part 84

263 19 1
                                    

"לו? בייבי תתעורר, זה רק לכמה שניות ואז אתה יכול לחזור לישון." לואי התעורר, הוא נאנק ודשדש סביבו, "מה השעה?"

"חמש בבוקר אני צריך ללכת לצילומים של שלושה ימים, זוכר?" הארי אמר, "רק רציתי לנשק אותך להתראות, אני אראה אותך בעוד שלושה ימים."

לואי הנהן והושיט את זרועותיו החוצה כדי שהארי יחבק אותו, הארי ציחקק ורכן כלפי מטה כדי לחבק אותו, והצמיד כמה נשיקות ללחיו.

הוא נסוג לאחור כדי לנקר את שפתיו, "אוהב אותך."

"אוהב אותך גם." לואי מלמל בעייפות, משתעל מעט ומרחרח.

הארי ניקר את שפתיו פעם נוספת וחיבק אותו, "אני צריך ללכת עכשיו, בסדר? אני אתקשר אליך בצהריים." לואי הנהן והושיט יד עיוור לנשק אותו שוב, שפתיו נוחתות על זווית שפתיו.

הארי צחק בשקט ונישק אותו פעם נוספת לפני שקם, קרא פעם אחרונה 'אני אוהב אותך' ללואי, וחייך בדרכו החוצה כשלואי קרא 'גם אני אוהב אותך' בחזרה בעייפות.

~

לואי התעורר כעבור כמה שעות לראשו הולם ואפו סתום, גרונו הרגיש כואב והבטנו התעוורה. הוא נאנק והסתובב במיטה, לפתע נאנק את השינוי הפתאומי בעמדה.

הוא קפץ מהמיטה ורץ לשירותים והקיא אל האסלה. הוא נשם נשימה עמוקה ונשען לאחור על עקביו, ידיו אוחזות במושב האסלה.

הוא הקיא פעם נוספת לפני שקם, שטף את פיו וצחצח שיניים. הוא שטף את האסלה ויצא מהשירותים כדי להכין לעצמו תה.

הוא התנדנד מעט, החזיק את ידו על הקירות כשהלך למטבח. בר ומילו הסתכלו עליו מהסלון, אז בר ניגש אליו והלך לידו למטבח עומד ומתבונן בו כל הזמן שהוא מכין לעצמו תה.

לואי חייך אליו ולקח את ספל התה שלו  סלון, מתיישב על הספה עם הספל בידיו.

מילו תפס את השמיכה בשיניו וגרר אותה על הספה עד שהגיע ללואי, לואי חייך והודה לו, משליך את השמיכה על עצמו. מילו תחב את עצמו מתחת לזרועו, דוחף לעברו.

לאחר מכן בר יצא מהסלון, וחזר כמה שניות לאחר מכן עם הטלפון של לואיס בפיו.  גבותיו של לואי הורמו כשלקח את הטלפון, כשראה שיש לו שיחה שלא נענתה מזאין.

הוא קרא לו בחזרה, מחייך אל דוב שקפץ על הספה כדי לשכב לידו.

"היי לו."

"היי זי." לואי חייך, קולו צרוד.

"אתה בסדר? אתה נשמע כבוי."

"כן, אני-אני בסדר. רק קצת חולה, אני מניח." לואי נאנח.

"רוצה שאבוא עם קצת מרק? ללי יש מתכון מדהים."

"לא, אני בסדר, אני פ-" לואי היה מנותק מהתקף שיעול, מה שגרם לו להסתער שוב. הוא הפיל את הטלפון על הספה ורץ לשירותים והקיא שוב.

A model and a fan-Larry /מתורגםWhere stories live. Discover now