Buğlem oturma grubunda olan üçlünün yanına gitti. Dördüncü koltuğa da kendisi oturduğunda hepsinin bakışı ona döndü. Sağ bacağını stresten sallarken ne diyeceğini bilemez haldeydi.
"Ne oldu?" diye soran Çağatay'dı.
"Şey. Ben Kardelen hakkında bir şeyler söyleyecektim de."
"Dur sen dur. Senin yerine ben söylerim."
Kahverengi şallı kızı gören genç adam şaşırdı. Buğlem sinirle ayağa kalktığında "Harika, işin yok mu senin?" diye sordu.
"Var, olmaz olur mu hiç? Ama galiba sizin işiniz yok."
"Kes sesini Harika!"
"Niye? Arkadaşının ne yaptığını bilmesin mi Kıraç Hoca?"
Buğlem hiç şaşırmadı ama Kıraç şaşırdı. Bu kız nereden biliyordu ki?
"Sen beni salak mı sanıyorsun Buğlem? Yine sınav senesi yine biri ve yine Kardelen! Şaşırdık mı hayır!"
"Ne istiyorsun Harika?" diyerekten Harika'ya birkaç adım attı. Tam karşısında durdu. Çağatay, Yaman ve Kıraç ne olduğunu bilmiyorlardı ama çok merak ediyorlardı. En çok da Kıraç.
"Bir şey istemiyorum. Sadece birinin hayatını kurtarmaya çalışıyorum. Kardelen zehirli bir ok gibi. Vurduğunu öldürüyor."
Harika'nın söylediği sözlerle Kıraç şaşırdı. Ne demek istediğini anlamamıştı ama ona inanmayacağı kesindi. Sınıfta dedikodusunu yapan kıza güvenemezdi.
"Biraz daha konuşursan-" diye söze başlayan Buğlem'i Harika susturdu. "Ne yaparsın?"
Kıraç'a dönüp konuşmasına devam etti.
"Neden Kardelen sadece bununla arkadaş? Hiç düşündünüz mü? Neden yalnız? Gerçi yalnız olmasına şaşırmamak lazım. Kendi ailesi bile istemedi. İki yıl buradaki yurtta kaldı. Ayda bir eve gidiyordu. Onda da dayısının evine falan gidiyordu."
"Harika sus!"
"Bunca sene sustum da ne oldu? Annesi babası da Kardelen yüzünden boşanmadı mı!? Ne annesi istedi velayetini ne babası, sonra mecburen annesi aldı. Psikoloğa gitti sürekli. Konuşmayınca geri aldılar. İntihar edebilir demedi mi psikolog? Canına kıyabilir demedi mi? İlaç almadı mı? Sen de yalan söylemedin mi ona? Ailen gelecek dedin ama kendi abini aradın. Çünkü ikimiz de biliyoruz. Ailesini gelmeyecek. Kendi kardeşleri bile işi düştüğünde arıyor Kardelen'i. Anlayın artık. Kardelen sorunlu!"
Harika'nın son sözlerinden sonra yere bir şeyin düşme sesi geldi. Herkes Harika'nın arkasına baktığında Kardelen'i gördü. Kardelen elindeki kırık telefonunu düşürmüştü. Zaten kırık olan telefonu paramparça oldu.
Kardelen'in yüzü sabitti ama gözyaşları akıp gidiyordu. Harika onu görünce şaşırdı sonra arkasına baktı. Kıraç'ın Kardelen'e baktığını gördüğünde "Hiç bakmayın hocam. Yine aynı şeyler olacak. Olan size olur." dedi. Kardelen'in yanından geçip gitti.
Kardelen bomboş gözlerle bakıyordu. Sonra başını eğdi. Öylece eğme değildi bu. Kabullenişti. Yenilmenin sessiz hüznüydü. Ve belki de haykırış. 'Ben istemedim.' diye bağırıyordu ama kimse duymuyordu.
***
Aklımda sürekli değişiyor kurgu. Ne yapsam, bilmiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tahta Cezası *Texting* #F#
Short Story*Kitap Kapağı*-*@Rahimemine *Kafa dağıtmak için yazıyorum..! * Wattpadde 'Tahta Cezası' adlı ilk kurgudur. #FİNAL# Öhöm öhöm! Öhöm öhöm mü? Cidden mi? * Yayımlanma Tarihi: 2 Mart...