23

1.9K 163 7
                                    

Kardelen, revirde uzanırken midesinin bulanması ile hemen tuvalete gitti. Geri çıktığında karşısında Buğlem'i gördü.

"Aileni aradılar. Geliyorlarmış."

Uzandığı koltuğa oturdu ve derin bir of çekti. Gözleri tekrar dolu dolu olurken "Ne oldu Kardelen? Niye konuşmuyorsun benimle?" diye sordu Buğlem. Kardelen omzunu silkti ve ayağa kalktı. Beraber yurttan çıkıp okula girdiler. Kardelen girişte Yaman, Kıraç ve Çağatay üçlüsünü gördü.

Ellerini cebine sokup sıktı. Merdivenlere gelmeden tam üçlü stajyerlerin yanında Buğlem "Gel sana bi kahve ısmarlayayım, kendine gelirsin." dedi.

Kardelen başını iki yana salladığında Buğlem kolundan tutup "Ne inatçısın be, yürü hadi." dedi. Zorla kantine giderken üçlünün önceden gittiğini gördü.

Yaman, arkadaşına baktığında elinde telefonunu çevirdiğini gördü. Kardelen'in böyle olmasında arkadaşının da payı olduğunu düşünüyordu ama ispatlayamazdı. İçinden geçeni söylemeye karar verdi. "Abi, kızın bu halde olmasında senin suçun yok di mi?"

Telefonu elinde durdurup bakışlarını Yaman'a çevirdi. "Ne saçmalıyorsun sen? Olamaz." diye sinirle söylendi.

"Gelmeyen oydu zaten. Benim suçum mu şimdi?" dedikten sonra bakışlarını karşısındaki kıza çevirdi. Önündeki kahveye bakıyordu. Başındaki siyah şalı, siyah tuniği, etek pantolonu ve ayakkabısıyla sanki yas tutuyordu. Arkadaşına dönüp bir şeyler söylediğinde kantinde Buğlem'in sesi yankılandı. "NE!?"

Buğlem'in ani hareketi ile kahve dökülürken ikisi de geri çekildi. Kardelen arkadaşına bakıp kaşlarını kaldırdı. Buğlem gülümseyip "Pardon, şey... Ben yenisini alırım." dedi.

Kardelen başını iki yana salladı ve geri oturdu. Kantin kapısından giren rehberlik öğretmeni Cansu'yu gördüğünde omuzlarını düşürdü. Bir ton sınav hakkında konuşma yapacaktı kesin.

Genç adamın dikkatli bakışları Kardelen'in üstündeydi. Büyük ihtimalle Buğlem'e gizliden yazma olayını anlatmıştı. O yüzden de fazla tepki vermişti. Öğretmenin Buğlem ve Kardelen'in yanına gitmesiyle kızlar ayaklandı. Buğlem kantinden çıkarken üçlüye bakmıştı. Bu da genç adamın düşüncesini kanıtlıyordu.

Kardelen yarım saat kadar hocanın konuşmasını dinledi ama kendisi hiç konuşmadı. Sınav heyecanı ve stresiyle alakalı bir sürü şey dinledikten sonra kendi sınıfına gitti. Ne yazık ki dersleri matematikti. Yani o sınıfta olacaktı. Derin bir nefes alıp sınıfına girdi. Yerine geçtiğinde başını direkt olarak sıraya gömdü.

***

Nasılsın?
Yazmamam gerek değil mi?
Sevgime saygısı bile olmayan,
Bencil birisin sen sonuçta
Ama kalbe söz geçmiyor
Seni merak ediyorum :')
İyi olduğunu görmek istiyorum
Önümdeki kızlardan biri senin için şey dedi
İlgi toplamak için yapmıyorsa ben de bir şey bilmiyorum dedi.
Ah, doğru ya
Telefonu kırmıştın
Aferin sana
Bravo yani

Tahta Cezası *Texting* #F#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin