İmkansızlıkları yaşamak mıdır sevmek, Yoksa severken imkansız mıdır yaşayabilmek ? Zor mudur gözlerine bakarken sevgiyi görmek, Yoksa sevgi midir gözlerindeki tek gerçek ? Kolay mıdır bir anda vazgeçip gitmek, yoksa gitmekten vazgeçip sevmek mi gerek ?...
Bölüm 31~
" Hadi çok işimiz var daha "
" Temizlik bitti mi ? "
" Ya yeter valla canım çıktı. Sadece evlensek geçsek olmaz mı ? "
" Olmaz Almira sus " dedi liva.
" Bıktım "
" Saat kaç ? " dedim. Sandalyeye kurulurken.
" Ohh sen var ya kaytar ? " dedi Lidya gülerek. Kolumda dikiş olduğu için elimi sıcak sudan soğuk suya sokmuyorlardı. Bu canımı sıksa da canımı yakmasından iyiydi en azından.
" Lidya. Seni de şimdi hadi işin ucundan tut. Hayır biz geliniz. Yine de biz çalışıyoruz " dedi Almira.
Rana teyze mutfağa geldi hızla. Sabah miral' ona izin vermişti. Akşamında burda olmasını da söylemeyi ihmal etmemişti.
" Rana sultan bizi kurtarmaya mı geldin "
" Kızım ? Sakin olun. ve siz gidin hazırlanmaya "
" Olmaz ! " dedi liva heyecanla. " Yetişemeyiz "
" Kalk liva.! " dedim itinayla. Zaten saçlarını yaptırarak gelmişlerdi. Elbiselerini giyecek makyaj yapacaklardı. Neyin yetişememesiydi bu.
" Yetişemeyiz "
" Biraz daha böyle konuşursan pimajayla çıkacaksın müstakbel kocanın yanına abla " dedi Almira. Bu dediğiyle hepimiz kahkaha atarken bende bir müddet sonra bu şekilde olacaktım. hatta 5 ay sonra. Kizlar salondan çıktığında bende çıktım. Onlar hazırlanırken odama girmiştim. Arkamdan bana sarılan miralla kalbimi tutarak ona döndüm.
" Ne yapıyorsun insan haber verir ? "
" Haber verirsem sürprizi kaçar ? " dedi miral' gülümserken. "ayrıca ne var iki ay sonra karım olacaksın "
" Resmi nikahlıyı ertelesek de ama imam nikahını kıysak mi sevgili kocam ? " dedim gülerken. Afalladı.
" Sen ciddi misin ? "
" Gayet de ciddiyim. Sanırım anne olmak istiyorum. Resmi nikahı bebeğimiz olunca da gerçekleştirebiliriz "
" Arıyorum o halde. İmam nikahı kıyılsın "
" İstemeyi hallettikten hemen sonra. "
" Nasıl istersen müstakbel karım "
5 ay sonra:
" Eli karnında "
" Ayy çok heyecanlı teyze mi oluyorum "
" Tabiki de miya "
" Evleneceğim gün teyze oluyorum "
gelinliğimi giymeye çabalarken bir yandan liva ve almiranın hamilelikleri hakkında konuşuyorduk. Miral' ile tüm korkularımı yendim. Bugün babam da gelecek kardeşlerim de düğünde olacaktı. kuşağımı bağlamaya çalışırken odanın kapısı çalındı.
" Bu görev benimdi? " dedi babam içeriye girerken.
" Tabiki senin " dedim hemen.
Kuşağımı bağlayıp sarıldı. Gözlerim dolu dolu olmuştu ama yine de ağlamamak için kendimi tutuyordum. Makyajım akacaktı yoksa.
" Bunu bana yaşattığın için çok mutluyum güzel kızım. Annenin bizi izlediğini biliyorum. Emin ol oda bunu çok isterdi "
" Annem miralı bilerek gönderdi baba. Beni ölmeden önce ona emanet etmiş. şimdi emanet edildiğim adamla evleniyorum " dedim tebessümle.
