Po třech měsících kdy sem občas jezdila za klukama ale moc mě tam nechtěli skrz to že se tam staví ať se mi tam nic nestane sem šla na kontrolu, všechno bylo v pořádku. Byl pátek a kluci měli dojet zamnou na celý víkend všichni čtyři abych já nemusela jezdit za nimi. Bylo dopoledne, do školy sem už nejela nemělo to cenu odpady mám poslední dvě hodiny a kluci měli dojet až odpoledne. Měla sem na něco chuť takže sem jela do obchodu si něco koupit. Večer máme jít s děckama ven aby poznaly kluky doufám že to dopadne dobře. Dojela sem domů, nakonec sem udělala menší nákup než sem chtěla brácha byl doma takže mi s tím pomohl nechtěl abych se s tím tahala. Udělala sem oběd s bráškou sem se najedla ségra co budeš dneska dělat, dojedou kluci na celý víkend takže večer deme ven i s děckama aby kluky poznaly znají jenom Lukyho, aha tak mi půjdem s váma jestli ti to nebude vadit, bráško ty mi nikdy nevadíš budu jenom ráda. Udělali sme si kávu a šly si zapálit ano vím nesmím kouřit ale nemůžu přestat tak sem to aspoň trochu omezila. Byla sem trochu unavená takže sem si pustila film a lehla si.
Z pohledu Lukyho:
Kluci dělejte ať tam sme co nejdřív, hele já chápu že se na Páju těšíš ale nehoň nás my toho máme dost za celý týden. Kluci už měli zbaleno takže sme mohly vyrazit každý sme jely svým autem ani nevím proč. Jel sem jako první abych mohl kluky navádět kam mají jet. Jely sme tak tři hodiny a už sme byli ve Vyškově. Jely sme k ní domů na hotel pojedeme potom. Zazvonil jsem otevřel mi její brácha ahoj je Pája doma?, jo je ale spí po obědě byla unavená tak si lehla a usla, a můžeme jít dál?, jo pojďte ale potichu nechci ji vzbudit, neboj já ji vzbudím sám a opatrně, dobře tak pojďte dáte si něco k pití kluci?, jo děkujem. Šel sem rovnou do pokoje Pája tam hezky spinkala usmívala se takže se jí zdá určitě něco krásného. Přišlo mi špatné ji budit ale bylo už moc hodin. Lásko vstávej hladil sem ji po vlasech, pomalu se probouzela ahoj lásko co tady děláš, už sme přijely, to už je tolik, máš 5 hodin, jejda tak to bych měla vstávat kde jsou kluci?, dole čekají na nás, no dobře tak jdeme za nima.
Z pohledu Páji:
Šly sme za klukama dolů povídaly si tam ahoj kluci, ahoj Páji jak ti je, je mi fajn jen sem byla unavená tak sem si potřebovala zdřímnout, no to sem rád řekl Chris ten o mě měl nejvíc strach. Jely sme s klukama do hotelu. Apartmány měli po dvou pokojích takže kluci si vzaly dva. Už bylo dost hodin, museli sme do obchodu kluci si šly pro alkohol já sem nemohla trochu mě to mrzelo ale nic sem nezmohla. Když sme měli nakoupeno volala mi Nikča že na nás čekají u PDAčka za chvilku sme tam. Po cestě mi ještě volal bráška a kámoš tak sem jim řekla kde se sejdem bude nás tam docela hodně. Šly sme pěšky po cestě byla sranda měli sme jednu zastávku po cestě potřebovala jsem si odpočinout. Došly sme k PDA někteří tam už byli ale bráška a kámoš ještě ne asi nestíhali jako vždycky tak sem kluky zatím představila těm co tam už s námi byli. Vypadalo to že si budou rozumnět což je super, za chvíli došel brácha s klukama takže se pozdravily, po chvíli došel Honzík na toho sem čekala, dlouho sme se neviděli. Hned sem ho musela obejmout ahoj Honzi, ahoj Páji, strašně si mi chyběl, ty mě taky špunte, tak tohle mi vážně chybělo pojď představím tě mému snoubenci, no moment tady mi něco ušlo?, no asi jo když sme se dlouho neviděli, zlato to je Honza, ahoj Lukáš, čau Honza těší mě, jo mě taky. Až teď mi došlo že možná nebyl dobrý nápad sem brát i Honzu když sem ho chtěla před Lukášem ale zdá se že si budou rozumnět. Každý se bavil s někým takže to bude super večer, parádně se to rozjelo někteří už byli trošku v náladě hlavně Nikča ale nic neobvyklího. Bráška se tam začal požďuchovat v jedním klukem tak sem šla za nima hele nechte toho vy dva, neboj sestřičko to je jenom sranda já se s ním prát nebudu to bych ti neudělal, no si myslím, hele a ty ho nech Davide, už nic nedělám, no proto tady máte a napijte se, jo dík. Blížila se půlnoc takže sme všechno zbalily a jdem na zábavu, po cestě sme potkaly pár známých ti si hned všimly že mám větší břicho než obvykle takže se hned zeptaly samozřejmě sem odpověděla že čekáme s Lukáškem miminko pogratulovali a šly sme dál. Po cestě sme se stavily