Po koncertě sme jely domů byli sme všichni unavení, dojely sme a šly do kuchyně a tak byla tma , jen zapálený svíčky a tam nachystaná večeře Jak to? Dyť si byl pořád semnou. No víš někoho sem požádal aby to přichystal. Líbí? Je to úžasný strašně romantický vzala sem vázu abych do ní napustila vodu a dala do ní tu krásnou kytici růží. Sedla sem si a Luke nám nalil víno a podal talíře s jídlem a sedl si naproti mně. Tak na tenhle den? Na NEW ELEMENT a usmála se. Ťukly sme si trošku se napily a začly jíst, měli sme boloňský špagety. Jak sem jedla tak špagety začly lítat všude a já byla celá od omáčky a Luke se začal smát a došel zamnou a měla sem to v levým koutku rtu tak Luke mě tam políbil a tím zmizla i ta omáčka byl tak sladkej ten jeho úsměv byl vážně nezaplatitelnej. Dojedly sme dopily a energie byla tak napnutá že Luke to už nevydržel přímo vylítl ze židle a táhl mě do ložnice tam mě povalil na postel a začal mě vášnivě líbat ještě nikdy sem ho takhle neviděla byl nažhavený trochu nervózní možná se bál jestli ho neodmítnu jenže to se nedalo ho odmítnout. Byl tak něžnej ale i tak drsnej že to bylo tak úžasný že sem byla až ne v sedmým ale aspoň v desátým nebi. Sundal mi oblečení a já zase jemu, znovu se na mě vrhl byl tak nedočkavej, takže šlo samozřejmě dolů i spodní prádlo u mě se trochu zasekl že nemohl rozepnout podprsenku ale jindy se mu to nestává možná to bylo tím že byl hodně nervózní a třásly se mu ruky. Když už sme byli oba nazí tak mě začal hladit a líbat po celým těle a říkal mi jak sem úžasná a že mám nádherný tělo... Začal něžně ale po chvilce začal nabírat tempo a já se pod ním začala svíjet. Za chvilku sem převzala vedení a šla na něj teď zase chvilku já a dala sem mu pusu a začla na něm „hopsat" bylo to celkem dobrý jen mě začínala bolet ta noha a bolest byla až tak velká že sme museli přestat miláčku promiň ale to nejde já nemůžu noha mi to nedovolí promiň mrzí mě to. Oblíkla sem si triko kalhotky a tepláky sem vzala do ruky a utíkala do obýváku tam sem si je oblíkla a šla si zapálit na balkón. Asi tak po pěti minutách zamnou došel opatrně na mě sahal asi se bál jak budu reagovat, položil mi ruku na rameno Zlatíčko copak se stalo? Nic. Seš smutná a něco ti je. Víš před vaším koncertem sem měla jít na operaci jenže doktor mi odložil termín a teď se to projevuje když je ta noha unavená tak začne bolet a nevyberu si kdy to bude. A co pak s ní máš? Budou mi dělat plastiku kyčle předělávat štěpy z pánve do kyčle a mám kratší nohu takže mi ji budou i prodlužovat. Auu tak to může bolet. No ono už to bolí teď, promiň že sem to zkazila. Za to ty nemůžeš zlatíčko nic se neděje a už to je dobrý? ne bolí to pokud ti to nebude vadit půjdu si dát horkou vanu ať si to odpočine trochu a pak se můžem koukat na nějaký film. Dobře zlatíčko já ti půjdu napustit vanu a ty mezitím v klidu dokuř a já si tě tam pak odnesu a usmál se a šel. Za chvilku došel zlatíčko už to máš napuštěný můžu tě už odnýst? Jo taky už sem dokouřila. Tak pojď ty moje princezno a odnesl mě do koupelny a celou dobu se na mě usmíval jako sluníčko. Posadil mě na linku a vyslíkl mi tepláky kalhotky a nakonec i to triko. Zlati a vadilo by ti kdybych si tu vanu dal s tebou? asi jo že. Když seš na mě tak hodnej a odnesl sis mě sem tak můžeš a dala sem mu pusu já šla do vany a on se mezitím povyslíkal a lehl si za mě a já se na něj položila a jenom tak sme tam leželi a odpočívali nic sme neříkali ale zdá se že to nám obou nevadilo. Asi po hodině co už voda byla docela studená sme se šly oblíct já si dala jen kalhotky podprsenku a Lukyho dlouhý tričko, Luke si dal zase jen spodky a tepláky skoro sem po něm začala slintat. Sedly sme si do obýváku na gauč a pustily si "Zahulíme, uvidíme". Měla sem žízeň tak sem si šla dát pití Zlato chceš taky něco k pití? Jo prosímtě dáš mi sprite? Dobře hned to bude. Donesla sem mu to napily se a dívali se dál. Film už končil a já se vzbudila tak sme ši šly lehnout a spaly sme.