part 47

320 18 2
                                    

"לו, קארה הזמינה אותנו לארוחת צהריים איתה ועם קנדל, אתה רוצה ללכת או שאני צריך להגיד לה שיש לנו תוכניות עם החבר'ה האחרים?" שאל הארי כשלואי סיים לנקות את דלפק הקבלה בחנות התקליטים.

"אהמ, בסדר. אני מניח שזה בסדר." לואי הנהן, והוא ידע שהוא היה ברור מדי על כך שהוא לא ממש אוהב את זה.

הארי נאנח, "בייב, אנחנו לא צריכים ללכת אם אתה לא רוצה." הוא אחז בידיו הקטנות של לואי, "אני יודע איך קנדל, אבל זה לא משנה יותר, כי יש לי אותך."

לואי הנהן, "היא ברורה מדי, ואני לא רוצה לשבת שם ולראות אותה מעיפה את עצמה עלייך." הוא השפיל את מבטו אל הידיים שלהם.

"גם אני לא רוצה שהיא תעשה את זה, אז בוא נעשה עסקה - בכל פעם שהיא מנסה לעשות מהלך או כל דבר שהוא יותר ידידותי, אני נצמד אליך במיוחד."

הארי הרים את ידיו כדי לנשק את פרקי האצבעות שלו.

"אתה כבר לא?" לואי התחצף, הארי הרים את גבותיו לעברו ונשך בשובבות את אצבעותיו, מה שגרם לו לצחקק ולמשוך את ידיו לאחור.

~

"היי !" קארה חייכה כשחיבקה את השניים, "אני יודעת שהתראינו רק אתמול אבל אתם הזוג האהוב עליי בעולם ואני מתרגשת. אל תאשימו אותי."

לואי הסמיק למשמע דבריה, הארי הצמיד אותו לצידו ונישק את מצחו.

"היי, הארי." קנדל חייכה אליו, היא חיבקה אותו, ואז הסתובבה לתת חיבוק גם ללואי. היא לא רצתה שהם יחשדו.

"בואו ניכנס, כן? השגתי לנו שולחן מאחור." קארה חייכה, כל הארבעה הלכנו למארחת שהובילה אותם לשולחן שלהם וחילקה תפריטים.

"אתה רוצה לאכול ארוחה ביחד?" הארי שאל את לואי, הוא הנהן ופנה חזרה לתפריט, "מה בא לך להזמין?"

"לא ממש אכפת לי, אתה יכול לבחור את זה בעצמך." הארי אמר, כשהרגיש שמשהו נוגע ברגל שלו.

הוא קפץ קלות, מביט מתחת לשולחן וראה את כף רגלה של קנדל מתחככת מעלה ומטה את השוק שלו.

הוא הרים את מבטו לעברה, אמר "תעצרי", היא רק ציחקקה לעצמה לפני שחזרה לתפריט. (זונה, ה.מ)

"חשבתי על זה," לואי הצביע על ארוחה בתפריט, "מה אתה חושב?"

"אני חושב שזו בחירה טובה." הארי חייך וכרך את זרועו סביב כתפיו של לואי, מקרב אותו כדי לנשק את לחיו.

לואי ידע מה זה אומר, אז הוא התכרבל קצת יותר לתוכו עם חיוך על פניו.

מלצר ניגש אליהם בחיוך, "שלום, אני וויל ואני אהיה המלצר שלך. אתם מוכנים להזמין?"

הארבעה הנהנו ואמרו לו את ההזמנות שלהם, הוא רשם את זה, "בסדר, האוכל שלכם יהיה מוכן עוד מעט." הוא חייך אליהם חיוך אחרון לפני שהסתלק.

A model and a fan-Larry /מתורגםWhere stories live. Discover now