25. kapitola

227 14 3
                                    

Ráno sem se probudil o půl sedmé, podíval sem se na telefon ale pořád nic. Zdálo se mi že jsem Páju požádal o ruku ona řekla ano a měli sme 4 kluky a čekala ještě holčičku, moji princeznu. Měli mi brát krev tak sem musel čekat trošku dýl na snídani, hlad sem neměl takže mi to nevadilo. Ke snídani sem měl jogurt s rohlíkem a čaj tak sem to snědl aby mi sestřičky nenadaly že nejím. Kolem půl jedenácté došel doktor tak pane Cestr výsledky sou v pořádku. Hned jak pro vás bude moct někdo dojet můžete jít domů sestřička vám za chvíli donese propouštěcí zprávu, děkuju pane doktore, nemáte za co usmál se potřásl mi rukou a odešel. Zavolal sem Chrisovi kdy má čas že pro mě už může dojet, za hodinu byl tu. Ahoj brácho tak co zbalenej? Šak tu nic nemám krom nabíječky a tu vezmu do ruky, oka tak jedeme. Po cestě sem pořád přemýšlel z Brna se ještě neozvali co s Pájou, je to strašně depresivní když nevím co s ní je. Dojely sme domů kluci seděli u televize a dívaly se na óčko jak jinak. Ahoj kluci, ahoj marode tak pojď sem na gauč už to tu máš připravený řekl Vojta, brácho já nebudu ležet ahoj jo budeš! Řekl Ondra. Radši sem si lehl nebo bych ještě dostal vynadaný. Bylo poledne a Honza už měl uvařenej oběd měli sme špagety byli dobrý vzpomněl sem si když sme jedly s Pájou a jí lítala omáčka všude. Brácho na co zas myslíš? Chris mě vytrhl z mýho myšlení ale nic jen sem si vzpomněl když sme to jedly tak Pája byla celá špinavá od omáčky lítalo jí to všude aha no to musel byl srandovní pohled, taky že byl. Usmál sem se, měl sem dojezeno, šel sem si lehnout zpátky na gauč, Honza si šel zapálit sám, počkej brácho dáš mi cigaretu? Ty zase kouříš? No jo Pája mě to zase naučila, sakra té holky nám byl čert dlužnej zamračil sem se na něj omluvil se a řekl že to tak nemyslel jen že sem zase začal kouřit. Na balkóně sme si pokecali co je novýho, v podstatě nic moc. Šly sme zpátky za klukama do obýváku a dívaly se na televizi nic jinýho se dělat nedalo. Kolem páté odpoledne mi zvonil telefon byla to nemocnice okamžitě sem to zvednul z druhé strany se ozvalo dobrý den pan Cestr? Ano to sem já je něco s Pájou? Ano, probudila se z kómatu. A jak dlouho už je vzhůru? A můžu jí vidět? Zhruba hodinu už trošku komunikuje ale bohužel si nepamatuje že má přítele, aha a vrátí se jí paměť? Ano postupem času by si měla na všechno vzpomenout jen jí to bude chvíli trvat. Děkuju vám nashledanou zavěsil sem, kluci byli v pozoru co se děje něco s Pájou? Jo probrala se kómatu hned za ní jedu tak to počkat ty řídit nebudeš máš odpočívat odvezu tě tam řekl Chris. Dobře brácho dík. Pozdravuj ji od nás, no pokud si vás bude pamatovat povídaly se na mě nechápavým výrazem, nepamatuje si že spolu chodíme aha to je mi líto Luke řekl Honza, to je dobrý prý by si na všechno měla časem vzpomenout. Chrisi máš ho nastarost jestli se mu něco stane tak seš mrtvej! Řekl Vojta. Chris se jen nad tím zasmál a řekl už se tě bojím bráško. Vyrazily sme Chris taky trošku víc dupl na plyn než normálně, dojely sme před nemocnici počkám tu bráško myslím že dva lidi by na ni byli moc děkuju bráško klidně si někam zajdi já ti pak zavolám, ok. Vystoupil sem z auta a šel sem do nemocnice Chris nějak odjel. Došel sem na JIP musel sem si dát plášť jako předtím sestřička mě pustila dovnitř pane Cestr prosím vás nespěchejte na ni, nebojte sestři. Došel sem k ní do pokoje a viděl sem jí jak tam leží a neví kdo jsem.

