51

1K 98 33
                                    

Kıraaaaç
Kıraaaaaç

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor
Lütfen daha sonra tekrar denemeyiniz

Kıraç!

Söyle hatunum

Neredesin sen?
Sabah bir kalktım yoksun

Sana sürprizim vardı ya
Mersin'e gitmeden önce yapacaktım
Ama olmadı
Ben de bugün yapayım dedim

Kıraç ya
Yakında üniversite başlayacak
Ne gerek var
Beraber olalım yeter

Bence de yeter
Zaten küçük bir şey hatunum

Peki
Ama ne yaparsan yap benim için çok özel

Seni seviyorum hatunum

Ben de seni seviyorum Kıraç'ım

Hadi sen de hazırlan

Nasıl bir şey giyeyim?
Nereye götüreceksin?

Sürpriz
Ama rahat ol

Etek giysem olur mu?

Olur gibi
Bilemiyorum

Etek pantolon giyeceğim

Peki
Sen bilirsin hatunum

Hatunum demen bana garip geliyo
Hatun sanki daha büyüklere denir gibi

Ne alaka ya
Neyse hadi in

Sen hep yolda benimle mi konuşuyorsun?
Çok tehlikeli

Seni bekliyorum güzelim.

***

Kardelen, merdivenlerden ikişer ikişer indiğinde apartmanın çıkışında Kıraç'ı gördü. Gidip yanağından öpüp beline sarıldı.

"Her gün böyle karşılanmak isterim hatun."

"Sen iste yeter."

"Hadi, seni kaçırıyorum."

Araba yolculuğunun sonunda Kardelen kendini yeşillik bir alanda buldu. Bir su sesi geliyordu ama nereden olduğunu bilmiyordu. Etrafına merakla baktığında Kıraç'ın gülüşünü duydu.

"Az ileride şelale var. Burası da piknik alanı. Aileler gelip piknik yapar."

"Çok güzel. Şelaleye gidelim önce."

"Tamam."

El ele şelaleye gittiklerinde Kardelen gördüğü manzaraya hayran kalmıştı. Bunu dile getirdiğinde Kıraç "Bence de." dedi. Kardelen Kıraç'a baktığında şelaleye değil kendisine bakmasını bekliyordu.

"Filmlerde böyle sahnelerde erkek hep kıza bakardı."

"Senin de dediğin gibi filmlerde," dedi ve Kardelen'in beline kolunu dolayıp devam etti. "Ama sen tüm manzaraları kıskandıracak derecede güzelsin."

Kardelen de Kıraç'ın boynuna kollarını sardığında "Öyle miymişim?" dedi. Kimsenin olmamasından dolayı bu kadar rahattı.

"Öyle."

Kıraç Kardelen'e doğru eğildiğinde Kardelen bakışlarını kaçırdı. Yanağında hissettiği baskının ardından "Sen istemeden asla!" diyen Kıraç'la utandı.

"Hımm."

"Sen utandığında hep 'Hımm.' diyorsun."

"Hiçte bile!"

"Emin misin?" diyerek daha da yaklaştı Kıraç. Kardelen "Hımm." diye mırıltı çıkardığında Kıraç kocaman bir kahkaha attı. Kardelen, başını eşinin göğsüne yaslayıp yere baktığında toprağın ne kadar güzel olduğunu düşündü. Gerçekten çok güzel rengi vardı. Yaradan ne güzel de yaratmıştı.

"Utandın mı sen?"

"Hımm."

Kardelen bilerek mırıltı çıkardığında belindeki eller sıklaştı. Birden ayakları yerden kesildiğinde Kıraç'a baktı. Belinden tutup kaldırmıştı. Şu anda kocasına üstten bakıyordu. Bir anlık deli cesaretiyle başını gökyüzüne kaldırıp bağırdı.

"Duymayan kalmasın! Ben Kıraç Arkın'ı çok seviyorum."

Tahta Cezası *Texting* #F#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin