udělalo nějak špatně a upadla do komatu ještě se neprobudila. Cože? A jak dlouho už v tom komatu je? V té chvíli se na mě kluci podívaly nevěděli o co jde ale tušily že asi něco hodně špatnýho začala sem pochodovat z jedné strany na druhou. A můžu se na ní přijít podívat? Zatím to bohužel není možné, hned jak to bude možné budeme vás informovat. Dobře děkuju na shledanou, zavěsil sem telefon a kluci mě hned zasypali otázkami co se stalo? Co je s Pájou? Sesypal sem se na zem a začal sem brečel byl sem úplně mimo nevnímal sem že na mě kluci mluví myslel sem jen na poslední chvíly s Pájou, říkala že jí nic není. Asi za deset minut sem se probudil ze svých myšlenek kluci seděli vedle mě a čekali až něco řeknu. Nadechl sem se a spustil sem volali mi z nemocnice Pája upadla do komatu už je to asi hodinu ještě se neprobrala, kluci se popadly za hlavu a viděl sem jak začnou taky brečet chtěli to udržet ale nedalo se začali jim téct slzy. A co se stalo? Jak to? Povídá Vojta. Nevím bylo jí prý celý den fajn ale najednou přestala komunikovat a upadla do toho komatu. A můžeš jet za ní? Ne prej to zatím není možný ale dají mi prý vědět hned jak to bude možný. Brácho je mi to vážně líto objal mě Chris, dneska už zkoušku zrušíme a budeme čekat dokud se neozvou. Byl sem z toho na dně musel sem si jít dát panáka a hodně velkýho a silnýho. Kluci si daly semnou teda kromě Chrise ten by když tak řídil kdyby se ozvaly. Šel sem si zapálit kluci šly semnou báli se že znovu zhroutím. Vojta si zapálil semnou, kluci to semnou strašně prožíváli mají Páju strašně rádi. Za chvilku sme si šly sednout k televizi aby sme mysleli na něco jinýho. Já sem asi tak za dvě hodiny vytuhl na křesle asi si nevybavuju že by mě někdo přikrýval dekou.









Operace se vážně stala :) teda kromě toho komatu. Tak snad se vám to líbí, omlouvám se že teď tam kluci asi moc nebudou.

New Element - Lukáš CestrKde žijí příběhy. Začni objevovat