Profilde siyah gömlekliyim diye Kıraç olduğumu mu düşündün sen?
E tek siyah giyen o
Ayrıca derste yazma!Sen derstesin sen yazma!
Bak bak,
Oturuşa bak
Atmış ceketi üstüne sanki reis
Dur dur
Ya da mafyaHa ha ve ha
Hshhdhdhd
:)Dön önüne ya
Noktalama işareti kullanmadığın nadir anlardan biri :D
Ne var yani?
Ders matematik edebiyat değil!Tamam
Dön de dinle
Çatma kaşlarını da
Bak bak tipe bak
Şaştın kaldın
Hahshhshshs
Yüzün çok komiiik
Telefona bakmayı kes
Hoca fark edecek!!!
Beni sevdiğini bu kadar belli etmeGörüldü.
Noldu sinirlendin mi?
Bak interneti de kapatmış
:D***
Kardelen telefonunu çantasına attıktan sonra önüne döndü ve kollarını bağladı. Şu anda ona yazanla aynı sınıftaydı ama kim olduğunu bilmiyordu.
Son senesiydi ve aklının karışmasını da istemiyordu. Kendisine açık olursa da ona yazanla eğlendiği, iyi anlaştığı kesindi.
Yaman dersi anlatırken arkadaşının yüzündeki ifadeyi fark etmiş ama derse devam etmişti. Tahtaya bir soru yazıp öğrencilere döndüğünde birini kaldırmak istedi. Hızlıca sınıfı tararken arkadaşının Kardelen'i göstermesi ile ona döndü. Torpil yapmış olacaktı ama daha tam olarak öğretmen değildi.
Kardelen rahat yerinden kalkıp soruya baktı. İçinden kardeşinin yaptığı gibi soruya 'Senin sorunun ne?' dedi. Gülmemek için kendini zorluyordu.
Yaman'ın yardımıyla soruyu çözdüğünde sınıfa baktı. Kıraç kendisine bakıyordu, Çağatay ise telefona... Derin nefes alarak yerine oturdu. 'Derslerine odaklan.' dedi kendi kendine, 'Son üç ay.'
***
Üç ay kaldı sınava...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tahta Cezası *Texting* #F#
Short Story*Kitap Kapağı*-*@Rahimemine *Kafa dağıtmak için yazıyorum..! * Wattpadde 'Tahta Cezası' adlı ilk kurgudur. #FİNAL# Öhöm öhöm! Öhöm öhöm mü? Cidden mi? * Yayımlanma Tarihi: 2 Mart...