6. kapitola

708 24 1
                                    

Dojely sme tam číšník nás posadil ke stolu který už byl samozřejmě připravený tak jako má být, podal nám jídelní lístek a Luke mezitím vybral víno (červené) zeptal se jestli mi to nevadí řekla sem že ne že si ráda dám. Číšník odešel a Luke mi povídá ať se neostýchám a dám si na co mám chuť nakonec sem si dala pouze Těstovinový salát abych se tolik nepřejedla na večer a Luke si dal hranolky s nějakým kuřecím masem. Dojedly sme a číšník nám odnesl prázdné talíře a přinesl popelník i cigaretami Luke že si zapálí semnou. Mezi tím co sme kouřili se mě zeptal jestli spěchám domů tak sem mu odpověděla že ne jen musím být doma tak abych ráno vstala do školy. A on že to stihnem určitě. Odvezl mě na místo které bylo tak prostorné trochu průhledné měl svůj dům uprostřed lesa, takže samozřejmě opuštěný nic a nikdo okolo. Zeptal se mě jestli chci něco k pití řekla sem minerálku, podal mi ji a sobě nalil také. Šly sme se podívat po tom úžasném domě který byl tak zajímavý, prošly sme snad celý dům byl docela velký až sme došly do obýváku tak že si pustíme nějaký film tak sem řekla že jo ale že nějakou komedii nebo romantiku. Tak sme se nakonec schodly na Kamarád Taky Rád. Luke to pustil a ještě donesl brambůrky ať máme něco k té televizi.

New Element - Lukáš CestrKde žijí příběhy. Začni objevovat