Z pohledu Páji:

Probudila sem se a cítila sem se divně, zavolala sem sestřičku kolik je hodin řekla mi že je sobota a je 5 hodin odpoledne? Co já spala tak dlouho? Já vám zavolám pana doktora ten vám to vysvětlí. Došel doktor, paní zadržela sem ho slečno, omlouvám se slečno Vondřichová jak se cítíte? Divně co se stalo pane doktore? Víte se středu odpoledne ste upadla do komatu a probudila ste se až teď, pamatujete si vše? Jak se jmenujete? Kolik vám je? Ano jmenuju se Pavla a je mi 18 let. Výborně a pamatujete si že máte přítele? Já mám přítele málem sem vyletěla z kůže a já kluk? To mi nešlo dohromady. Nebojte časem se vám paměť vrátí nebudu na vás naléhat musíte odpočívat. Odešel, a zhruba v 7 zamnou došel nějaký kluk, nevěděla sem kdo to je, prosím vás a vy ste kdo? Páji ty si mě nepamatuješ? Měla bych snad? Ano chodíme spolu. Aha jo tak to si ty ten můj imaginární přítel. Byl nádhernej pochybovala sem že takový kluk by chodil zrovna semnou. Tvářil se že ho to vážně zabolelo když sem řekla „imaginární". A jak sme se vlastně seznámily když už teda spolu sme? Jela si na náš koncert do Brna a já tě tam zahlídl byl sem z tebe úplně hotovej tak sem si tě našel ve skupině „Elementers" a přidal si tě, další den sme šly na rande a jely sme ke mně do Prahy a byla si tam zhruba měsíc možná i dýl, pak sme byli u vás a v pondělí si jela sem na operaci s tím kyčlem a v úterý sem tu byl naposled. Já si postupem času vzpomněla na to že on je Lukáš Cestr ze skupiny NewE ale nechápala sem proč je tady že by se do mě vážně zamiloval? Vždyť to nemůže být pravda, on je úplně na jiné úrovni než sem já vím určitě že by nám to neklapalo. Viděl že už toho mám dost na přemýšlení tak už chtěl jít. Chtěl mi dát pusu ale já sem ucukla dal mi ji na čelo a odešel.

Z pohledu Lukeho:

Zavolal sem Chrisovi ať pro mě dojede, vyšel sem z nemocnice a musel sem si do něčeho kopnout zrovna dojel Chris co se děje brácho?Ona si mě vážně nepamatuje, neví kdo jsem ani neví že spolu chodíme, neboj brácho to bude dobrý časem si vzpomene, doufám že si vzpomene protože jinak bych byl asi v koncích pokud by semnou nechtěla být tak už by to nebyl já. Ona je můj život brácho a pokud si nevzpomene zblázdním se z toho. Vyjely sme a já volal její mamce ahoj Pája už se probudila z toho komatu, díky bohu, no ale je tu horší věc, jaká Luke? Ona si nepamatuje že spolu chodíme, to mě mrzí ale uvidíš určitě si vzpomene takovýho kluka jako seš ty by určitě nezapomněla na dobro líbil ses jí už předtím, teď se to určitě nezmění. Díky za podporu, tak pozdravuj Pepíka ahoj, ahoj Luke. Zavěsil sem a musel si zapálit, jak bez Páji nekouřím musel sem tohle mi bylo strašně moc líto. Chrisovi to nevadilo, chápal to, pustily sme písničky na plno a jelo se zpátky do Prahy, kluci už na nás čekali co jim řeknem. Sednul sem si na sedačku a sputil sem Pája si mě vážně nepamatuje, vzpomněla si že sem z NewE ale ne že spolu chodíme, neboj brácho vzpomene si určitě a jestli ne tak jí pomůžem aby si na tovzpomněla řekl Vojta. Byl sem z toho dne tak unavenej. Šel sem si dát sprchu a spát.


Z pohledu Páji:


Odešel a já si zkoušela vzpomenout ale nešlo to byla sem na to dneska už asi moc vyčerpaná, šla jsem spát.

New Element - Lukáš CestrKde žijí příběhy. Začni objevovat