Hadi ama
Kaçacak mısın cidden?Kaçmıyorum ben!
Pekala, o zaman yanıma gel
Hayır!
Sakın bir şey yazma!Bu kişiyi engellediniz.
Hey,
Şaka?
Cidden mi?
Tek tik ne lan!***
Kardelen, yazanı bir yandan merak etse de alışmaktan, kapılmaktan korkuyordu. Ne yapacağını bilemiyordu. Derin bir nefes aldı ve önündeki soruya baktı. Teneffüsteydi ve bir hoca bulabilirdi. Sınıftan çıkıp koridorda gezerken Kıraç ve Çağatay'ı gördü. Test kitabını sıkıp yürümeye devam etti. İkisinden biri olabilirdi ya da Yaman!
Öğretmenler odasının kapısından baktı ve geri döndü. Gözü tekrar Kıraç ve Çağatay'ı bulduğunda soruya baktı. Onlara sorabilirdi. Sonuçta onlar da matematik öğretmeniydi. Bir cesaret yanlarına gitti.Kıraç ve Çağatay yanlarına gelen Kardelen'le bakışlarını ona çevirdiler. Kardelen soruyu gösterip "Şu soruya bakar mısınız?" dedi.
Çağatay soruya baktı ve elini açtı Kardelen'e doğru. Kardelen kalemi hızla verdi ve bakmaya başladı. Çağatay soruyu çözerken Kıraç telefonla ilgilenmeye başladı. Kardelen ikisine de kısa ama dikkatli bir şekilde baktı. Çağatay soruyu çözerken yanındaki kızın bakışlarını fark etti.
"Basit bir üçgen sorusu, kuralı unutmuş olmalısın." dedi Çağatay. Kardelen yaptığına baktığında gülümsedi ve "Evet, unutmuşum. Teşekkür ederim hocam." dedi. Çağatay'ın yüzünün tuhaf bir hal aldığını fark etti ve soru sorar gibi baktı. Test kitabının eline tutuşturulmasıyla geri sınıfına döndü.
Aklındaki tek soru kendisine yazanın Çağatay olup olamayacağı idi.
***
Sizce Çağatay mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tahta Cezası *Texting* #F#
Kurzgeschichten*Kitap Kapağı*-*@Rahimemine *Kafa dağıtmak için yazıyorum..! * Wattpadde 'Tahta Cezası' adlı ilk kurgudur. #FİNAL# Öhöm öhöm! Öhöm öhöm mü? Cidden mi? * Yayımlanma Tarihi: 2 Mart...