Bir yazdın başka yazmadın
İkna edebildin mi bari?Hayır,
İkna olmadı.Tüh bee
Neyse ki yarın pzt ;)Pazartesi olmasın o?
Kısaltma işte :'
Pek kısaltma kullanmam da ben
Belli
Uzun uzun yazıyorsunSende uzun yazıyorsun?
Evet :)
Neyse.
Ne yapıyorsun?
Oturuyorum,
Tek başımaNeden tek başınasın?
Bir şey mi oldu?Hayır :(
Aslındaa
Neyse yaa boş verKardelen
Seni dinlerim
Yargılamam
Yardımcı olurum
Yeter ki içine atma
Yalnız değilsinGörüldü.
***
Kardelen, gondolda olan kardeşlerine ve onların arkadaşlarına baktı. Annesi onu da kardeşleriyle göndermişti. Daha doğrusu kardeşleri teklif etmişti. Annesi de 'Git.' deyince gitmişti. Gondola bir defa binmişti ama çok korktuğundan ikinciye binmiyordu. Ruhunu teslim ettiğini sanmıştı ve bu onun için fazlaydı. Her şeyi içine atan biri için çok fazlaydı.
Kardelen, kendisine yazanın kim olduğunu merak ediyordu. Kardelen'in daha önce hiç sevgilisi ya da konuştuğu olmamıştı. Toy kalbi çabuk kapılıyordu. Bunun farkında değildi. İstemiyordu ama gençliği kendini belli ediyordu.
Üç tane sayısalcı vardı. Kabul etmeliydi ki üçü de iyi kalpli, çekiciydi. Sevgili yapmak isteseler çok kolay yapardı. Belki de vardı. Üç isim aklında dönüp duruyordu: Çağatay, Kıraç ve Yaman.
Kardelen kardeşlerinin yanına gelmesiyle oturduğu yerden kalktı. Daha fazla düşünmek istemiyordu. İçindeki kalabalık düşünce topluluğu gittikçe artıyordu. Arttıkça stres ve siniri de artıyordu. Çıkmaz bir sokağa girmiş gibiydi sınav senesinde...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tahta Cezası *Texting* #F#
Short Story*Kitap Kapağı*-*@Rahimemine *Kafa dağıtmak için yazıyorum..! * Wattpadde 'Tahta Cezası' adlı ilk kurgudur. #FİNAL# Öhöm öhöm! Öhöm öhöm mü? Cidden mi? * Yayımlanma Tarihi: 2 Mart...