53

1K 88 4
                                    

Kıraç
Kaçırsana beni

Hahshhshd
Hatunum
Yoruldun mu?

Yorulmak ne demek ya?
Bir kere oturmadım
Tam iki saat yirmi yedi dakika oldu
Nolur yeter
Lütfen

Tamam tamam
Aşağı in arka kapıdan çıkarız

Şükürler olsun
Geliyorum

***

Kardelen, mavi elbisesinin eteğini tutarak zıplaya zıplaya indi. Kıraç'ı görür görmez ise gülümseyip kollarını boynuna dolayıverdi.

Kıraç gülüp Kardelen'in belinden tutup etrafında döndürdü. Kardelen de gülerken hızla el ele dışarı çıktılar. Yürüyerek eve doğru yol aldılar.

Kardelen'in aklına yine askerlik gelince yüzü düştü. Tabi ki gitmesini istiyordu ama onun için korkuyordu. Güvenli bir yer çıkmasını istemesi onu bencil biri yapar mıydı?

Altı ay... Çok da uzun değildi. Ya da Kardelen kendini böyle avutuyordu.

Kıraç, Kardelen'in yüzünün düştüğünü fark eder etmez "Kardelen'im, noldu?" dedi.

"Bir şey yok."

"Bana yalan söyleme."

"Sadece... Askerlikte güvenli bir yer çıkmasını istiyorum. Bu beni bencil yapar mı?"

Kıraç durduğunda Kardelen de durdu. Birbirlerine döndüklerinde ise Kıraç aradaki mesafeyi sıfıra indirip Kardelen'e sarıldı.

"Hayır tabi ki. Ama gitmek zorundayım. Yine mesajlaşırız. Bunca zaman bekledikten sonra biraz daha bekleriz. Hem sayılı gün çabuk geçermiş."

"Öyle, baksana daha dün yazmıştın. Şimdi evliyiz. Aslında yarı evli sayılırız."

"Hâlâ soyadın Arkın değil."

"Resmiyette."

"Dini nikah her şey değil Kardelen. İstediğimizi yapamayız."

"Biliyorum yaa. Allah Allah."

"Hadi gidelim."

Yarım saat sonunda eve geçtiklerinde sessizce odalarına geçtiler. Kıraç'ın annesi ve babası uyuduğundan rahatsız etmek istememişlerdi.

Kıraç'ın tek kişilik yatağı kaldırılmış çift kişilik yatak alınmıştı. Kardelen kendini yatağa bıraktı hemen. Gözünü de kapattı. Kıraç da yorulmuştu. Üstündeki tişörtü çıkardığında yenisini alıp giydi. Kardelen'in gözünün hâlâ kapalı olduğunu gördüğünde yanına gidip kaldırdı. Kardelen eşarbını çıkarıp saçlarını saldığında Kıraç'ın dizine yattı.

"Hadi ama. Kalk değiştir üstünü Kardelen."

"Kıraç yaaa. Uykum var."

"Benim de ama böyle yatamazsın."

"İyi."

"Ben su içeceğim sen de ister misin?" dedi Kıraç. Kardelen kalkıp başını iki yana salladı. Kıraç gittiğinde içinden "Çok şükür Allah'ım." dedi.

Tahta Cezası *Texting* #F#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin