Kardelen, şaşkınca Mısra'ya bakıyordu. Mısra ablasına, abisine ve tanımadığı adama baktı. Babası istemediği için abisiyle görüşmüyordu ama anlaşılan Kardelen görüşüyordu.
"Bu adamla ne işin var senin abla?"
Kardelen, Alp'e baktı. Abisinden 'bu adam' diye bahsedilmesi kendisini sinir etmişti ama abisine pek dokunmuş gibi durmuyordu.
"Bu adam dediğin bizim abimiz!"
"Babamın istemediği izin vermediği kişilerle konuşmam ben. Benim hiçbir şeyim o. Tıpkı sende de olduğu gibi! Değil mi abla?"
Kardelen ağırlığını sağ ayağına verdi ve "Yoo, benim öz mü öz abim!" dedi.
"Peki, öyle olsun. Babam bilir bunu. Diğeri kim?"
"Sen neden bura geldin?"
Mısra tek kaşını kaldırdı. 'Öyle mi?' der gibi baktığında Kardelen ellerini bağladı ve dümdüz baktı. Alp ve Kıraç ne olduğunu anlamazken kızlar arasından sessiz bir savaş geçiyordu.
"Annem burada. Bana da elbise bakacağız." diyen Mısra kaybetti savaşı. Kardelen başını ağır ağır salladı. Mısra ellerini kotunun ön ceplerine koydu. Serseri tavrıyla Kıraç'ı başıyla gösterdi. Sonra sorarcasına göz kırptı.
"Seni ilgilendirmez!"
Mısra gülümsedi ve "Peki." dedi. Topukları üstünde dönüp annesinin yanına gitmeye başladı. Elbette ki annesine söyleyecekti. Bunu hem Mısra hem de Kardelen çok iyi biliyordu.
"Ben üstümü değiştirip geliyorum." diyerek hızla kabine girdi.
"Sen bir şey anladın mı?" diye sordu Kıraç. Alp başını iki yana salladı ve "Kızları anlamak gerçekten zor." dedi.
"Fazlasıyla."
"Ben Alp."
"Ben de Kıraç. Memnun oldum."
Alp başını salladı ve kardeşini beklemeye başladı. Aslında kardeşinin mutlu olmasını istiyordu. Ama onu iki gün sonra bırakıp üzecek birini istemiyordu. Yaşı küçüktü. İleride pişman olabilecek herhangi bir şey yapmasını engellemek istiyordu.
Kardelen kabinden çıktığında ikilinin bakışları ona döndü. Abisine dönüp "Sen burayı nasıl buldun abi?" diye sordu.
"Konumuz bu mu? Yürü hadi. Annenlerin yanına git."
"Hayır."
"Ne demek hayır?"
"Ben mi öğreteyim bu saatten sonra. Herkes de gelip bana atar gider yapıyor. Ne haliniz varsa görün." dedikten sonra hızla uzaklaştı Kardelen. Mısra'yı bulmaya gitmişti ama onu annesinin yanında gördü. Artık her şey için çok geçti.
***
Geçenlerde okulda İngilizce öğretmenliği stajı gören birinin isminin Kardelen olduğunu öğrenmem :oŞok üstüne şok...
:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tahta Cezası *Texting* #F#
Short Story*Kitap Kapağı*-*@Rahimemine *Kafa dağıtmak için yazıyorum..! * Wattpadde 'Tahta Cezası' adlı ilk kurgudur. #FİNAL# Öhöm öhöm! Öhöm öhöm mü? Cidden mi? * Yayımlanma Tarihi: 2 Mart...