" Damadımın seni üzmeyeceğine eminim "
" Bende eminim baba "
" Hadi o zaman. Damadım aşağıda seni bekliyor. Fazlasıyla heyecanlı. kalpten götürmeyelim düğün gününde "
Gülümsedim oda aynı şekilde karşılık verdi. Koluna girerek aşağıya indiğimde miral' gözlerini büyülenmişcesine bana dikmişti. Bugün doğum günümde ve doğum günümde evli bir kadın olacaktım. Babamın kolundan çıktığımda mina ve Sertal doğrudan kız kardeşine bakıyordu. Simayve Eyüp de buradaydı. Herkes buradaydı. miralın annesi yanıma gelip bana sarıldığında bende karşılık verdim.
" Miralın kalbini kazanmak zahmetli iştir " dedi gülerek. " Ama ilk defa bu kadar mutlu görüyorum babası öldüğünden beri teşekkür ederim "
" Ben teşekkür ederim böyle bir evlat yetiştirip karısı olma şerefini bana sunduğunuz için " gülümsememe karşılık verdi. miralın koluna girip dışarıya çıktık. Nikahımızın olacağı yere vardığımızda masaya otururken şahitlerimiz de oturdu.
cenk ve livaydı nikah şahidimiz. Nikah memuru hızlı bir geçişle sorduğunda
" Evettt " dedik sırayla. O ise " sonsuza dek " dedi. imzamızı attık ve elim karnıma gitti. Hızla midemdeki bulantı boğazıma kadar uzandı. Nikah memuru ayrılırken kendimi de lavaboya atmıştım. Bişey de yememiştim fakat inanılmaz şekilde midem bulamıyordu. Su halinde çıkardım. Miral' da yanımda belirdiğinde saçlarımı bir yana topladı. Kendimi toparladıktan hemen sonra elimden tuttu.
" Bu da ne? Yarın doktora gideceğiz hemen "
" Önemli bişey yok ufak bir mide bulantısı. Hadi dönelim aşağıya kocam " dedim tebessümle.
" Yarın hastaneye gideceğiz sevgilim itiraz yok "
" Tamam " diye mırıldandığımda tekrar bulunduğumuz yere gelmiştik. Abim bana bakarken mutluydu. Mina ise gözlerini sanki birinden alamıyor gibi devamlı birine bakıyordu. Gözlerimi baktığı yere çevirdiğimde siyah takım giymiş güneş gözlüklerini takmış daha önce görmediğim birini görmüştüm. Lidya bana sarıldığında ona geri döndüm.
" Hayatımıza renk kattın hoşgeldin yenge "
" Görümcem ! " dedim mutlulukla.
sırayla tebrik ediyorlardı.
" Gelin oldun gidiyorsun ! " dedi liva dalga geçerek.
" Teyzem ne diyo bu ? " dedim elimi karnına yerleştirip tebessüm ederken.
" Miya o daha 1 haftalık ! " dedi yaptığım şeyi anlamazcasına. Kahkaha attı. Bende tebessümle karşılık verdim.
" Seni hiç sevmemiştim başta. Kız kardeşimi koruyacağını düşünmemiştim. " Abim miralın tam önünde durduğunda bunu demişti.
" Ama beni yanılttın. Ona sahip çıktın " dedi. " Onu hep koru. ve hiç üzme olur mu ? Geç buldum ama ömrüm boyunca arkasındayım bilesin " dedi.
Abim de evlenmişti. Karşılaştığımız gün zaten nişanlıydı. Eşi Ester de yanımıza geldiğinde bana sarıldı.
" Canımdan kıymetli o benim için. Onu hiç üzmem sözüm sözdür" dedi miral' abime bakarken.
Bölüm sonu. ♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Emanetim
Short Storyacılarına yenilmemek için direnen genç bir kız... ve emanetine sahip çıkan genç bir adam.. Miya şahin ve miral akdemir...