na benzince někteří měli hlad. Už sme byli na místě takže se šlo hned dovnitř všichni chtěli na panáka tak sem šla s nimi. Bylo tam strašně moc nakouřeno a horko dělalo se mi špatně zlato já půjdu ven tohle mi nedělá dobře, dobře lásko já hned dojdu za tebou chceš něco k pití?, víš co mám ráda, dobře hned sem u tebe. Vyšla sem před klub hned sem tam zahlídla známý tak sem šla za nimi, povídaly sme si byli opilí ale byla s nimi sranda Luke se nejspíš zdržel ve vnitř. Někteří se tam pomaly trošku sem se bála aby na mě nespadly, přišel zamnou kámoš co mě před pár měsíci chtěl normálně se semnou bavil, po chvilce chtěl ať s ním někam jdu že je tady moc hlučno a že by mi chtěl něco říct proč bych s ním nešla. Šly sme k mostu tam nikdo nebyl trošku mě to znervózňovalo ale dalo se to přežít, po chvíli mě začal hladit a já věděla o co mu jde, hele je to strašně milý že mě máš rád ale já sem zasnoubená a čekám s ním dítě, šak já bych ho bral jako by bylo moje, ale já ho miluju chápeš chtěla sem odejít za Lukášem který už stál před vchodem i s bráchou a klukama ale on mě chytil za ruku tenkrát jako Lukáš pusť mě prosím bolí to, nepustím nikdy tě už nepustím, já tě ale nechci pusť mě, fajn jak chceš když tě nemůžu mít já nebude tě mít nikdo dal mi pěstí do břicha hned sem se svalila na zem Luke s klukama to viděli tak běželi zamnou ale ho to neodradilo začal mi do břicha kopat i když sem si ho kryla rukama ty kreténe co to děláš je těhotná jestli se jí něco stane najdu si tě a zabiju, když ji nemůžu mít já nebude ji mít nikdo, zmiz mi z očí nebo tě zabiju už teď klekl si zamnou zatímco kluci se postarali o něj zlato bolí tě něco, břicho prosím udělej něco strašně to bolí, neboj se zavolám sanitku musíš do nemocnice, bráško pojď sem prosím, neboj sestřičko sem tu s tebou už se ti nic nestane, nechte ho být on za to nemůže, pššt nevysiluj se Lukáš přišel zpátky sanitka tu je za chvíli vydrž miláčku jestli se ti něco stane nebo tomu malýmu nikdy si to neodpustím, zhruba za pět minut dojela sanitka daly mě na nosítka prosím vás můžu jet s vámi?, jste její příbuzný, sem její snoubenec, dobře tak pojďte, sestřičko neboj běžíme hned za vámi, bráško hlavně opatrně ať ti nic není, neboj já budu v pořádku ale hlavně ty se nestresuj drž se. Zavřely sanitku a už sme jely pane doktore dejte mi prosím něco proti bolesti strašně to bolí, vydržte to slečno prosím ještě chvíli už budeme v nemocnici. Všechno se mi začalo motat zlato kolik ukazuju prstů čtyři sakra doktore něco se děje, do háje ztrácí vědomí jeďte rychleji.
Z pohledu Lukeho:
Pája ztrácela vědomí a já sem cítil že ji ztrácím miláčku prosím tě vydrž to nezavírej oči ale asi mě už neslyšela. Dojely sme do nemocnice běželi sme rychle na amulanci tam už na nás čekali dovnitř mě bohužel nepustily musel sem zůstat v čekárně zavolat sem Pepkovi kde sem ať ví kam jít řekli že už sou kousek od nemocnice hned tu budou. Měl sem strašný výčitky svědomí že sem ji nechal jít ven samotnou vždyť je těhotná nemůžu ji nikde nechat samotnou ona je moje vše došly děcka tak co je Páji víš něco?, ne nevím ztratila vědomí v sanitce tak snad bude v pořádku byl tam i Honza není se čemu divit všichni sme se o ni báli i o to malý. Po 15 minutách se otevřeli dveře vyšel doktor a za ním na lehátku ležela Pája někam ji vezly doktore co s ní je, je vyčerpaná dal sem jí prášky od bolesti a teď ji převážíme na pokoj, a bude v pořádku ona i dítě?, no doufejme že ano, můžu ji vidět, dnes už bohužel ne přijďte zítra po obědě nechte tu sestřičce vaše číslo a kdyby se něco dělo dáme vám vědět zatím pro ni nic jiného udělat nemůžu, děkuju vám pane doktore, nemáte za co nashledanou. Šel sem za sestřičkou dát ji číslo, vyšly sme ven z nemocnice byl sem na pokraji zhroucení za tu dobu co je semnou se jí toho stalo tolik. Kluci sebou měli flašku skoro plnou musel sem se napít pak byla skoro prázdná Luke neblázni, nech mě, brácho tím Páje nepomůžeš, tak co mám dělat, pojď jdeme do hotelu spát ráno moudřejší večera, po cestě si ale koupím ještě jednu flašku, dobře ale pojď. S ostatními sme se rozloučily taky šly domů. Dorazily sme na hotel i s dvěma flaškami kluci řekli že mě v tom nenechají šly sme na pokoj ke mně a Chrisovi. Spát sme šly až kolem šesté ráno.